Algemeen Amsterdam algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
De type dames die overdag in het centrum en de Ruysdaelkade zoekt zijn diezelfde die ik al jaren vergeefs zoek. En als er eentje toevallig achter het raam staat wordt het nummertje trekken. Kortom, ik geloof er niet meer in en ik heb de handdoek in de ring gegooid. Zegt een professionel wandelaar.

Die jij overdag in het Centrum en de Ruysdaelkade zoekt.
Op de RDK staat overdag toch van alles wat. Jong of oud, blond of donker de keuze is niet uit 100 vrouwen maar er is voor dat stjlje keuze genoeg maar dat is mijn mening. Van Mila tot Lola en Polina enz.

Maar is mijn mening. Fijne dag.

Gisteren zag ik op de RDK 123 het voorste raam een blonde dame, redelijk lang en al schat haar als iets ouder in.

Weet iemand haar naam en/of heeft iemand al ervaring met haar.

Onder de recensies kan ik haar niet vinden.

broeder ik heb deze dame vanmiddag ook gezien ze ziet er best geil uit met dat brilletje en lingeriesetje
deze dame werkt al heel lang op de RDK, maar eerder in de avond/nacht dienst en dan voornamelijk achterin het gangetje. De laatste tijd zie ik haar alleen in de dagdienst, haar naam is me ontschoten voor zover mijn wazige brein zich kan herinneren was het wel ok.

klopt broeder Anna of Blondy werkt ook heel af en toe op de ruysdaelkade maar ik heb haar al een tijdje niet meer gezien daar dit is een andere dame zoals broeder muis dat al heeft bevestigd
Vele lijken wel teleurgesteld met de wallen op bepaalde plekken, het is niet zoals voor de corona (2020) wordt er gezegd, bedoelen ze dat met de kwaliteit bloedknappe dames of met de aantal dames?

klopt broeder Anna of Blondy werkt ook heel af en toe op de ruysdaelkade maar ik heb haar al een tijdje niet meer gezien daar dit is een andere dame zoals broeder muis dat al heeft bevestigd
Vele lijken wel teleurgesteld met de wallen, het is niet zoals voor de corona (2020) wordt er met de kwaliteit dames bedoeld of is het de aantal dames
Ik was zaterdag op de wallen totaal uitgestorven alleen een paar shemale s bloedstraat en Kelly bb gordijnen steeg
Word ik nou in de zeik genomen😮 Kan je een schatting geven hoeveel dichte ramen er nu zijn? In totaal zijn er 400 ramen op de Wallen

Laatst bewerkt:
Vele lijken wel teleurgesteld met de wallen, het is niet zoals voor de corona (2020) wordt er met de kwaliteit dames bedoeld of is het de aantal dames

Word ik nou in de zeik genomen😮 Kan je een schatting geven hoeveel dichte ramen er nu zijn? In totaal zijn er 400 ramen op de Wallen
broeder of ga zelf een keertje kijken op de wallen dan zie je het met je eigen ogen hoe de bezetting is en wat voor dames er op dat moment aanwezig zijn

Laatst bewerkt:
400 ramen ? Volgens een officiële telling telden de Wallen tot 2007 rond de 375 ramen. Toen lanceerde Asscher zijn plan 1012 en nu komen we hooguit op 200.
Jij vraagt je af of je in de zeik wordt genomen ? Als wij , die de Wallen door en door kennen en niet van gisteren ook nog,tegen jou zouden zeggen : " de Wallen, fantastisch man, een keuze aan dames, dat wil je niet weten. En je krijgt ook waar voor je geld, je wordt niet belazerd" dan pas zou je door ons in de zeik worden genomen.

400 ramen ? Volgens een officiële telling telden de Wallen tot 2007 rond de 375 ramen. Toen lanceerde Asscher zijn plan 1012 en nu komen we hooguit op 200.
Jij vraagt je af of je in de zeik wordt genomen ? Als wij , die de Wallen door en door kennen en niet van gisteren ook nog,tegen jou zouden zeggen : " de Wallen, fantastisch man, een keuze aan dames, dat wil je niet weten. En je krijgt ook waar voor je geld, je wordt niet belazerd" dan pas zou je door ons in de zeik worden genomen.
Inderdaad ik bezocht het voor het eerst in 2000, ik vond het maar niks misschien omdat ik maar in een steeg liep dat midden in de centrum was tussen veel lopende mensen en winkels, was er ook klaar mee maar in 2020 nogmaals bezocht kwam tot de ontdekking dat de dames bloed en bloedknap waren, 1 voor 1, misschien komt het ook wel door waar ik liep, na werk, richting huis.

Inderdaad ik bezocht het voor het eerst in 2000, ik vond het maar niks misschien omdat ik maar in een steeg liep dat midden in de centrum was tussen veel lopende mensen en winkels, was er ook klaar mee maar in 2020 nogmaals bezocht kwam tot de ontdekking dat de dames bloed en bloedknap waren, 1 voor 1, misschien komt het ook wel door waar ik liep, na werk, richting huis.
Met de grootste fantasie herken ik bovenstaande tekst niet.

400 😂 ooit in een ver ver verleden, maar ik denk dat je momenteel nog niet op de helft uitkomt. Overdag vrijwel uitgestorven, en in de avond/nacht echt niet volledig bezet.

Terug
Bovenaan Onderaan