Recensie Amy, Zaventem 4,33 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Het doet er niet toe,het gaat enkel uit respect,maar dit kennen zij niet in dit milieu..
Ik vroeg het alleen maar om te kijken of je leeftijd echt een probleem kon zijn. Ik ben 60 en ben al verschillende keren bij Amy geweest en heb steeds een datum/tijd met haar kunnen afspreken. Ik zelf ben zelfs eens keertje te laat aankgekomen door file op de weg en toen heb ik haar verwittigd en kon ik toch nog bij haar terecht. Daarom vroeg ik dat.

ben er 67, nooit over leeftijd gehad. desondanks krijg ik nooit antwoord als ik via WA om een afspraak verzoek. jammer, want de reviews lijken me stuk voor stuk steengoed. daarom zou ik ook naar haar toe willen, ondanks mijn meer dan 20 jaar wandelaar.

Laatst bewerkt:
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
110
Vorige week dan eindelijk een afspraakje gehad met deze kleine thaise dame , ikzelf ben ook niet groot 1,67m maar was toch even schrikken hoe klein ze wel is , natuurlijk eens aan de massage begonnen merk ik daar niets meer van was de eerste keer dus massage met happy end ze heeft een mooi zacht lichaam met kleine naturel borsten die rechtop staan waar je mag mee spelen, ze deed goed mee met het spel , het was een goed ervaring voor mij maar verder niets speciaal ik heb andere vaste dames op mijn lijstje staan maar ga haar nog een kans geven en even de extra's proberen misschien dan toch de moeite waard + puntje vond ik de grote spiegel naast het bed

Terug
Bovenaan Onderaan