Amsterdam gaat niet handhaven op coronapas!!

  • Onderwerp starter Voormalig lid 545
  • Startdatum

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Dit kan toch gewoon niet!! De burgemeester dient de wet te handhaven anders ophoepelen. Ik vind het bizar dat dit maar kan en het ergert mij zeer . Ik mag als belastingbetaler bulten geld betalen aan A-dam om alle gekkigheid daar te financieren en vervolgens bepaalt de burgemeester doodleuk dat ze de nl niet handhaaft.
 
Wordt er uberhaupt iets aan handhaving gedaan in Amsterdam? Dat zou echt nieuws zijn ;-)

In Duitsland hebben ze een vergelijkbare covid pas en dat werkt snel en prima. Veel geklaag om niks dus.
Kan wel merken dat jij de laatste tijd niet meer in Duitsland bent geweest.
"snel en prima"?? Die Covid pas werkt vooral snel en prima om de prostitutie in Duitsland snel en effectief de nek om te draaien.
Zo snel zelfs dat je iedere week het aantal dvp's in de Duitse red lights en clubs ziet dalen ten gevolge van een razend snel dalend aantal bezoekers.
Immers, wie laat er nu graag zijn privé gegevens achter in een red light of seksclub?
Verder weigeren een groot aantal dvp's zich te laten vaccineren en mogen daardoor niet meer werken.
Een groot aantal clubs zijn al verdwenen.

Dit kan toch gewoon niet!! De burgemeester dient de wet te handhaven anders ophoepelen. Ik vind het bizar dat dit maar kan en het ergert mij zeer .

Ik vind het juist mooi dat dit in Nederland nog gewoon kan. Dat niet iedereen gedwee dat zooitje criminelen in Den Haag slaafs volgt.
Was het niet Rutte die in het voorjaar zei dat vaccineren op vrijwillige basis was en het nooit zo zou kunnen zijn dat mensen omdat ze niet gevaccineerd zijn buiten de maatschappij zouden komen te staan? En precies datgene gebeurt nu omdat er doodleuk een corona paspoort wordt ingevoerd waardoor een staat van apartheid wordt gecreëerd.
Trouwens, niet alleen Halsema, de hele horecabranche weigert mee te werken aan die achterlijke corona pas. Dit gaat gewoon niet gebeuren in Nederland!
Laten we blij zijn dat we nog steeds in een vrij land wonen waarin we onze mening mogen uiten. Niet zoals in Duitsland waar het volk dagelijks wordt onderdrukt en als je niet doet wat de staat je opdraagt je wordt beperkt in je vrijheden.
Toch lijken er mensen te zijn die het blijkbaar fijn vinden om onderdrukt te worden en hun leven laten bepalen door vadertje staat. Misschien een soort masochisme?
 
Bizar dit, tijd voor een nieuwe burgemeester
Nou èh, dacht het niet. Zij mag blijven!
Maar blijkbaar zijn er mensen zoals jij die zich graag door vadertje staat laten onderdrukken.
Best eng om te zien hoe onze samenleving sinds de jaren '80 is veranderd en mensen maar alles slikken wat vadertje staat hen voorkauwt. Het lijkt wel of mensen helemaal niet meer zelfstandig kunnen of willen denken.
Waar is de tijd gebleven dat we met ons allen op de barricade gingen?
Waar is de tijd gebleven dat we vochten voor onze vrijheden?
 
Je kunt denken wat je wilt over die coronapas, ik ben er ook erg sceptisch over. Maar dat geeft een burgemeester niet het recht om een eigen koers te varen. Halsema moet gewoon de wet uitvoeren, of ze het er nou mee eens is of niet. Ze laat haar eigen mening wel heel erg prevaleren boven het algemeen belang, dat heeft ze bijv. al laten zien bij de Black Lives Matter demonstratie vorig jaar. Dat was een demonstratie in haar straatje en toen golden de coronamaatregelen ineens niet meer.
Ik vind het een slechte zaak als een openbaar bestuurder zo duidelijk te kennen geeft deze maatregel niet te handhaven. Ook al heb je onvoldoende Boa's, dan kan wel zo zijn, maar dat geeft je niet het recht om dit soort dingen te roepen.
Kies de juiste weg als je vind dat het anders moet, door argumenten de politiek te overtuigen en de 2e kamer dit te laten wegstemmen.
Als het voorbeeld van Halsema massaal zou worden gevolgd door andere bestuurders, dan wordt het een nog groter zootje in de politiek dan het nu al is.
 
Laatst bewerkt:
Nou èh, dacht het niet. Zij mag blijven!
Maar blijkbaar zijn er mensen zoals jij die zich graag door vadertje staat laten onderdrukken.
Best eng om te zien hoe onze samenleving sinds de jaren '80 is veranderd en mensen maar alles slikken wat vadertje staat hen voorkauwt. Het lijkt wel of mensen helemaal niet meer zelfstandig kunnen of willen denken.
Waar is de tijd gebleven dat we met ons allen op de barricade gingen?
Waar is de tijd gebleven dat we vochten voor onze vrijheden?
Om heel eerlijk te zijn: Nederlanders gaan niet op de barricade. En vechten voor onze vrijheid? Kijk naar de uitslag van de verkiezingen en trek je conclusies. De gemiddelde Nederlander hecht geen waarde aan vrijheid of privacy, het lijkt soms wel een soort van Stockholm syndroom. Eenieder die zegt dat het in andere landen wel goed gaat is blijkbaar onlangs niet in Duitsland of Frankrijk geweest.
 
Nou èh, dacht het niet. Zij mag blijven!
Maar blijkbaar zijn er mensen zoals jij die zich graag door vadertje staat laten onderdrukken.
Best eng om te zien hoe onze samenleving sinds de jaren '80 is veranderd en mensen maar alles slikken wat vadertje staat hen voorkauwt. Het lijkt wel of mensen helemaal niet meer zelfstandig kunnen of willen denken.
Waar is de tijd gebleven dat we met ons allen op de barricade gingen?
Waar is de tijd gebleven dat we vochten voor onze vrijheden?
Ik laat mij niet onderdrukken, maar ik heb de afgelopen ander half jaar dagelijks gezien wat Corona aanricht. Dat is voor mij redden genoeg om de handhaving belangrijk te vinden.
 
Totdat een burgemeester zegt dat die naleving van vergunningen voor prostitutie gaat handhaven. Dan zijn we op dit forum opeens een stuk minder enthousiast over conformistische burgemeesters ?.

Wij moeten het van rebelse types hebben die buiten de lijntjes durven kleuren, anders zitten we opgesloten in een huisje-boompje-beestje-keurslijf en kunnen we onze hobby wel vergeten.
 
Totdat een burgemeester zegt dat die naleving van vergunningen voor prostitutie gaat handhaven. Dan zijn we op dit forum opeens een stuk minder enthousiast over conformistische burgemeesters ?.

Wij moeten het van rebelse types hebben die buiten de lijntjes durven kleuren, anders zitten we opgesloten in een huisje-boompje-beestje-keurslijf en kunnen we onze hobby wel vergeten
Precies! En die kant van een huisje-boompje-beestje-keurslijf gaan we aardig op.

Ik laat mij niet onderdrukken, maar ik heb de afgelopen ander half jaar dagelijks gezien wat Corona aanricht. Dat is voor mij redden genoeg om de handhaving belangrijk te vinden.

Dat kan wel zo zijn, maar we zijn nu bijna allemaal gevaccineerd toch? En de risicogroepen vrijwel 100%. Wat is dan nu nog het probleem?
Denk dat het nu hoog tijd wordt dat we weer richting een normale samenleving gaan. Zoals dat ons ook beloofd is afgelopen voorjaar als we ons lieten vaccineren.
Dat hebben de meesten onder ons braaf gedaan maar onze vrijheden terug krijgen? Ho maar! Dit hele corona zaakje begint ondertussen een beetje een wat vreemde bijsmaak te krijgen.
Ik begrijp eigenlijk niet waar we ze nu nog op zitten te wachten. De mensen die weigeren zich te laten vaccineren gaan dat ook in de toekomst niet doen.
Dus ik zou zeggen, open met die samenleving. Terug naar het oude normaal. En ook, weg met die vieze mondkappen. Die dingen helpen sowieso niets en zijn nog onhygiënisch en milieuvervuilend bovendien. Die vieze dingen zie je overal op straat liggen. Gatver!?
 
Mondkappen helpen maar met twee dingen; het belemmert de hoeveelheid lucht die je inademt en daarnaast krijg je je eigen uitgeademde lucht nog eens retour. Erg gezond.... (niet dus)

Overigens hebben een aantal burgemeesters al gezegd dat het handhaven niet uitvoerbaar is.
Daar gaat die beloofde zak met geld uit Den Haag geen verschil in maken; je kunt immers niet binnen zo'n korte termijn nieuwe handhavers opleiden.
 
ik pis op al die corona maatregelen in nederland en duitsland, wat denken die tering mafkezen in de regering wel niet ???!!!!
ik ben niet gefuckzineerd en ik ben het ook niet van plan te gaan doen, en alsnog ga ik hoeren neuken en vreten in een restaurant
al die belachelijke en achterlijke corona broekpoep regeltjes zijn allemaal super makkelijk te omzeilen, ik heb die debiele app met QR code niet eens nodig
 
ik pis op al die corona maatregelen in nederland en duitsland, wat denken die tering mafkezen in de regering wel niet ???!!!!
ik ben niet gefuckzineerd en ik ben het ook niet van plan te gaan doen, en alsnog ga ik hoeren neuken en vreten in een restaurant
al die belachelijke en achterlijke corona broekpoep regeltjes zijn allemaal super makkelijk te omzeilen, ik heb die debiele app met QR code niet eens nodig
Wat ben jij stoer kerel. Ik schaam me dood.
 
Wat ben jij stoer kerel. Ik schaam me dood.
is niks stoers aan, ik doe gewoon wat voor mij goed aanvoelt ipv een mak schaapje te zijn en meegaan met de rest van de meute omdat de zogenaamde regering die helemaal geen ene drol om jou geeft opdraagt wat je wel en niet moet doen, jij bent ook waarschijnlijk zo'n type dat varkenstront gaat eten als de regerings zegt dat het daar mee kan voorkomen dat je corona krijgt en het ook gewoon doet omdat de mensen in je omgeving het ook gewoon doen, zoek maar eens uit wat voor troep er in die vaccines zit zoals bijvoorbeeld kleine HIV deeltjes en andere rare onzin die je niet in je lichaam wilt hebben, dan wil ik nog wel eens zien of je nog zo blij bent dat je gevaccineerd bent, dit uit de kluiten gewassen griep virus draait uiteindelijk maar om 1 ding en dat is totale controle over de mensen op deze wereld
 
is niks stoers aan, ik doe gewoon wat voor mij goed aanvoelt ipv een mak schaapje te zijn en meegaan met de rest van de meute omdat de zogenaamde regering die helemaal geen ene drol om jou geeft opdraagt wat je wel en niet moet doen, jij bent ook waarschijnlijk zo'n type dat varkenstront gaat eten als de regerings zegt dat het daar mee kan voorkomen dat je corona krijgt en het ook gewoon doet omdat de mensen in je omgeving het ook gewoon doen, zoek maar eens uit wat voor troep er in die vaccines zit zoals bijvoorbeeld kleine HIV deeltjes en andere rare onzin die je niet in je lichaam wilt hebben, dan wil ik nog wel eens zien of je nog zo blij bent dat je gevaccineerd bent, dit uit de kluiten gewassen griep virus draait uiteindelijk maar om 1 ding en dat is totale controle over de mensen op deze wereld
Ik heb al in de gaten jij hebt geen idee wat corona is!
 
is niks stoers aan, ik doe gewoon wat voor mij goed aanvoelt ipv een mak schaapje te zijn en meegaan met de rest van de meute omdat de zogenaamde regering die helemaal geen ene drol om jou geeft opdraagt wat je wel en niet moet doen, jij bent ook waarschijnlijk zo'n type dat varkenstront gaat eten als de regerings zegt dat het daar mee kan voorkomen dat je corona krijgt en het ook gewoon doet omdat de mensen in je omgeving het ook gewoon doen, zoek maar eens uit wat voor troep er in die vaccines zit zoals bijvoorbeeld kleine HIV deeltjes en andere rare onzin die je niet in je lichaam wilt hebben, dan wil ik nog wel eens zien of je nog zo blij bent dat je gevaccineerd bent, dit uit de kluiten gewassen griep virus draait uiteindelijk maar om 1 ding en dat is totale controle over de mensen op deze wereld
Waar slaat dit op? Je komt over als een gefrustreerd type die zich laat leiden door complottheorieën, getuige je laatste zin.
Dat jij je niet wil laten vaccineren dat is duidelijk, maar denk alsjeblieft niet voor anderen die zich wel (hebben) laten vaccineren!

Dat Amsterdam niet actief gaat handhaven begrijp ik wel, dat heeft niet zozeer met Halsema of GroenLinks te maken maar vooral met een gebrek aan capaciteit van handhavers. Dit los je niet zomaar op. Ik verwacht dus ook dat om dezelfde reden andere gemeenten ook niet actief zullen gaan handhaven, al zouden ze dat eigenlijk wel willen.
 
Ik heb al in de gaten jij hebt geen idee wat corona is!
me oom van 64 jaar met overgewicht en die ongezond leeft heeft het 2 maanden geleden gehad, hij was niet gevaccineerd en die man heeft het gewoon overleeft dus waar hebben we het over ?? mensen doen alsof iedereen die besmet raakt met corona meteen dood gaat aan het virus
 
Je kunt denken wat je wilt over die coronapas, ik ben er ook erg sceptisch over. Maar dat geeft een burgemeester niet het recht om een eigen koers te varen. Halsema moet gewoon de wet uitvoeren, of ze het er nou mee eens is of niet.
De burgemeester van bijvoorbeeld Almelo moet natuurlijk niet ook ineens heel eigenwijs gaan doen, dat past niet, maar ik vind het heel goed dat Amsterdam het anders doet. Natuurlijk moeten er regels zijn en moet er gehandhaafd, maar af en toe enj hier en daar helemaal niet, dat houdt het zo leuk!
 
is niks stoers aan, ik doe gewoon wat voor mij goed aanvoelt ipv een mak schaapje te zijn en meegaan met de rest van de meute omdat de zogenaamde regering die helemaal geen ene drol om jou geeft opdraagt wat je wel en niet moet doen, jij bent ook waarschijnlijk zo'n type dat varkenstront gaat eten als de regerings zegt dat het daar mee kan voorkomen dat je corona krijgt en het ook gewoon doet omdat de mensen in je omgeving het ook gewoon doen, zoek maar eens uit wat voor troep er in die vaccines zit zoals bijvoorbeeld kleine HIV deeltjes en andere rare onzin die je niet in je lichaam wilt hebben, dan wil ik nog wel eens zien of je nog zo blij bent dat je gevaccineerd bent, dit uit de kluiten gewassen griep virus draait uiteindelijk maar om 1 ding en dat is totale controle over de mensen op deze wereld
Ik denk dan als zulke onzin verteld, je helemaal van de wereld bent en hoop dan maar dat je geen corona krijgt want dan heb je er waarschijnlijk geen schijt aan.
 
De dodenherdenking op de dam kon vorig jaar (2020)niet doorgaan , alles in lockdown
een anti racisme demonstratie even later kon toch wel , en zonder afstand te houden. volgens halsema was het recht om te demonstreren belangrijker.
ook een van haar kinderen heeft ze geprobeerd uit de belangstelling te houden na verboden wapenbezit.

als iedereen de regels negeert die ze niet bevallen word het een zooitje.
en een slecht voorbeeld van iemand die het goede voorbeeld moet geven

de slechtste burgemeester ooit in nederland, ik schaam me dood voor dat stuk str*nt
 
Tja, schijt, geen schijt, het is allemaal niet wat het lijkt. Geldt overigens ook voor Halsema, want diezelfde burgemeester die nu weigert de coronapaspoorten te controleren liet eerder de waterkanonnen wekelijks aanrukken om vreedzame protesten te doen escaleren. Marianne Zwagerman die corona een mooi middel vond om het 'dor hout' op te ruimen stond later als eerste met haar oude ouders in de rij om het vaccin te eisen. En zo gaat het een eind ginds op aan.
Inmiddels zijn twee demissionaire ministers opgestapt na een motie van afkeuring die mede gesteund is door een lid van de demissionaire coalitie. Ik vind het verschrikkelijk moeilijk enige vorm van respect voor zo'n groepje mallerds te bewaren.

Uiteindelijk moet je vooral voor jezelf denken, goed je koppie er bij houden. Enerzijds niet blind de mainstream achterna hobbelen, maar evenmin met de tegenbeweging. Het vaccin niet nemen om 'fuck you' tegen de regering te zeggen is ook niet rationeel. Gewoon de voors en tegens wegen.
 
is niks stoers aan, ik doe gewoon wat voor mij goed aanvoelt ipv een mak schaapje te zijn en meegaan met de rest van de meute omdat de zogenaamde regering die helemaal geen ene drol om jou geeft opdraagt wat je wel en niet moet doen, jij bent ook waarschijnlijk zo'n type dat varkenstront gaat eten als de regerings zegt dat het daar mee kan voorkomen dat je corona krijgt en het ook gewoon doet omdat de mensen in je omgeving het ook gewoon doen, zoek maar eens uit wat voor troep er in die vaccines zit zoals bijvoorbeeld kleine HIV deeltjes en andere rare onzin die je niet in je lichaam wilt hebben, dan wil ik nog wel eens zien of je nog zo blij bent dat je gevaccineerd bent, dit uit de kluiten gewassen griep virus draait uiteindelijk maar om 1 ding en dat is totale controle over de mensen op deze wereld
Je hebt werkelijk geen idee waarover je praat. Noch over mij, noch over de coronavaccins, noch over hoe de wereld ineen zit. Compleet van de pot gerukt. Misschien moet je eens beginnen nadenken in plaats van te doen wat goed aanvoelt. Want hoewel je ons verwijt niet na te denken, staat jouw bericht bol van inhoudsloos complotdenkers napraten.
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan