Algemeen Amsterdam algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Gisteren een rondje gewandeld.

Best veel dames, maar niet een die me ook maar enigszins aansprak.

Tegenwoordig lopen de beauties op straat met hun vrienden en vriendinnen of hangen ze voor de deur bij de kroegen ipv dat ze achter de ramen staan.

Minstens zes dames die daar wandelden gezien waar ik direct naar binnen zou stappen, alleen juist de matige dames staan achter de ramen. :(

Ook de drugsdealertjes beginnen nu echt irritant te worden. Sissen, toefluisteren en dan bij een reactie van een ontkennende reactie van een toerist heb 'faggot' naroepen.
Zijn er geen Hell's Angels meer die een paar van die bontkraagjes in de gracht kunnen donderen? Of politie die ze oppakt?

Maar goed, qua dames is het hopen op betere tijden want uit Den Haag en Antwerpen hoor ik ook al dat er schaarste is.

Ok, nazomer, maar het is inmiddels toch al wel vijf september dus de kentering moet nu toch wel komen....
 
Hallo,
Ik ben een Vlaming en plan volgende week naar Amsterdam te gaan.
Zijn er daar soms dames met grote dikke volle natuurlijke borsten alstublieft?
Liefst minstens F-cup.
Stuurt iemand mij een persoonlijk bericht met adres(sen) en uurrooster alstublieft?
Groeten
 
Voor de Amsterdam kenners; ik ben een keer in de middag bij 'Angel' geweest. Dame heeft een profiel op kinky maar helaas nu niet online. Zei ontvangt in het Singel gebied ergens rond de korsjespoortsteeg. Vanavond stond er toevallig een erg leuke kleine Aziatische dame in de deuropening en die vertelde mij aan massages te doen. Helaas geen tijd want moest de trein halen naar Rotterdam maar is er iemand hier die ervaring heeft met deze groep dames? Lijkt erop dat er meerdere dames daar ontvangen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Privacy van de klant bijvoorbeeld. Als je aan de deur staat af te spreken dan word je door toeristen beschouwd als onderdeel van de attractie. Voor je het weet sta je op foto's.
Het is ook smoordruk. Geen doorkomen aan. Je struikelt letterlijk over de toeristen. Sommige steegjes zijn zelfs eenrichtingverkeer voor voetgangers.
 
Vannacht even verdwaald over de wallen aan het eind van een avondje uit. Ik had wel even zin in standje 69. Paar ramen afgegaan, maar niet normaal wat ze aan prijzen vroegen: letterlijk 700, 300, 250, 150, de vijfde voor 100 (voor 20 minuten), vooruit dan maar, beffen blijft een hobby 🤣
 
Vannacht even verdwaald over de wallen aan het eind van een avondje uit. Ik had wel even zin in standje 69. Paar ramen afgegaan, maar niet normaal wat ze aan prijzen vroegen: letterlijk 700, 300, 250, 150, de vijfde voor 100 (voor 20 minuten), vooruit dan maar, beffen blijft een hobby 🤣
Daar de Ruysdaelkade gaan. Daar heb je Gina, Anna en nog een paar spetters in een in relatief kleine plek die goeie service tegen een goeie prijs leveren.
 
Vannacht even verdwaald over de wallen aan het eind van een avondje uit. Ik had wel even zin in standje 69. Paar ramen afgegaan, maar niet normaal wat ze aan prijzen vroegen: letterlijk 700, 300, 250, 150, de vijfde voor 100 (voor 20 minuten), vooruit dan maar, beffen blijft een hobby 🤣
Gewoon naar Jullia in het Singelgebied, voor 100eur kan ik heerlijk 30 min aan de gang PN + beffen.
 
Privacy van de klant bijvoorbeeld. Als je aan de deur staat af te spreken dan word je door toeristen beschouwd als onderdeel van de attractie. Voor je het weet sta je op foto's.
Het is ook smoordruk. Geen doorkomen aan. Je struikelt letterlijk over de toeristen. Sommige steegjes zijn zelfs eenrichtingverkeer voor voetgangers.
Ook op Zaterdag avond was het gekkenhuis. Geen doorkomen aan, eenrichtingsverkeer op de gracht ondanks de regen. Eerst ben je idd een soort van kermisattractie als je staat te onderhandelen, maar wacht maar tot je naar buiten komt.... staat de halve gracht voor je te klappen en te juichen :oops:

Op de Oudezijds nr 27 Zaterdag avond een bloedmooie Aziatische dame zien staan, kwam uit Korea vertelde ze mij en staat vaker op dit adres. Prijsjes zijn wel flink, 100 euro voor alleen pijpen, wil je ook neuken komt de teller uit op 150 euro voor een kwartiertje, ik heb vandaag even overgeslagen.
 
Voor het werk 2 daagjes a'dam. Vanavond na jaren weer eens een rondje gemaakt op de wallen... Op een maandag avond, wat een hoop publiek en ontzettend veel ramen leeg / licht uit. Gewoon niet relaxed om een gesprekje aan te knopen, laat staan binnen te gaan. Morgen rdk of singelgebied maar eens wagen. Anders eerder richting d'haag koers zetten....
 
Quick question for all - in general - what percentage of window girls offer BBBJ/CIM? I am really only looking for a quick relief. I just want to know what to expect and if it's even worth it to go window to window. I'll be here next week Mon - Friday. Thanks!
 
Wie kan mij helpen?

Net na ik afgelopen dinsdagmiddag (rond 16:30) klaar was bij een andere dame ik langs het Oudekerksplein. Normaal zijn de dames daar niet zo mijn ding, maar ik zag me toch eens een beauty zitten. Op Oudekerksplein 36D zat een caramelkleurige dame (niet super donker qua kleur dus, denk eerder dat ze half zwart half wit is, misschien latina, misschien carraibisch, misschien iets anders) met een redelijk slank lichaam maar super mooie, dikke dijen. Ze was jonger dan de meeste van haar collega's op het oudekerksplein. Ze zat een beetje verveeld op d'r telefoon te kijken.

weet iemand wie dit kan zijn?
Op de ONS stond voor de eerste lockdown een dame genaamd Dina, ze was er vaak op donderdag avond en soms ook weleens op zaterdag avond. Te herkennen aan een naambordje in de vorm van een kentekenplaat tegen het raam, heeft iemand enig idee of ze nog actief is?
Leg uit ONS staat voor?
 
Vannacht even verdwaald over de wallen aan het eind van een avondje uit. Ik had wel even zin in standje 69. Paar ramen afgegaan, maar niet normaal wat ze aan prijzen vroegen: letterlijk 700, 300, 250, 150, de vijfde voor 100 (voor 20 minuten), vooruit dan maar, beffen blijft een hobby 🤣
Zijn die DvP's helemaal gek geworden? Hoe kan je 700E vragen!? Op deze manier helpen ze zelf mee dat het wallengebied zal verdwijnen. Privéhuizen zullen het druk gaan krijgen op deze manier.
 
Ik was net op de ruysdelkade wat een triest zooitje. Ik kwam voor veronica of of alexandra/nicole.allebei niet gezien. Teminste veronica heel lang gordijn dicht en zag nog 2 mannen ervoor wachten. Alexandra/nicole helemaal niet gezien. Echt weer balen en met een volle zak weggegaan.zag wel naambordjes met kitty staan begin van de straat en polina
 
Ja 2 gezien gina maar alles voelt bij haar hard aan vind ik toch niks. En staat altijd een latina van de coffeeshop kant 4 deuren terug altijd met zwart aan. Maar vorige keer stonk haar kut pfff ga er niet meer heen
 
haha serieus ik had haar wel te pakken. en ja ik zie alexandra ook niet altijd.
maar vaak na een blokje om van 10min en met geluk is ze beschikbaar.
veronica idd lang bezet vaak, ze werkt meer op afspraak meestal, of je moet haar nummer vragen
 
@ tripper
trouwens sinds een maandje zit er ook een getinte braziliaanse op de 131 midden. vandaag ook gezien
had haar eens gesproken, ze kan nauwelijks engels, maar ze ziet er leuk uit en zeer lekkere billen
ik schaat haar rond 26 jaar jong
 
Terug
Bovenaan Onderaan