Algemeen Club Amai, Meer

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ben benieuwd hoe het er vanavond is, ben van plan langs te gaan en dat zal voorlopig ook wel de laatste keer zijn gok ik zo. Ben dan niet meer zo vaak in de buurt en dichterbij zijn ook nog opties dus hopelijk vanavond lekker veel actie.
En viel de donderdag wat mee?!
Mogelijk kom ik vanavond langs voor een tweede poging. De eerste keer was overweldigend en ben ik onverrichter zake weer naar huis gegaan, maar ik denk er wel met veel plezier aan terug.

Wel jammer dat de jacuzzi dicht is. Die locatie had mijn voorkeur.
Hoe is je 2e bezoek verlopen?!

Laatst bewerkt:
En viel de donderdag wat mee?!

Hoe is je 2e bezoek verlopen?!

Het was redelijk druk maar de meesten waren drukker met eten,drinken en kletsen ipv ketsen.
Iedereen zat maar een beetje suf voor zich uit te staren, er was weinig actie en als het er was dan dook de hele tent erop waardoor het bij de meeste meteen gedaan was. En wederom was het weer een halve gay meeting met gasten die in je nek staan te hijgen en in de paden tegen je aanlopen. Ik vind dat echt bloed irritant en sprak meerdere mensen die daar ook zo over dachten. Met pijn en moeite toch een wip kunnen maken maar van de 4a5 keren dat ik nu hier ben geweest heb ik echt maar 1 topavond gehad dus ik houd het voor gezien. Wellicht nog eens in een club in de buurt waar het "balen" hopelijk minder zal zijn🤣. Ik heb het nu allemaal ervaren en ben dan toch wel tot de conclusie dat een dvp of goede saunaclub meer mijn ding is.

Het was zo ontzettend druk dat ik ben omgedraaid. Jammer van de lange rit.
Jammer idd vd lange rit…
Als geen lid ben je best 1u voor opening aanwezig, zo kom je "vrij snel" binnen.
Eens binnen, kan het feest beginnen 🥳🤣
Het was redelijk druk maar de meesten waren drukker met eten,drinken en kletsen ipv ketsen.
Iedereen zat maar een beetje suf voor zich uit te staren, er was weinig actie en als het er was dan dook de hele tent erop waardoor het bij de meeste meteen gedaan was. En wederom was het weer een halve gay meeting met gasten die in je nek staan te hijgen en in de paden tegen je aanlopen. Ik vind dat echt bloed irritant en sprak meerdere mensen die daar ook zo over dachten. Met pijn en moeite toch een wip kunnen maken maar van de 4a5 keren dat ik nu hier ben geweest heb ik echt maar 1 topavond gehad dus ik houd het voor gezien. Wellicht nog eens in een club in de buurt waar het "balen" hopelijk minder zal zijn🤣. Ik heb het nu allemaal ervaren en ben dan toch wel tot de conclusie dat een dvp of goede saunaclub meer mijn ding is.
Is dus een kwestie van perceptie….
Vond het een geslaagde avond en idd geen enkele avond is hetzelfde!

Weinig actie?!
Tja, is wat je gewoon bent.

Veel kijkers dat wel…
Meer plezier voor de actieven 😜

Heb 4 rondjes gelopen en telkens zonder dringen kunnen aansluiten en heerlijk genoten en laten genieten…

Maar idd ieder zijn ding!

Laatst bewerkt:
Jammer idd vd lange rit…
Als geen lid ben je best 1u voor opening aanwezig, zo kom je "vrij snel" binnen.
Eens binnen, kan het feest beginnen 🥳🤣

Is dus een kwestie van perceptie….
Vond het een geslaagde avond en idd geen enkele avond is hetzelfde!

Weinig actie?!
Tja, is wat je gewoon bent.

Veel kijkers dat wel…
Meer plezier voor de actieven 😜

Heb 4 rondjes gelopen en telkens zonder dringen kunnen aansluiten en heerlijk genoten en laten genieten…

Maar idd ieder zijn ding!
Ja dat is zeker zo, maar heb er wel eens een betere avond beleefd. Misschien was ik steeds op de verkeerde plek🤣.

Terug
Bovenaan Onderaan