Recensie Debora, Papendrecht (voorheen Nijmegen) 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

levi91

Vaste klant
Forumpionier
177
01/07/21
96
36
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Vingeren
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
15 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/nijmegen/8733208-debora
Totale kosten (in euro)
70
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Afgelopen zaterdag wederom wezen wandelen. Mooie advertentie gezien op kinky.

Afspraak gemaakt en naar een bekend appartement in de Nijmeegse wijk Grootstal gereden. Hier was ik een week eerder ook voor een date met Cataleya en Ema. Omdat mijn ervaringen niet top waren bij deze dames ben ik voor een vluggertje gegaan. Eenmaal aangekomen ging de deur open en wat schetste mijn verbazing. De dame leek niet op de foto's. Toch vanwege de geiligheid gebleven. Het lukt mij gewoon bijna nooit om weg te lopen en iets anders te gaan zoeken. Iemand daar tips voor haha?

Dame was verder aardig en de dienstverlening was oke. Gekozen voor een vluggertje waar ik helaas niet gepast voor kon betalen. Ondanks dat ze in het begin goed engels leek te spreken kon er nadat ik om het wisselgeld vroeg geen engels woord meer vanaf. Ja ja.. Dus google translate gepakt en toen toch een tientje teruggekregen. Daarna begonnen aan de daad zelf. Korte pijpbeurt die prima/goed was. Ik mocht wel lekker aan haar kutje zitten maar niet naar binnen met mijn vingers. Jammer maar ok. Daarna doggy gedaan waar ze goed aan meedeed. Al met al prima beurtje 6.5/10.

Bij thuiskomst nog even op kinky zitten speuren en toen kwam ik de echte dame tegen: https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/nijmegen/9103929-leidy Met een prijs die voor een vluggertje weer een tientje goedkoper was. Hierop heb ik haar nog bericht om te vragen hoe het nou zat. Was Debora er niet of gebruikt ze de advertentie van Debora als lokkertje om meer klanten te trekken. Ineens kon mevrouw geen engels meer en ik werd geblokkeerd. Tja... Herhalingsgevaar nul. Gegokt en verloren.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan