dat klopt niet helemaal
eerder was er een grote(re) groep niet gevaccineerd en daar moesten de gevaccineerden zich bij aansluiten kwa maatregelen .
iemand die gevaccineerd is heeft 87 % minder kans om ziek te worden en als ze ziek worden is dat veelal in lichte mate waarbij de kans om een ander te besmetten 12x kleiner is
nu we onderscheid kunnen maken in het risico kunnen we de gevaccineerde/genezen bevolking de vrijheid al terug geven , de rest moet nog even testen vooraf
daar ben ik ook voorzichtig mee..met die uitspraak..
elke mens is anders..het is geen auto die in een fabriek gebouwd word..op de lopende band ..
zo van ,als we deze verandering doorvoeren in het productieproces ,dan is gebleken dat er 20% minder afval is tijdens ..
ten eerste spreekt men over in lichtere mate ziek worden..hoe ziet men dat?..en wie zegt dat dat door het vaccin komt..
ik heb nog niemand zij het patient of dokter horen roepen..'zo dat is mooi..je bent (noem maar iets) 70% minder ziek, goed gedaan'..
zoiets weet je NOOIT..
ook de uitspraak 'ook gezonde mensen belanden op de IC'..
puur omdat er bij iemand geen bloed uit zijn oren loopt is hij gezond?..
neem maar van mij aan..als je 1x per jaar door de huisarts word gechecked ,weet je nog niks..
hij luistert naar je longen,neemt de bloeddruk op ,test je neurologische functies,gewicht en lengte ,als je geluk hebt een bloedonderzoek voor 4/5 dingen..
en als dat goed is word je gezond verklaart..
ligt ook een beetje in hoe serieus je huisarts zijn werk neemt..maar ik zit zelf in de fitness/bodybuilding wereld..en kan je vertellen dat er jongens en meiden rondlopen die er geweldig fit en gezond uitzien..maar het zeker niet zijn..
en dat zeker zelf voelen..een metabolische stoornis bijvoorbeeld door eenzijdige voeding ,slecht immuumsysteem etc..
een kennis van me heeft COPD gold..zijn vrouw en dochter hebben in Februari allebei corona gehad..best goed ziek allebei ,gewoon zware griep..
hij niet eens een snotneus..
maar hij loopt met zuurstof en zware medicatie.,.wil dat dan zeggen dat hij daardoor beschermd was?,ik zou het niet weten..ga dat ook niet verkondigen..
misschien is hij verder wel gewoon sterker..ik zou het echt niet weten..