Recensie Ana, Emmen (voorheen Nijmegen) 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Dirk_70

Newbie
19
06/12/21
10
2
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/nijmegen/8449572-ana
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Deze zuidamerikaanse dame ontvangt in een woonhuis in de wijk lindenholt. Nadat ik in de straat was aangekomen kreeg ik na fotobevestiging een huisnummer. Na een minuutje buiten gestaan te hebben werd de deur opengedaan door een prachtige dame in lingerie. De foto's zijn bewerkt, maar enkel om wat identificerende tattoos weg te halen. Ze zit strak in haar vel, met grote fake borsten.

Helaas is mijn spaans erg beperkt. De massage werd geen erotische massage, maar een (goede) gewone massage. Kussen wou ze niet, beffen ook niet. Sond wel in advertentie. Voor het pijpen werd er al een rubbertje omheen gedaan. Tja, en door de taalbarriere was het lastig de klik te krijgen. Ook was het koud in de kamer omdat deze dame niet wist dat er een verwarming was.

Tijd werd wel gewoon vol gemaakt, geen haast.
 
Zij was mijn eerste dvp ooit (van de 2😂). Toendertijd in Deventer. Beffen en zoenen deed ze toen niet naar haar eigen zeggen ivm Corona. Wel was ze heel vrolijk en geduldig en met veel enthousiasme. Ze deed wel pzc en had ook verschillende speeltjes die ze gebruikt bij webcam sessies. Vooraf hebben we samen gedoucht met de nodige voelwerk en achteraf ook. Daardoor toch 10 minuten langer gebleven dan een uur.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan