Recensie Ana/Anita, Amsterdam (Noord) 4,94 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ze is net weer weg helaas. Ben benieuwd of een andere voor haar in de plaats terugkomt zoals Vicky etc. Waren allemaal wel top
Ik was er vorige week en ze vertelde dat ze van plan is om deze week ook in Amsterdam te zijn, na een korte trip naar Spanje.

Ik hoop dat het waar is, want vorige week was ik weer bij haar en het ging zo ontzettend wild en leuk, dat ik van plan was deze week terug te gaan.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Tussen borsten (russisch)
  6. Vingeren
Gesproken taal
Overig
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/8878623-anita
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ana, al op 26 augustus bezocht, maar ik zie nu pas dat ik mijn sterrenrating vergeten was, dus hierbij alsnog de sterren voor deze topper.

Zaterdag Anita bezocht op een mooie lokatie in Amsterdam Noord. Bij binnenkomst gelijk lekker tongen. Ze liep naar de keuken om wat te drinken te pakken voor mij. Naar de slaapkamer uit de kleren en geld neergelegd, daarna nog even gedoucht. Anita kwam ook in de douche en begint haar spel dus al in de douche. Ze heeft een mooie Braziliaanse bikini-tan met blanke borsten en tanga. Tongen in de douche , elkaar lekker gesopt.
Schone handdoeken voorhanden.
In de slaapkamer eerst lekker laten pijpen zonder condoom en ze pakt hem aardig deepthroat, al mist ze nog een klein stukje.
Ze wisselt af met tongen, maar Anita is wel in control.
Haar gebeft en daar geniet ze van en ik ook. Ze kwam eerst wat gemaakt klaar, dus nog maar een tijdje doorgelikt met het gewenste resultaat.
Geneukt in wat standjes met condoom.
She on top in cowgirl en reversed cowgirl.
Doggy, side fuck, flatdoggy, standing doggy.
Kon moeilijk klaarkomen dus nog wat laten pijpen en penismassage.
Uiteindelijk niet klaargekomen, maar wel een topbezoekje.
Anita is heel willig en doet bijna alles (mocht geen anaal), maar blijft ook steeds wel in control. Dus een professionele GFE.
Voor herhaling vatbaar.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
  2. Tussen borsten (russisch)
  3. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/8878623-anita
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Heb Anita inmiddels meerdere keren bezocht. Niet veel toe te voegen aan vorige positieve reacties. Een van de betere misschien wel de beste voor mij van de afgelopen tijd.
 
@Classygoesslutty
Energie is super.
Je mag alles doen bij haar, maar binnen haar grenzen.
Ik had vooraf geen anaal besteld, dus daar was ze niet op voorbereid.
Bij de poging om een vingertje daar te plaatsen, werd die weggehaald en daar had ik ook geen probleem mee, maar dat bedoelde ik met in control zijn.
Ze neemt veel iniatief, maar heeft er geen probleem mee als jij het overneemt.
Wordt je wat moe, dan neemt ZIJ weer over.
Het is gewoon een uur lang spetterende sex.
Gewoon gaan en ervaren.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Overig
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/8878623-anita
Totale kosten (in euro)
130
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ongeveer een week of twee geleden geweest en Kan alleen maar beamen wat hier eerder is geschreven. Super mooie dame die geheel op je wenken bedient.

Heerlijk sessie gehaald waar ze mij rimde alsof er geen morgen was.

Ook veel eigen initiatief en maakt echt de tijd rond.

Was na 20 min klaar maar ze bood zelf nog aan mij te masseren.

Ik zal zeker vaker langskomen!
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Beffen
  3. Klaarkomen in mond
  4. Pijpen deepthroat
  5. Pijpen zonder condoom
  6. Tussen borsten (russisch)
  7. Vingeren
  8. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
120 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/8878623-anita
Totale kosten (in euro)
400 (twee uur)
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ergens eind september op herhaling geweest bij Anita. Was net zo goed als de eerste keer. Einde ochtend begonnen met een bakkie koffie en daarna over tot actie. Was weer een knallende sessie met 4 hoogtepunten in de ruim 2 uur dat ik bij haar aanwezig was.
 
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/8878623-anita
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Dit was een paar maanden geleden.

Uiterlijk
Leuke en sexy dame met mooite fake tieten, lekker grote kont en strak lichaam. Ze ziet er inderdaad uit net zoals haar advertensie, maar in persoon vond ik haar nog geiler eruit zien.

Totaaloordeel uiterlijk: 4/5

Services
Ze deed de deur open in sexy lingerie, wat mij meteen geil maakt. Bij binnenkomst begint ze meteen met tongen. Ze vraagt ook lief of je iets wilt drinken en begeleid je meteen naar de slaapkamer. Na het betalen meteen de kleren uit en samen gaan douchen. In de douch gaat ze lekker verder met tongen en zorgt ze ervoor dat je lekker schoon bent. Ondertussen mag je overal aankomen wat een heerlijk lichaam.

Terug in de slaapkamer lag ik lekker op bed, en gaf ze een geile dansje. Dit duurde niet lang voordat ze op de bed klom en meteen mijn pik in haar mond stopt. Wat kan ze lekker pijpen, lekker diep en ze neemt de ballen ook netjets mee. Ze vroeg of ik nog een RIM job wilde, maar dat sloeg ik maar over.
Na een beetje pijpen kon ik lekker aan de slag (dat dacht ik tenminste), maar WOW ze is wild en ik weet niet wat ze doet maar het was echt lekker. De manier hoe zij cowgirl en reverse cowgirl doet 😍 😍 😍 , ik moest echt mijn best doen om niet meteen te schieten. Maar met zo'n mooie billen, moet ik het natuurlijk volhouden en afmaken in doggy! Uitzicht was natuurlijk GODLIKE en hoe ze lekker meebeweegt maakt het alleen maar beter.

Totaaloordeel service: 5/5

Communicatie
Contact ging via Whatsapp en ze reageert snel, ze spreekt genoeg engels om te weten wat ik wil. Hadden niet echt downtime om te babbelen.

Totaaloordeel communicatie: 5/5

Ontvangstlocatie
Ze ontvangt in Amsterdam Noord, was moeilijk om een parkeer plek te vinden. Uitendelijk beetje verder weg geparkeerd, had nogal moeite om de correcte gebouw te vinden, maar uiteindelijk gelukt met wat foto's van Anita. Apartement zelf zag er netjes uit en de bed was stevig xD.

Totaaloordeel locatie: 4.5/5

Eindoordeel: 5/5
Echt een super date en een top dame! Kom zeker terug.
 
Dit was een paar maanden geleden.

Uiterlijk
Leuke en sexy dame met mooite fake tieten, lekker grote kont en strak lichaam. Ze ziet er inderdaad uit net zoals haar advertensie, maar in persoon vond ik haar nog geiler eruit zien.

Totaaloordeel uiterlijk: 4/5

Services
Ze deed de deur open in sexy lingerie, wat mij meteen geil maakt. Bij binnenkomst begint ze meteen met tongen. Ze vraagt ook lief of je iets wilt drinken en begeleid je meteen naar de slaapkamer. Na het betalen meteen de kleren uit en samen gaan douchen. In de douch gaat ze lekker verder met tongen en zorgt ze ervoor dat je lekker schoon bent. Ondertussen mag je overal aankomen wat een heerlijk lichaam.

Terug in de slaapkamer lag ik lekker op bed, en gaf ze een geile dansje. Dit duurde niet lang voordat ze op de bed klom en meteen mijn pik in haar mond stopt. Wat kan ze lekker pijpen, lekker diep en ze neemt de ballen ook netjets mee. Ze vroeg of ik nog een RIM job wilde, maar dat sloeg ik maar over.
Na een beetje pijpen kon ik lekker aan de slag (dat dacht ik tenminste), maar WOW ze is wild en ik weet niet wat ze doet maar het was echt lekker. De manier hoe zij cowgirl en reverse cowgirl doet 😍 😍 😍 , ik moest echt mijn best doen om niet meteen te schieten. Maar met zo'n mooie billen, moet ik het natuurlijk volhouden en afmaken in doggy! Uitzicht was natuurlijk GODLIKE en hoe ze lekker meebeweegt maakt het alleen maar beter.

Totaaloordeel service: 5/5

Communicatie
Contact ging via Whatsapp en ze reageert snel, ze spreekt genoeg engels om te weten wat ik wil. Hadden niet echt downtime om te babbelen.

Totaaloordeel communicatie: 5/5

Ontvangstlocatie
Ze ontvangt in Amsterdam Noord, was moeilijk om een parkeer plek te vinden. Uitendelijk beetje verder weg geparkeerd, had nogal moeite om de correcte gebouw te vinden, maar uiteindelijk gelukt met wat foto's van Anita. Apartement zelf zag er netjes uit en de bed was stevig xD.

Totaaloordeel locatie: 4.5/5

Eindoordeel: 5/5
Echt een super date en een top dame! Kom zeker terug.
waarom een recensie paar maanden later schrijven?
 
Terug
Bovenaan Onderaan