Algemeen Amsterdam algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Dan zien we graag je recensie .....
Ben niet zo'n recensieschrijver.
Verhaaltjes komen altijd op hetzelfde neer.
Leuke babbel>lekker lichaam>betalen>uitkleden>lekker pijpen>lekker neuken>complimenten achteraf van de meid in kwestie over hoe een goede neukerd de recensent was en hoeveel zaad hij wel niet produceerde>zoentje op de wang en aankleden en wegwezen maar weer.
Een meid geeft goede of slechte service en tegen welk bedrag. Meer hoef ik als wandelaar niet te weten. Heb geen zin om een half boekwerk neer te pennen over hoe goed je wel niet bij haar in de smaak valt en dat het bijna uitliep op een huwelijk zoals meesten hier doen.
Ga zelf kijken en uitproberen zou ik zeggen. Dan weet je het ook.
100 ballen voor 20 min das 300 voor 60 min tering
In een Duitse saunaclub geef je nog meer uit. 60 euro entree en min. 50 euro voor een amper 20 minuten durende wip. En dan tel ik de enorme hoeveelheid brandstof die je er doorheen gestookt heb om daar te geraken nog helemaal niet mee.
In feite dus een kopie die 100 voor 20 als je in de buurt van Amsterdam woont!
 
Ben niet zo'n recensieschrijver.
Verhaaltjes komen altijd op hetzelfde neer.
Leuke babbel>lekker lichaam>betalen>uitkleden>lekker pijpen>lekker neuken>complimenten achteraf van de meid in kwestie over hoe een goede neukerd de recensent was en hoeveel zaad hij wel niet produceerde>zoentje op de wang en aankleden en wegwezen maar weer.
Een meid geeft goede of slechte service en tegen welk bedrag. Meer hoef ik als wandelaar niet te weten. Heb geen zin om een half boekwerk neer te pennen over hoe goed je wel niet bij haar in de smaak valt en dat het bijna uitliep op een huwelijk zoals meesten hier doen.
Ga zelf kijken en uitproberen zou ik zeggen. Dan weet je het ook.

In een Duitse saunaclub geef je nog meer uit. 60 euro entree en min. 50 euro voor een amper 20 minuten durende wip. En dan tel ik de enorme hoeveelheid brandstof die je er doorheen gestookt heb om daar te geraken nog helemaal niet mee.
In feite dus een kopie die 100 voor 20 als je in de buurt van Amsterdam woont!
Een duitse sauna club kan je niet vergelijken met de wallen.
 
...
Goudhaantje....
Vloog niet weg, mank pootje
Met de dames een fotootje
De lieve lichtekooien
Moesten het roer omgooien
Haantje de voorste paaien
Laat de rest maar kraaien
Liefde op de Ruysdaelkade
Goeie genade.


Oh ja, het ging over een gewond vogeltje die gevonden was op de Ruysdaelkade.

Kom op je weet dat foto's niet zijn toegestaan.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
In een duitse saunaclub kan je een saunatje nemen, een duik in het zwembad nemen, een filmpje kijken. Ik heb nog geen gay activiteiten mee gemaakt in een duitse sauna club. Je kan in de bar de mooie dames spotten in een lekkere warme omgeving.

Op de wallen zie ik geen sauna, er is geen zwembad wel een vieze koude gracht. kan je dames spotten als je buiten rondloopt. Bij mooi weer genieten, bij slecht weer diep weggedoken in je jas. Dus het lijkt niet op elkaar.
 
In een duitse saunaclub kan je een saunatje nemen, een duik in het zwembad nemen, een filmpje kijken. Ik heb nog geen gay activiteiten mee gemaakt in een duitse sauna club. Je kan in de bar de mooie dames spotten in een lekkere warme omgeving.

Op de wallen zie ik geen sauna, er is geen zwembad wel een vieze koude gracht. kan je dames spotten als je buiten rondloopt. Bij mooi weer genieten, bij slecht weer diep weggedoken in je jas. Dus het lijkt niet op elkaar.
Ik heb geen behoefte aan een sauna of een duik in een zwembad. Als ik dat wil ga ik wel naar hier: https://zuiveramsterdam.nl/ Daar zie je gegarandeerd meer mooie meiden dan in zo'n Duitse club en ze zijn er nog vriendelijker ook.
1 keer geweest in zo'n Duitse club. Alleen maar lelijke meiden niet te vergelijken met de beauties op de Wallen. Zaten de hele dag chagrijnig op hun mobiel te turen. Ik kreeg er bijkans een slappe van. Vind ik met moeite nog een beetje gezellige meid en ga met haar naar de kamer, doen we de deur open en treffen er 2 kerels aan waarvan de ene de ander in z'n reet zat te pompen. Mijn sexdrive wat direct weg. De biezen gepakt en weer terug naar Nederland.
Gezelligheid genoeg in Amsterdam tussen de bedrijven door. Meer dan genoeg horeca waar je heleboel schitterend mooie meiden voorbij ziet komen en heerlijk om je aan op te geilen. Lekker biertje drinken voor weinig.
Je bent dus goed stom als je uren gaat rijden naar zo'n Duitse club als je de Wallen en de Ruysdael zowat in je achtertuin hebt liggen. Bovendien sta je altijd uren vast in Duitse files.
Alleen al van het geld wat je bespaart aan brandstof kan je in Amsterdam de bloemetjes flink buiten zetten!
wel een vieze koude gracht. kan je dames spotten als je buiten rondloopt. Bij mooi weer genieten, bij slecht weer diep weggedoken in je jas.
Als het werkelijk allemaal zo slecht is in Amsterdam, wat zoek je dan eigenlijk in het Amsterdam topic @Ernstige Neuker ?
 
Ik heb geen behoefte aan een sauna of een duik in een zwembad. Als ik dat wil ga ik wel naar hier: https://zuiveramsterdam.nl/ Daar zie je gegarandeerd meer mooie meiden dan in zo'n Duitse club en ze zijn er nog vriendelijker ook.
enige verschil is dat als ik in zuiver aan de dames vraag zullen we even neuken, ik subiet het pand wordt uitgegooid, in een saunaclub haalt ze een kamersleutel en krijg ik goedkeurende knikjes van het personeel.
 
enige verschil is dat als ik in zuiver aan de dames vraag zullen we even neuken, ik subiet het pand wordt uitgegooid, in een saunaclub haalt ze een kamersleutel en krijg ik goedkeurende knikjes van het personeel.
Geen wonder @muis. Je dient wel eerst ff je charmes in de strijd te gooien. Misschien worden je dromen dan wel een keer waar.
Mijn ervaring in zo'n Duitse club is dat je voor iedere aanraking tegenwoordig extra moet betalen. Alles wat voor corona inclusief was dient nu extra te worden afgerekend. En alles wordt achteraf afgerekend zodat je tijdens de sessie nooit echt weet waar je aan toe bent. Laatste keer dat ik in zo'n club was moest ik volgens de dame 50 euro extra afrekenen omdat pijpen zonder niet meer in het standaard pakket zou zitten. Mooi dat ze je dat dus niet vooraf vertellen! En kussen was ook extra, en o ja die kleine massage achteraf ook.:cautious:
Daarom ga ik dus liever naar de ramen. Je bespreekt vooraf met de dame de te leveren service en je betaalt vooraf een afgesproken prijs. Zo weet je precies waar je aan toe bent en kom je achteraf niet voor verrassingen te staan.
Wel is mee gemaakt in zo'n club dat als je het niet eens was met de dame je binnen 2 minuten een enorme getatoeëerde gast voor je had staan. Wil jij niet betalen, dan timmert hij je wel ff de tent uit.😧
Iedereen z'n voorkeuren. Ik kies liever voor de ramen.
 
Daarom ga ik dus liever naar de ramen. Je bespreekt vooraf met de dame de te leveren service en je betaalt vooraf een afgesproken prijs. Zo weet je precies waar je aan toe bent en kom je achteraf niet voor verrassingen te staan.

O ja, zo werkt dat ongeveer.
Ik heb vaste dames waar ik al langer regelmatig kom. Betaal bij hen altijd achteraf. Een paar maanden geleden zelfs een keer vergeten te betalen, was kennelijk te gezellig.
Kreeg onderweg naar huis een appje..... "Hi you forgot something" oid. Bij het volgende bezoekhebben we er hartelijk om gelachen...
 
Vandaag, maandag rond het middaguur een ronde door het Singelgebied gemaakt. Het mooie aan dit tijdstip is dat nagenoeg alle dames vrij zijn, behalve Eva van Spuistraat 15( en dus niet 11). Chantal zat vandaag op Singel 49, omdat haar vaste kelder/ kamer op 37 last had van het regenwater. Katja had niets te doen en keek stuurs telefonerend voor zich uit. Tsjechische Eva van de ONS was ook vrij en ik weet dat dit op andere tijdstippen een zeldzaamheid is.

Nieuw voor mij was een zeer slanke trans op Spuistraat 37. Een super lekker strak lichaam. Wie weet wie dit is?

Ook Nieuw voor mij was een dame op Spuistraat 47, het linker raam van de kelder. Ze was blond wat ouder en flinke tieten. Best geil wijf om te zien. Aan haar raam hing iets van een kettinkje dus ik dacht eerst aan de hier eerder beschreven Consuela. Nadere inspectie van haar raam leerde mij dat er een klein bordje hing met de naam Natalie. Zegt iemand hier dat iets??

Als ik op mijn regelmatige rondes door het Singelgebied nog eens een dagdeel tref waarop Eva van Spuistraat 15 wel vrij voor het raam staat, zal ik dit melden, maar voorlopig tref ik haar gordijn altijd dicht.
 
Vandaag, maandag rond het middaguur een ronde door het Singelgebied gemaakt. Het mooie aan dit tijdstip is dat nagenoeg alle dames vrij zijn, behalve Eva van Spuistraat 15( en dus niet 11). Chantal zat vandaag op Singel 49, omdat haar vaste kelder/ kamer op 37 last had van het regenwater. Katja had niets te doen en keek stuurs telefonerend voor zich uit. Tsjechische Eva van de ONS was ook vrij en ik weet dat dit op andere tijdstippen een zeldzaamheid is.

Nieuw voor mij was een zeer slanke trans op Spuistraat 37. Een super lekker strak lichaam. Wie weet wie dit is?

Ook Nieuw voor mij was een dame op Spuistraat 47, het linker raam van de kelder. Ze was blond wat ouder en flinke tieten. Best geil wijf om te zien. Aan haar raam hing iets van een kettinkje dus ik dacht eerst aan de hier eerder beschreven Consuela. Nadere inspectie van haar raam leerde mij dat er een klein bordje hing met de naam Natalie. Zegt iemand hier dat iets??

Als ik op mijn regelmatige rondes door het Singelgebied nog eens een dagdeel tref waarop Eva van Spuistraat 15 wel vrij voor het raam staat, zal ik dit melden, maar voorlopig tref ik haar gordijn altijd dicht.
Wilde je niemand bezoeken? De slanke trans en blonde op spuistraat 47 klinkt inderdaad heel interessant. Hopelijk heeft iemand meer info.
 
Vandaag, maandag rond het middaguur een ronde door het Singelgebied gemaakt. Het mooie aan dit tijdstip is dat nagenoeg alle dames vrij zijn, behalve Eva van Spuistraat 15( en dus niet 11). Chantal zat vandaag op Singel 49, omdat haar vaste kelder/ kamer op 37 last had van het regenwater. Katja had niets te doen en keek stuurs telefonerend voor zich uit. Tsjechische Eva van de ONS was ook vrij en ik weet dat dit op andere tijdstippen een zeldzaamheid is.

Nieuw voor mij was een zeer slanke trans op Spuistraat 37. Een super lekker strak lichaam. Wie weet wie dit is?

Ook Nieuw voor mij was een dame op Spuistraat 47, het linker raam van de kelder. Ze was blond wat ouder en flinke tieten. Best geil wijf om te zien. Aan haar raam hing iets van een kettinkje dus ik dacht eerst aan de hier eerder beschreven Consuela. Nadere inspectie van haar raam leerde mij dat er een klein bordje hing met de naam Natalie. Zegt iemand hier dat iets??

Als ik op mijn regelmatige rondes door het Singelgebied nog eens een dagdeel tref waarop Eva van Spuistraat 15 wel vrij voor het raam staat, zal ik dit melden, maar voorlopig tref ik haar gordijn altijd dicht.
Eva Spuistraat 15 kom je bijna niet tussen ze heeft een hele hoge klandizie laatst kwam ik er tussen ze had best wel haast zodat je snel weer buiten staat en gelijk ging de volgende naar binnen ik raad aan om een andere keuze te maken eerder kwam ik er wel eens vaker bij Eva ze gaf toen wel de tijd en goede service ze is er echt wel erop achteruit gegaan
 
Terug
Bovenaan Onderaan