Recensie Ana, Amsterdam, website Kinky 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Voormalig lid 2809

Meubelstuk
3.265
08/09/21
4.669
27
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/1866566-ana
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Soms lijken foto's te mooi om waar te zijn en dat leek met Ana ook. 0mdat ik toch ergens Had gelezen dat de foto's kloppen en haar filmpjes er ook goed uit zagen heb ik toch een afspraak gemaakt, om te beginnen een half uur.

wow, ze ziet er inderdaad zo uit als op de foto's. Je moet er van houden maar vandaag had ik zin in een bimbo met siliconen. En dat zat goed bij haar. borsten zijn groot maar helaas ook wel wat hard, haar heerlijke kont heeft ook wat hulp van de dokter gehad.

Voor mij was dit een hele dikke voldoende. Pijpen was goed, zou wat dieper mogen. tongzoenen met overgave, neuken in verschillende standjes. Helaas was het half uurtje zo voorbij.

Ze is hier nog tot zondag, ik ga proberen nog een keer bij haar langs te gaan. ze zal zeker weer terugkomen zegt ze.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/1866566-ana
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Ik zag de foto's van Ana en heb gelijk een afspraak met haar gemaakt. Ga normaal niet veel naar latina's, vind dat de foto's te vaak de werkelijkheid niet weergeven. Niet in dit geval, al is ze wel wat steviger als op de foto's. Sex was redelijk niet meer en niet minder. PZC was kort en met veel handwerk.
Heb haar nog even gebeft en haar daarna in een paar standjes geneukt en ben in haar klaargekomen. Heb nog een massage gekregen en ben daarna weer vertrokken. Ana is een vriendelijke dame die haar programma afwerkt. Niet slecht, maar blijft voor mij eenmalig.
 
Omdat ik al een keer een recensie heb geschreven doe ik dat geen 2e keer over deze Dame.

Ik ben voor een 2e keer op bezoek geweest en ik moet mijn voorganger helaas gelijk geven in een aantal dingen. Raar, want de eerste keer vlogen de vonken eraf.

Nu besloot ik een uur te blijven ipv een half uur en daar had ik spijt van. Zoals hierboven al gemeld, Pzc heel kort, zoenen deed ze redelijk terughoudend. Na de massage (nog even de tijd vullen, iets anders was dat niet) kreeg ik het idee langzaam de deur uit gewerkt te worden.

Toen ik buiten kwam dacht ik al iemand anders te zien wachten. Net als ik daarvoor ook had gedaan omdat ze te laat was.

Het lijkt erop dat deze dame erg druk is en daarom de boel behoorlijk op de automatische piloot doet. Ik bespeurde ook een moeheid (of moet ik zeggen luiheid) bij haar.

Het is dus leuk geweest maar ik zal ook niet meer gaan.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan