Amsterdam ramen zoek nieuwe dame

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
18
16/12/21
17
Met mijn eerste bericht, was ik net te laat! Helaas ging toen alles dicht. Dan vraag ik hierbij weer jullie hulp! Ik kwam jaren lang bij mijn vaste dvp, helaas mee gestopt! Dus nu op zoek naar een nieuwe interessante dame. Het liefst niet op de wallen, de kans om mijn buurman te zien is te groot. Ik ben op zoek naar een vrouw niet te jong. Met mooie volle billen ( niet klein ) en alles naturel. Ik hoop dat jullie mijn wegwijs kunnen maken, in mijn nieuwe wandel avontuur!!
 
Met mijn eerste bericht, was ik net te laat! Helaas ging toen alles dicht. Dan vraag ik hierbij weer jullie hulp! Ik kwam jaren lang bij mijn vaste dvp, helaas mee gestopt! Dus nu op zoek naar een nieuwe interessante dame. Het liefst niet op de wallen, de kans om mijn buurman te zien is te groot. Ik ben op zoek naar een vrouw niet te jong. Met mooie volle billen ( niet klein ) en alles naturel. Ik hoop dat jullie mijn wegwijs kunnen maken, in mijn nieuwe wandel avontuur!!
Misschien is Rita iets voor jou? Bij centraal recht met het pontje over naar Noord en dan 3 min lopen. Kom je je buurman waarschijnlijk niet tegen.

 
Misschien is Rita iets voor jou? Bij centraal recht met het pontje over naar Noord en dan 3 min lopen. Kom je je buurman waarschijnlijk niet tegen.

Bedankt dat je mee denkt, maar ik zoek echt een raam dame. En als er staat nzc dan sla ik die gelijk al over! En zo naturel is het volgens mijn niet….
 
Met mijn eerste bericht, was ik net te laat! Helaas ging toen alles dicht. Dan vraag ik hierbij weer jullie hulp! Ik kwam jaren lang bij mijn vaste dvp, helaas mee gestopt! Dus nu op zoek naar een nieuwe interessante dame. Het liefst niet op de wallen, de kans om mijn buurman te zien is te groot. Ik ben op zoek naar een vrouw niet te jong. Met mooie volle billen ( niet klein ) en alles naturel. Ik hoop dat jullie mijn wegwijs kunnen maken, in mijn nieuwe wandel avontuur!!
Maris In Oude Nieuw Straat. Ze staat gerecenseerd hier op Girls. Dertig tegen de veertig aan. Maar ziet er nog erg jeugdelijk uit. Zegt zelf helemaal naturel te zijn.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan