Voormalig lid 67174
Newbie
- 24
- 27/02/26
- 22
ieder geval een feestje zonder prostitueesIk was op de Spuistraat en daar was een soort feestje gaande in de eerste paar kamers vanuit CS. Weet iemand wat daar is gebeurd?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
Registrerenieder geval een feestje zonder prostitueesIk was op de Spuistraat en daar was een soort feestje gaande in de eerste paar kamers vanuit CS. Weet iemand wat daar is gebeurd?
Brad Pitt was daarieder geval een feestje zonder prostituees
Heb tot nu toe niet kunnen bepalen wat het is; feestje was vooral buiten, bijna niemand in het pand. Ze zijn al een tijdje druk bezig, denk dat ze vooral de image van het pand willen exploiteren voor iets met vermaak.Ik was op de Spuistraat en daar was een soort feestje gaande in de eerste paar kamers vanuit CS. Weet iemand wat daar is gebeurd?
ja broeder zonde man dat onnodige gedoe daar ik zie liever weer de dames daar achter de ramen staan net als Inna op nr 19Heb tot nu toe niet kunnen bepalen wat het is; feestje was vooral buiten, bijna niemand in het pand. Ze zijn al een tijdje druk bezig, denk dat ze vooral de image van het pand willen exploiteren voor iets met vermaak.
Denk wel dat deze kamers ook door de gemeente uit de roulatie zijn gehaald.
Nieuwe activiteiten zullen zoals gewoonlijk vooral op grote subsidies draaien.
Raamexplotant had geen interesse meer en waarschijnlijk ook andere niet , niks met de gemeente te maken over wel of geen prostitutieramen want zaten gewoon nog vergunningen op.Heb tot nu toe niet kunnen bepalen wat het is; feestje was vooral buiten, bijna niemand in het pand. Ze zijn al een tijdje druk bezig, denk dat ze vooral de image van het pand willen exploiteren voor iets met vermaak.
Denk wel dat deze kamers ook door de gemeente uit de roulatie zijn gehaald.
Nieuwe activiteiten zullen zoals gewoonlijk vooral op grote subsidies draaien.
Weinig en te duur en geen kwaliteitIs er hier echt tot 2/3/4u snachts iets te beleven? Of ga je dan voor niks?
400 ramen ? Volgens een officiële telling telden de Wallen tot 2007 rond de 375 ramen. Toen lanceerde Asscher zijn plan 1012 en nu komen we hooguit op 200.
Jij vraagt je af of je in de zeik wordt genomen ? Als wij , die de Wallen door en door kennen en niet van gisteren ook nog,tegen jou zouden zeggen : " de Wallen, fantastisch man, een keuze aan dames, dat wil je niet weten. En je krijgt ook waar voor je geld, je wordt niet belazerd" dan pas zou je door ons in de zeik worden genomen.
Inderdaad ik bezocht het voor het eerst in 2000, ik vond het maar niks misschien omdat ik maar in een steeg liep dat midden in de centrum was tussen veel lopende mensen en winkels, was er ook klaar mee maar in 2020 nogmaals bezocht kwam tot de ontdekking dat de dames bloed en bloedknap waren, 1 voor 1, misschien komt het ook wel door waar ik liep, na werk, rich
wetenschappelijk gezien ligt jaloezie ook veel hoger bij vrouwen vooral als jou aandacht uitgaat naar andere vrouwen, lijkt mij niet verstandig om Halsema een vrouwelijk iemand als burgermeester te willen, gelukkig wonen we in een intelligent land waar de meeste niet met jaloezie kampen.Ja, 25 jaar geleden waren er veel meer straten met dames (meer dan 2 keer zoveel ramen)en ook overdag was het veel drukker.
Toch niet vergelijkbaar met nu
broeder dit alles heeft te maken met project 1012Overigens lijkt La Vie ook nooit meer open te zijn behalve die ene keer toen het net weer heropend was. Verbaast me niet, want nogal afgelegen nu al die ramen bij St. Annenkwartier gesloten zijn. Die grote spandoek die op de Oudekerksplein hing om de bezoekers op La Vie te wijzen is ook weggehaald.
als er een wandel broeder info heeft dan zal hij het wel melden hierHeeft iemand informatie over Ina (Spuistraat 19). Is zij inderdaad definitief gestopt of heeft ze dit keer een erg lange vakantie? Haar profielfoto op whatsapp is verwijdert en ik weet dat ze in het buitenland is. Wie heeft de info ?
Daarom had ik mijn bericht ook geplaatst broeder. Is dat nieuw hier om als broeder aangesproken te worden?broeder dit alles heeft te maken met project 1012
als er een wandel broeder info heeft dan zal hij het wel melden hier
Een broeder is een mannelijke verpleger, een RK man in een klooster die geen priester is, je eigen broer, maar om een hoerenloper nu ook broeder te noemen.....Daarom had ik mijn bericht ook geplaatst broeder. Is dat nieuw hier om als broeder aangesproken te worden?
dat hoeft ook nietIk luister er ook niet naar, raar gedoe
Gebruik het dan ook niet. Het klinkt nogal kinderachtig. Vooral hier ongepast.dat hoeft ook niet
We zijn hier niet op straat.iemand bro broer of broeder noemen is "straattaal"
Joh, hoe oud ben je ? 17? Probeer het eens met respect en gewoon Nederlands. ABN, je weet wel.....oke hoerenloper(s) klinkt beter?
Gewoon elkaar "wandelaar "noemen. Dit is het woord dat bij de toenmalige prostitutie site Hookers werd gebruikt.oke hoerenloper(s) klinkt beter?