Algemeen Amsterdam algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Reed laatst een keer daar bij het museumplein langs en zag zeker veel vrouwen staan. Volgens mij wel honderd.
Was wel 's avonds
op het Museumplein kun je zeker wel 100+ aan vrouwen zien rondlopen, maar ik verwacht dat je het over de Ruysdaelkade hebt die er vlakbij ligt. Hier staan zeker geen honderd dames, want het zijn maar 35 ramen. En al heel lang zijn ze op geen enkel moment allemaal bezet.
 
Die honderd die je zag kwam waarschijnlijk door de joint die je net had uitgemaakt.
Waarom direct zo agressief en op de man?
Als het er volgens @Payback999 honderd waren dan is dat mooi toch als hij dat als zodanig ervaart? Ook jij zit maar wat te gokken want ook jij weet niet hoeveel er exact zitten. Bovendien verschilt dat nogal per tijdstip.
Leven en laten leven zou ik zeggen.
Sowieso is de Ruysdaelkade op een vrijdag en zaterdag avond aktijd erg goed bezet.
Mooie dames ook met goede service. En qua prijs is het daar beter te behappen dan op de Wallen. Veel toeristen lopen er daar ook niet, dus minder vraag waardoor de prijzen betaalbaar blijven. Mooi voor ons als Nederlander.
 
Gebeuren ook nare dingen soms
Gebeurt overal in iedere rosse buurt.
Maar wel erg dat juist de dames hier dan het slachtoffer van worden. Dat gun je geen enkele dame.
Jarenlange wandelervaring heeft mij geleerd dat het echte gevaar in een rosse buurt niet afkomstig is van de kant van de dames dan wel de uitbaters van de ramen/bordelen.
Nee, het zijn de rare gestoorde kwibussen die in dit soort buurtjes rond lopen die al dan niet onder invloed van verslavende middeltjes een gevaar vormen voor de veiligheid van zowel klanten als dames.
Helaas trekt deze business nog steeds heel veel gestoorde figuren aan.
 
Toen ik Ruysdaelkade bij Polina wegging zag ik op 143 boven een heerlijke blonde meid.
Mijn kruit was verschoten maar geil vond ik haar.
Ze heet Dadia (of zoiets) en vertelde half russisch half spaans te zijn.
Het menu was goed.
Heeft iemand enige ervaring met haar?
 
Terug
Bovenaan Onderaan