Recensie Amy, Amsterdam (vh Leiden, Den Haag) 4,33 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Gordon Diaz

Newbie
3
06/07/22
1
1
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Spaans
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/3366505-amy
Totale kosten (in euro)
100
Goede evaring. Dame is ontspannen en ziet uit als de foto's. Is niet snel ergens vies van. De ontvangsruimte is rommelig. Niet alle opties zijn mogelijk.

Ok, geen 2 uur.
Check.

Zou wel handig zijn om meer te weten over meer standaard services als pzc en tongzoenen. Deze staan in de recensie niet benoemd, maar wel bij de mogelijkheden. Al mag ik aannemen dat het mogelijk is bij een dame die net snel ergens vies van is.

Laatst bewerkt:
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
Totale kosten (in euro)
120
Na een miscommunicatie met een andere dvp onder andere Amy via WhatsApp benaderd. Amy reageerde hartelijk en zo stond ik een half uur later bij haar appartement in Amsterdam.
Een hele leuke verschijning deed open en ik werd begroet met een kus op de mond. Amy is lief, heeft mooie zachte borsten en een kont die voor mijn smaak wat te groot is.
Pijpen zonder was lekker, eerst op haar knieën, daarna op het bed en 69. Dat was minder aangezien ik stoppels voelde.
Intiem verder prima in meerdere strandjes, tussendoor tongzoenen, afgemaakt in doggy.
Om de tijd vol te maken bood Amy een massage aan die niet bijzonder was.

Al met al een prima date met een lekker ding.

Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Speciale kleding verzoek
  2. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
Totale kosten (in euro)
150
Vorige week bij deze dame geweest. Hele aardige dame uit colombia die haar best doet om de klant te laten genieten. Ze heeft een heerlijk groot achterwerk en schattige kop. Ik koos voor 45 minuten en vooraf gaf ze al aan dat je meerdere keren mag klaarkomen binnen deze tijd. Dat hoor je tegenwoordig toch niet vaak omdat het meestal na 1x gelijk over is. Ze heeft de tijd ook volgemaakt dus daar ben ik ook tevreden over. Het was geen super ervaring maar wel goed genoeg voor mij om een keertje terug te gaan. Het grootste minpunt was dat de kamer zoals ik al bij andere dvp's heb meegemaakt best wel warm was. Alleen stak deze er echt boven de rest uit en noem ik het bloedheet. Ik denk dat dit de reden was dat ik niet vaker ben klaargekomen. Zelfs in de sportschool heb ik nog nooit zoveel zweet op mijn voorhoofd gezien als hier😅. Desondanks wel een goede ervaring gehad.

Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Bovenaan Onderaan