Recensie Amy, Zaventem 4,36 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/massage/amy-quality-thai-massage-zaventem.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
ook eens bij Amy langsgeweest.
Klein is een understatement. Ik ben zelf niet groot (1,71m) maar voelde me bij haar een reus.

Maar wat een energie! Super massage, gezellige babbel, pracht van een kontje, heerlijke geschoren poes.
 
Amy en Dari werken op zelfde adres in Zaventem ?
Uw vorige reacties als 'Mark123" in dit topic :

'Doet er allemaal niet toe. Ja, ze is heel klein. Ja, ze is een super pluim gewicht. Maar je kan er wel goede seks mee hebben in alle posities/standjes dat je wil en ja, ze wordt heel graag klaar gelikt en vind ook een vinger in haar klein kontje wel leuk in 69'

'Nochtans is beffen en pijpen altijd inbegrepen bij mij en puntje van de tong bij kussen'

Dan dit in Dari's topic:

Knappe vrouw-GFE-mooie pijpbeurt-goede seks MC waarbij ze goed mee werkt
2u=200€
3 keer klaargekomen in haar MC voor zelfde prijs'

En dan die vraag?

Whatever.
 
Amy adverteert aan 100€ voor een uurtje.
Sommige reviews hier vermelden 150€, andere 100€ voor een uurtje, voor wat lijkt dezelfde service.

Wat is juist? Of: wat is standaard, wat is extra?

Ik snap dat extra`s die niet vermeld worden beter niet openlijk besproken worden, maar in tegenstelling tot de meeste thai massage is zij toch wel duidelijk in haar advertentie dat pzc, intiem, ... mogelijk is...
 
Voor 50€ extra wordt je bereden...intiem in verschillende strandjes, GFE hoe vaker je gaat hoe beter de service. Doet echt heel hard haar best met dat kleine lolita - lijfje.
Geile genieter ook
 
Pijpen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Penismassage
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/massage/amy-quality-thai-massage-zaventem.html
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Mijn eerste ervaring met Thai massage.
Redelijk last minute afgesproken met Amy, maar toch vrij makkelijk een moment gevonden waarop we beiden konden.

Makkelijk parking gevonden 50m verder en los daarvan is er een grote parking ongeveer 100m verder. Overal wel met parkeerschijf parkeren.

Stipt op tijd aangebeld, heb niet langer dan 10 seconden moeten wachten voor de deur openging.

Haar verschijning was zoals verwacht, klein en slank :) Wel effe schrikken, ook al weet je het op voorhand is ze toch echt een petite verschijning. Gelukkig zie je wel dat ze niet piepjong is, anders zou ik me er toch niet zo goed bij voelen.

Ze vroeg of ik wilde douchen, ik antwoordde dat ik dat net voor vertrek had gedaan, maar als ze dat verkoos wou ik me gerust opnieuw even afspoelen. Dat hoefde niet maar zij ging wel even kort douchen. Ondertussen kleedde ik me uit en ging ik op bed liggen.

Eenmaal uit de douche begon ze me zacht te masseren. Zacht of hard vroeg ze, niet goed wetend wat te verwachten antwoordde ik medium. Ze was vrij stil dus ik ook, af en toe vroeg ze eens wat of gaf ik haar een complimentje.

Ze heeft m`n hele achterkant van top tot teen vakkundig gemasseerd, daar kan ik niks verkeerds van zeggen. Toen werd het tijd voor om te draaien en besteedde ze nog kort aandacht aan m`n benen, maar er was iets anders dat haar aandacht trok. Het duurde niet lang of er werd iets anders getrokken dan enkel aandacht :D

Ondertussen presenteerde ze me haar poesje dat er echt wel fantastisch lekker uitziet. Mijn tong liet ze toe, maar zachtjes haar clitje beroeren met m`n vingers probeerde ze toch af te houden, dus liet ik mijn handen maar respectvol andere lichaamsdelen beroeren. Haar borstjes lagen prima binnen bereik en zo bleek dat ze daar ook best wel wat van genoot. Pijpen heeft ze eigenlijk maar kortstondig gedaan, en tot mijn spijt met veel hand erbij. Voorafgaand wel met babydoekjes m`n geslacht grondig gereinigd, toen bedacht ik dat ik beter meteen was ingegaan op haar vraag of ik wou douchen. Dat was even een kort turnoff momentje... Door het lengteverschil tussen haar en mij was het ook geen gemakkelijke houding om elkaar tegelijk plezier te verschaffen. Uiteindelijk draaide ze zich om, ging ze op me zitten en begon ze met droogneuken. Nou ja, droog... kletsnat was ze ondertussen en ze genoot er zichtbaar van. Ik ook want het is echt een fantastisch zicht, dat kleine strakke lijfje tekeer zien gaan terwijl ze op je zit... Ze gaf me ook aan dat ze er wel van genoot als ik haar borstjes aandacht gaf, dat kwam mooi uit want dat vond ik zelf ook een fijne bezigheid :p Het is "maar" een A-cupje maar ze liggen wel lekker in de hand / mond, met erg lekkere tepels om aan te sabbelen. Dat vond ze heel fijn, en terwijl likte en zoende ze m`n hals wat ik ook wel kon appreciëren. Ik wou haar zoenen terwijl ze toch vlakbij was, maar dat hield ze af. Uiteindelijk wisselde ze van standje en ging ze reverse op me zitten. In dat standje voelde ik helaas stoppels dus het was helemaal niet aangenaam dat ze zo over me gleed, wat aan m`n soldaat te merken was. Toen dacht ik dat het wel fijn was geweest als voorspel allemaal, maar ik wou wel eens eerstehands ontdekken hoe strak dat poesje van haar is. Ik gaf haar aan wat ik wenste, en vroeg of dat mogelijk was, extra. Die vraag heeft ze volgens mij gewoon genegeerd en toen besloot zij dat het tijd was om me maar eens manueel tot een hoogtepunt te brengen. Dat deed ze goed en het duurde niet lang tot m`n nageslacht door de lucht vloog.

Doekjestijd. Veel doekjes. En daarna nog wat knuffelen, likken, sabbelen en andere "nazorg" die er meer GFE dan gewoon klaartrekkerij van maakt, wat ik uiteraard wel kon appreciëren. Toen viel het me op dat het uurtje eigenlijk al om was, maar toch maakte ze tijd om nog even samen na te genieten. Top natuurlijk. En toen maakte ze me duidelijk dat ze nu geen tijd had om er nog meer van te maken, maar dat ik volgende keer zeker mocht aangeven wat ik wou, zo zou ze dan de massage wat inkorten voor wat meer speeltijd. Tijd om te douchen, aan te kleden, betalen en huiswaarts te keren. Aan de deur nog een zoen gekregen, Dari vriendelijk dag gezegd en off I went.


Conclusies.

Mooie knappe verschijning die aan de verwachting voldeed. Een lijfje dat honger geeft naar meer. Ik voelde me even alsof ik 15j terug in de tijd gekatapulteerd werd en met m'n toenmalig neukvriendinnetje aan de gang was. Top, want naar dat gevoel was ik al even op zoek. Maar het werd niet helemaal waargemaakt.
Waarschijnlijk ging ik met te hoge verwachtingen en te weinig ervaring naar daar. Ik dacht dat de massage zou uitlopen naar zoenen (liefst zelfs tongzoenen), pijpen en neuken. Ik stond beregeil toen ze op me zat, die hete puber in me zag het al volledig zitten om haar lekkere poesje in verschillende standjes te nemen, en terwijl te tongen alsof ons leven er van af hing. Ik had dit misschien beter moeten aangeven in het begin, vragen wat mogelijk was en aangeven wat ik wou, maar ja ik was nog een Thai massage groentje op dat moment en ging er (onterecht) van uit (gebaseerd op de reacties hier) dat dit wel sowieso zo`n afloop ging kennen. Peut.

Herhalingsgevaar? Ja en neen. Ja omdat ik hoop dat ik de volgende keer kan beleven waar ik op hoopte, en zo ja waarschijnlijk nog voor meerdere keren voor herhaling vatbaar. Neen omdat de ervaring niet strookte met de verwachting, ik niet zeker ben of dat volgende keer wel zo zou zijn, en dat er dan misschien andere keuzes voorrang krijgen. Moeilijk, tijd zal het uitwijzen.

Alleszins ben ik zeker niet ontevreden over wat ze me geboden heeft, en haar inzet is echt wel dik ok. Daarom algemene score 4 sterren, al hoopte ik toch stiekem op meer.
 
Ze heeft haar advertentie aangepast, vroeger stond intiem tussen de mogelijkheden maar nu niet meer.
Ben wat in dubio want als ik zou teruggaan zou ik voor intiem gaan. En ik vermoed dat ze aan telefoon niet zal ingaan op de vraag...
 
Aan telefoon niet in praktijk wel. Seks is standaard bij die kleine hete donder.
In kontje :+75€ en vind ze zelf heel geil terwijl zij heftig haar poesje vingert. Top meid dus !
 
Mark123 stop toch met je bs en valse verklaringen ik ga er wekelijks en nooit doet ze anaal of vingeren zelfs niet voor extra geld. Wie nog twijfelt mag het haar gewoon zelf eens vragen. Bij Amy is het heel duidelijk 1h 100 euro, met intiem 150 euro. Geen anaal, zoenen, vingeren of cim. Over 1 ding zijn we het wel eens, ze is idd een top meid.
 
Ik blijf bij mijn verklaring. Heb Amy meerdere keren bezocht voor1,2 en zelf 3 uren en bij 1 van deze afspraken was ze zo opgewonden en geil dat ze mij voorstelde om haar kontje te proberen. Eerst 1 vinger, dan 2 erin met super veel glijmiddel em dan traag en zachtjes mijn lul met condoom erin. Gestoten tot ik klaar kwam. Was volgens haar de eerste en enige keer; maar ja dat zeggen ze allemaal. Miet ook eerlijk toegeven dat bij volgende afsoraken het nooit meer is gebeurd met haar en bleef het bij gewone maar wel goede seks
 
Mark123 stop toch met je bs en valse verklaringen ik ga er wekelijks en nooit doet ze anaal of vingeren zelfs niet voor extra geld. Wie nog twijfelt mag het haar gewoon zelf eens vragen. Bij Amy is het heel duidelijk 1h 100 euro, met intiem 150 euro. Geen anaal, zoenen, vingeren of cim. Over 1 ding zijn we het wel eens, ze is idd een top meid.
De meeste forumleden schrijven hun ervaringen neer, maar hier en daar zit er één tussen die zijn natte dromen neerpent... ;)
 
Ik blijf bij mijn verklaring. Heb Amy meerdere keren bezocht voor1,2 en zelf 3 uren en bij 1 van deze afspraken was ze zo opgewonden en geil dat ze mij voorstelde om haar kontje te proberen. Eerst 1 vinger, dan 2 erin met super veel glijmiddel em dan traag en zachtjes mijn lul met condoom erin. Gestoten tot ik klaar kwam. Was volgens haar de eerste en enige keer; maar ja dat zeggen ze allemaal. Miet ook eerlijk toegeven dat bij volgende afsoraken het nooit meer is gebeurd met haar en bleef het bij gewone maar wel goede seks
🤣🤣 ik heb haar net je comment laten lezen...my ass not possible...you crazy...falang to big for my ass...just only fit my pussy...
Denk da Mark123 nooit in "de bruin dreef" heeft geweest...
 
Straf dat de meningen / ervaringen zo sterk uiteenlopen.

@Willem85 verklaart geen anaal, zoenen, vingeren, cim. Nochtans geeft hij zelf 4 sterren voor zoenen in z`n review. En dan zouden @Aice_Qb (zoenen, tongzoenen), @Dommon889 (zoenen, tongzoenen), @Jaydeepee (tongzoenen) en @beetobee ("ze doet het allemaal") er maar wat naast lullen?

Mij lijkt het eerder dat ze, zo hoor je vaker, afhankelijk van de klant en haar gevoel wel kiest welke extra's mogelijk zijn en welke niet. Misschien was dat bij mijn eerste keer allemaal niet mogelijk. Misschien bij een volgende keer wel / weer niet.

Als ik aan m`n bezoekje terugdenk dan laat dat me niet onberoerd, en wil ik opnieuw een afspraak boeken. Maar als daar dan geen intiem en (tong)zoenen bij kunnen, ga ik echt wel ontgoocheld buitenstappen. Ik krijg hier ook helemaal niet het gevoel dat ik er op kan vertrouwen dat die mogelijkheid er is. Misschien heeft ze bij mij niet de juiste vibe. En ergens heb ik er moeite mee om weer 100€ uit te geven om misschien definitief tot die conclusie te komen.

Twijfelgeval hoor. Zou echt het perfecte plaatje kunnen zijn voor me.
 
Straf dat de meningen / ervaringen zo sterk uiteenlopen.
Hou er ook rekening mee dat hier en in andere 'massagesalons topics' een fantast onder 2 verschillende nicknames zit te posten en zelfs op zichzelf reageert...

'k Ga niet zeggen wie (ook niet via pb), maar voor wie aandachtig deze rubrieken volgt zou het wel duidelijk moeten zijn.
Vroeg of laat loopt hij tegen de lamp.
Hij is trouwens al zo dom geweest onder dezelfde nickname serieus tegenstrijdige berichten te posten.

Ervaringen bij dezelfde dame kunnen voor verschillende personen sterk verschillen.
Da 's altijd al geweest en zal altijd blijven.
Net als fantasten, die zullen er ook altijd zijn, of concurernten/belanghebbenden met fake recensies.
Spijtig genoeg is dat eigen aan een forum als dit.

Best is alles zelf uit te zoeken, maar de huidige prijzen en budgetmarges laten niet echt toe te experimenteren met nieuwe dames of X-aantal keer bij iemand gaan om zo op te bouwen naar betere/completere service.

Anyway...
 
Hou er ook rekening mee dat hier en in andere 'massagesalons topics' een fantast onder 2 verschillende nicknames zit te posten en zelfs op zichzelf reageert...

'k Ga niet zeggen wie (ook niet via pb), maar voor wie aandachtig deze rubrieken volgt zou het wel duidelijk moeten zijn.
Vroeg of laat loopt hij tegen de lamp.
Hij is trouwens al zo dom geweest onder dezelfde nickname serieus tegenstrijdige berichten te posten.

Ervaringen bij dezelfde dame kunnen voor verschillende personen sterk verschillen.
Da 's altijd al geweest en zal altijd blijven.
Net als fantasten, die zullen er ook altijd zijn, of concurernten/belanghebbenden met fake recensies.
Spijtig genoeg is dat eigen aan een forum als dit.

Best is alles zelf uit te zoeken, maar de huidige prijzen en budgetmarges laten niet echt toe te experimenteren met nieuwe dames of X-aantal keer bij iemand gaan om zo op te bouwen naar betere/completere service.

Anyway...

Ja, één naam is kristalhelder, voor zover ik hem tegenkom in verschillende topics vermoed ik zelfs dat die nog geen DVP bezocht heeft maar gewoon alles bij mekaar fantaseert. Zijn opleiding en beroep is ook al zo'n fantastische maar onwaarschijnlijke keuze van hem. Maar de inhoud en schrijfstijl verraden dan weer snel dat het niet zo'n groot licht is. Misschien is die heel eenzaam en een beetje een kneusje.
 
Laatst bewerkt:
Ja, één naam is kristalhelder, voor zover ik hem tegenkom in verschillende topics vermoed ik zelfs dat die nog geen DVP bezocht heeft maar gewoon alles bij mekaar fantaseert. Zijn opleiding en beroep is ook al zo'n fantastische maar onwaarschijnlijke keuze van hem. Maar de inhoud en schrijfstijl verraden dan weer snel dat het niet zo'n groot licht is. Misschien is die heel eenzaam en een beetje een kneusje.
Jullie schrijven jullie ervaringen neer waarvoor dank, die man schrijft zijn natte dromen weer. Die interesseren me niet.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
in de week ook maar eens een afspraak met Amy gemaakt voor n massage.
Amaai... ik verschoot even toen ze de deur open deed... ze is kleiner dan ik verwacht had.
Eerst even een douche genomen om vervolgens me te laten masseren.
Soft of hard masssage vroeg ze... ik antwoorde 'hard erotic'.
No problem was haar antwoord.
Amaai, die kleine slanke meid kan wel echt stevig masseren zeg, ik kan beter naar haar gaan dan naar de kiné.

Naar mate de massage vorderde... kwam ook het erotische meer aan bod. Ze gaf me vlot de kans om kennis te maken met haar poesje (zachtjes wrijven) en zij teasde tussendoor tussen mn benen opzoek naar...
Omgedraaid kwam ze zonder twijfelen over me heen zitten en had ik een prachtig zicht op haar glimmend kutje... dat al vochtig aanvoelde.
Eerst wat intieme kusje gegeven, vervolgens wat likjes om verder te gaan naar een geweldige 69.
Ik heb dan maar duidelijk gemaakt dat ik wel eens wou ervaren hoe het zou zijn als zij op m'n jonge heer zou komen. zitten.
Zonder aarzeling ging het condoompje erover en kwam ze op me zitten.
Ik stond zo heet dat ik enkele minuten later al klaar kwam.
De tijd heeft ze vol gemaakt met een afsluitende zachte knuffelmassage.
 
Amy enkele weken geleden bezocht in haar appartementje. Ze is echt klein, leek wel 1,5m. Gekozen voor 30m massage, persoonlijk heb ik de massage liever wat harder. Na een tijdje begon ze me te teasen en draaide ik me om waarop ze me spontaan begon te pijpen zc. Na een tijdje kwam ze ook op me waarop ik vroeg om een condoom te gebruiken. Die had ze niet! Na het hoogtepunt (manueel) alles proper gemaakt en betaald. Kleine, slanke eerlijke meid maar voor mij geen herhalingsgevaar.
 
Ik ga minstens 3 of 4 keer per maand bij Amy langs. Ik kan zeggen NOOIT doet Amy aan sex zonder condoom en ze zal ook nooit zelf voorstellen om sx als je er niet naar vraagt. Haar massages zijn in mijn geval altijd heerlijk en de rest ook. Zeg het haar gewoon als je het liever hard of zacht hebt. Ze heeft veel succes en vaak heeft ze al meerdere boekingen voor de dag dus best 1 of 2 dagen op voorhand boeken. Ze zit zonder twijfel in mijn top 3 en is een pracht van een meisje. Kom altijd buiten met een goed gevoel. 100% bezoekje waard.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan