Al een paar keer bij Amy geweest, altijd een leuke tijd gehad.
Laatste keer was twee weken terug. Bij het binnenkomen geeft ze meteen een knuffel. Na een vlugge douche begonnen met elkaar te strelen en praten over vanalles en nog wat, ze weet dat ik niet gehaast ben om meteen met de actie te beginnen.
Eenmaal een beetje op sterkte begint ze te pijpen (zc), rustig en diep met variatie. Het duurt niet lang tot ze zicht draait in een 69 positie zodat ik haar ook kan verwennen.
Na een tijdje leg ik haar op haar rug neer zodat ik mijn beftechniek goed kan toepassen en ze hevig klaarkomt in mijn mond, toch altijd zalig om dat te proeven

.
Nadat ze bekomen is pijpt ze me terug op sterkte, condoom er rond en begint ze te rijden in cowgirl. Zoals anderen eerder hebben vermeld, ze rijd zich zo graag klaar en dat doet ze dan ook. Ze valt dan meteen neer op mijn borstkas en omhelst me. Ik ben er ook bijna dus ik hou haar heupen vast en stoot goed door terwijl ik af en toe naar de spiegel loer tot dat de condoom vol is. Dan blijven we zo nog een tijdje omhelsend liggen.
Na het opkuisen wilt ze een massage geven. Ik vind haar massage goed, vooral de voetmassage dus ik vraag om dat eerst te doen zodat ik dat zeker niet misloop (ik denk dat er nog zo'n 30 minuten over waren op dat punt). Ze haalt een kleine donkerbruine houten spier roller/stok en gaat daarmee aan de slag. Het is de eerste keer dat ze die gebruikte bij mij en het was zaaalig. Na dat ze de linkervoet heeft gedaan kan ik het niet laten om haar een knuffel en een dikke kus te geven voordat ze aan de andere voet begint waardoor ze moet giegelen.
Dan begint ze aan de benen maar ik heb terug zin gekregen en we gaan gauw voor ronde twee waarbij ik haar in doggy neuk en het niet snel duurt voordat ik opnieuw klaar kom. Dan gauw douchen en aankleden, ik ben zo'n 10min over tijd maar haar volgende afspraak was binnen 20 minuten dus het was niet erg.
Ik denk niet dat ik vlug naar een andere thaise zou gaan

.