Algemeen Club Amai, Meer

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ben benieuwd hoe het er vanavond is, ben van plan langs te gaan en dat zal voorlopig ook wel de laatste keer zijn gok ik zo. Ben dan niet meer zo vaak in de buurt en dichterbij zijn ook nog opties dus hopelijk vanavond lekker veel actie.
En viel de donderdag wat mee?!
Mogelijk kom ik vanavond langs voor een tweede poging. De eerste keer was overweldigend en ben ik onverrichter zake weer naar huis gegaan, maar ik denk er wel met veel plezier aan terug.

Wel jammer dat de jacuzzi dicht is. Die locatie had mijn voorkeur.
Hoe is je 2e bezoek verlopen?!

Laatst bewerkt:
En viel de donderdag wat mee?!

Hoe is je 2e bezoek verlopen?!

Het was redelijk druk maar de meesten waren drukker met eten,drinken en kletsen ipv ketsen.
Iedereen zat maar een beetje suf voor zich uit te staren, er was weinig actie en als het er was dan dook de hele tent erop waardoor het bij de meeste meteen gedaan was. En wederom was het weer een halve gay meeting met gasten die in je nek staan te hijgen en in de paden tegen je aanlopen. Ik vind dat echt bloed irritant en sprak meerdere mensen die daar ook zo over dachten. Met pijn en moeite toch een wip kunnen maken maar van de 4a5 keren dat ik nu hier ben geweest heb ik echt maar 1 topavond gehad dus ik houd het voor gezien. Wellicht nog eens in een club in de buurt waar het "balen" hopelijk minder zal zijn🤣. Ik heb het nu allemaal ervaren en ben dan toch wel tot de conclusie dat een dvp of goede saunaclub meer mijn ding is.

Het was zo ontzettend druk dat ik ben omgedraaid. Jammer van de lange rit.
Jammer idd vd lange rit…
Als geen lid ben je best 1u voor opening aanwezig, zo kom je "vrij snel" binnen.
Eens binnen, kan het feest beginnen 🥳🤣
Het was redelijk druk maar de meesten waren drukker met eten,drinken en kletsen ipv ketsen.
Iedereen zat maar een beetje suf voor zich uit te staren, er was weinig actie en als het er was dan dook de hele tent erop waardoor het bij de meeste meteen gedaan was. En wederom was het weer een halve gay meeting met gasten die in je nek staan te hijgen en in de paden tegen je aanlopen. Ik vind dat echt bloed irritant en sprak meerdere mensen die daar ook zo over dachten. Met pijn en moeite toch een wip kunnen maken maar van de 4a5 keren dat ik nu hier ben geweest heb ik echt maar 1 topavond gehad dus ik houd het voor gezien. Wellicht nog eens in een club in de buurt waar het "balen" hopelijk minder zal zijn🤣. Ik heb het nu allemaal ervaren en ben dan toch wel tot de conclusie dat een dvp of goede saunaclub meer mijn ding is.
Is dus een kwestie van perceptie….
Vond het een geslaagde avond en idd geen enkele avond is hetzelfde!

Weinig actie?!
Tja, is wat je gewoon bent.

Veel kijkers dat wel…
Meer plezier voor de actieven 😜

Heb 4 rondjes gelopen en telkens zonder dringen kunnen aansluiten en heerlijk genoten en laten genieten…

Maar idd ieder zijn ding!

Laatst bewerkt:
Jammer idd vd lange rit…
Als geen lid ben je best 1u voor opening aanwezig, zo kom je "vrij snel" binnen.
Eens binnen, kan het feest beginnen 🥳🤣

Is dus een kwestie van perceptie….
Vond het een geslaagde avond en idd geen enkele avond is hetzelfde!

Weinig actie?!
Tja, is wat je gewoon bent.

Veel kijkers dat wel…
Meer plezier voor de actieven 😜

Heb 4 rondjes gelopen en telkens zonder dringen kunnen aansluiten en heerlijk genoten en laten genieten…

Maar idd ieder zijn ding!
Ja dat is zeker zo, maar heb er wel eens een betere avond beleefd. Misschien was ik steeds op de verkeerde plek🤣.

ik ben nu recent weer twee maal geweest, goeie sfeer en genoeg actie. Alleen heb ik wat moeite met een Travo die in de gloryhole is. ik ben zelf hetero en ga niet op de bi dagen dagen. ik heb totaal geen moeite met Travo's, ieder zijn ding maar ik vind dat ik er zelf voor moet kiezen. Iedereen moet zijn ding doen maar wel met bepaalde wetenschap. Ik sla de gloryhole even over.

Gisterenavond weer eens naar Amai geweest. Meerdere keren in de fuckbox/tjechbox gelegen. Dat is toch wel onze favoriet. Wat waren er ook weer lekker veel actieve stellen en mannen die weten hoe ze hard moeten stoten. Dat, en hele respectvolle singles, hebben we tot nu toe alleen hier bij Amai meegemaakt.
Topclub voor ons als actief stel.

Vorige week maandag zag ik een advertentie van deze club met housewives maandag. Veel positieve dingen gelezen dus ik denk weet je wat ik ga er eens heen. Het was voor mij dikke 2 uur rijden vanuit Nederland. Het begon om 13u en zou om 12:45 aankomen, ik kom aan en er staan pionnen voor de ingang dus ik denk oh ik ben te vroeg parkeerplaats is nog niet open. Er loopt een verkeersregelaar en vraag hem dit, hij zegt nee je mag hier niet parkeren, parking 2 moet je zijn en loopt weg. Oke lekkere binnenkomer, parking 2 is een stuk verderop schijnbaar, hierheen gereden en de ene na de andere man liep me al tegenmoed. Ook hier de auto geparkeerd en richting de club, wat bleek de gewone parkeerplaats stond al bomvol en de rij voor single mannen stond tot einde van deze parkeerplaats. Zeker 60-70 man stonden in de rij. Ik denk ja ga maar in de rij staan. Ik moest me een partij pissen van de 2 uur rijden, er kwam geen beweging in de rij. Op het einde splitse de rij in 'leden' en 'niet leden'. Ik dacht dat gewoon achter aansluiten was en bij het splitpunt dus rij kiezen was, wat bleek nadat ik 30 minuten in de rij heb gestaan dat je gewoon zo bij niet leden kon gaan staan dit was een compleet eigen rij, naja. Alle leden werden per 5 naar binnen gedaan na 1 uur wachten was deze rij leeg, vervolgens werden er per 2-3 mannen uit de niet leden rij naar binnen gelaten. Inmiddels stond ik al 1.5 uur te wachten. Er liepen qua koppels enkel antieke graftakken anar binnen alles 50+ oud en versleten, niet waar ik voor kom. Ik had goede hoop dat er wat jongers binnen zou zijn aangezien de parkeerplaats al vol stond. Toch dus maar nara binnen gegaan. Even omkleden en eindelijk pissen. Even de club in, wat een drukte, het was niet te doen, en alleen maar oude mensen alles 50+ of heel dik en onverzorgd. Op geven moment was er 1 jonger koppeltje, hier aangesloten eindelijk kon ik erbij maken ze pauze pff. Aan de bar stond een buitenlandse dame met zwart haar welke ook jong was en handboeien om had met me te flirten, maar deze was met vriend daar. Uiteindelijk gingen ze op het hoger gedeelte achter de tralies, maar toen ook maar iemand hier erbij wilde stuurde de vriend iedereen weg (verkeerde club? deze mogen ze van mij niet meer binnen laten als ik lees dat het verplicht is met andere mannen wat te doen)
Uiteindelijk liep er een jongere dame rond met rood haar en paardenstaart, maar toen zij op bed ging liggen sprongen hier ook 50 man op, uiteindelijk na 1 uur was haar mondje vrij en heb ik in haar mondje gespoten. Erna gelijk me aangekleed en naar huis, wat een waardeloze club, nee niks voor mij!

Dat kan op maandag zo geweest zijn. Maar op vrijdag en zaterdag ervaarden wij het anders. Naast Britney waren er toen nog wel wat jonge koppels en zelfs single dames. Ook véél mannen, maar daar gaat ze net voor uiteraard.

Vervelend om te horen Balkje123, maar uit eigen ervaring weet ik dat de maandagen de leeftijd ook een stuk hoger ligt. Vandaar ook de naam "Hete huisvrouwen middag." Als je erover nadenkt is het ook logisch aangezien het op een tijd is waar de jongere doelgroep aan het werk is.

Donderdag, vrijdag en zaterdag is de leeftijd veel diverser en zijn er ook jonge mensen! Inmiddels 3x op de donderdag bezocht en heb daarbij veel meer contact gehad (en actie) met mensen tussen de 25 en 40 jaar.

De wachtrijen zijn inderdaad soms vervelender. Gemiddeld sta ik ook een half uur te wachten ook al kom ik 10 minuten voor openingstijd. De wachtrij voelt ook nooit aangenaam omdat iedereen zenuwachtig loopt te wachten om binnen te komen... Tegelijkertijd snap ik ook waarom dit gebeurt omdat ze het heel belangrijk vinden om de aantal man/vrouw in balans te houden. Op hun website staat ook de verhouding bij het evenement die ze handhaven. (Meestal 2 mannen per vrouw/stel) In mijn ogen een niet verkeerd concept aangezien de sfeer dan gezond blijft.

Mocht je het in de toekomst nog een kans geven dan adviseer ik je om wat vroeger te komen en een andere dag te kiezen. Zo kan je gewoon op de normale parkeerplaats parkeren en hoef je minder lang te wachten. Met daarbij dat je een diverser publiek aanwezig hebt! Grote kans dat je dan een stuk meer plezier beleeft in Club Amai.

Ik ben 4 uur aanwezig geweest en in die 4 uur heb ik de dame met geen enkele man gezien, ik weet wat ik schrijf. Natuurlijk begrijp ik dit ben niet achterlijk, maar er waren genoeg dames die elke man namen, dit was gewoon een koppel wat goedkoop binnen wilde komen dat was overduidelijk te merken.

Ik ben 4 uur aanwezig geweest en in die 4 uur heb ik de dame met geen enkele man gezien, ik weet wat ik schrijf. Natuurlijk begrijp ik dit ben niet achterlijk, maar er waren genoeg dames die elke man namen, dit was gewoon een koppel wat goedkoop binnen wilde komen dat was overduidelijk te merken.
En in de allereerste keer dat je binnen bent heb je die conclusie al getrokken... iets te kort door de bocht. Na inmiddels meer dan 100 bezoeken. Ken ik ook koppels die ik vaker gezien had maar nog niet in actie gezien. Bij 1 was dat tot laatst. Die had ik al 10-20 keer gezien zonder dat ik haar actief heb gezien.. Toen kwamen we samen na de sex de darkroom achter de cinema uitlopen naar de douches.. het annonieme in het donker is blijkbaar haar ding..
Anderen willen in de lounge verleid worden en dan met die man een donker hoekje opzoeken... ook die zie je niet actief zijn.. ieder zijn keuze.
Niet te snel conclusies trekken..

Ik ben al 2 weken niet geweest...
Maandag weer aanwezig😇

Terug
Bovenaan Onderaan