- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
- Intiem
- 4,00 ster(ren)
- Pijpen
- 4,00 ster(ren)
- Zoenen
- 3,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 4,00 ster(ren)
- Highclass companion
- 4,00 ster(ren)
- Extra's
- Klaarkomen op lichaam
- Penismassage
- Pijpen deepthroat
- Pijpen zonder condoom
- Voetfetish
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Zuid-Amerikaans
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Donkerblond
- Cupmaat
- D (fake)
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Dag
- Woensdag
- Link naar advertentie
- https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/ana-laure-3.html
- Totale kosten (in euro)
- 160
Deze dame bezocht deze week. Ik was afgegaan op het feit dat ze knap is en best wel veel foto's en video's heeft. Kon me niet voorstellen dat dit nep kon zijn. Gelukkig was het dat ook niet.
www.redlights.be
De locatie is best discreet, goed te bereiken met auto, schone nette kamer. Het is de dame van de foto, echt een knappe blonde dame uit Brazilie met een prachtig lichaam, prachtige benen, prachtige grote borsten en lang (donkerblond) haar. En een grote perfecte kont. Volslank figuur, heerlijk.
Engels spreekt ze niet, heel veel zin om veel te praten had ze sowieso niet echt en zoenen met de tong wilde ze ook niet. Dat respecteerde ik
De seks vond ik goed (2 standjes gedaan), ik vond dat ze best wel goed haar best deed en PZC was behoorlijk goed, en ook niet te kort. Uiteindelijk nog een 2e ronde zelfs eruit gekomen. Geen must voor mij maar ik protesteer niet. Het is geen klokkijker, tenminste dat gevoel had ik niet.
Na afloop nog even kunnen douchen. Met een zeer tevreden gevoel naar huis, dikke voldoende ondanks dat dame emotioneel een beetje afwezig leek.
Zeker voor mij voor herhaling vatbaar.

Ana Laure (28 jaar)
Het profiel van Ana Laure (28 jaar) op Redlights. Bel voor een afspraakje naar +32465209754.

De locatie is best discreet, goed te bereiken met auto, schone nette kamer. Het is de dame van de foto, echt een knappe blonde dame uit Brazilie met een prachtig lichaam, prachtige benen, prachtige grote borsten en lang (donkerblond) haar. En een grote perfecte kont. Volslank figuur, heerlijk.
Engels spreekt ze niet, heel veel zin om veel te praten had ze sowieso niet echt en zoenen met de tong wilde ze ook niet. Dat respecteerde ik
De seks vond ik goed (2 standjes gedaan), ik vond dat ze best wel goed haar best deed en PZC was behoorlijk goed, en ook niet te kort. Uiteindelijk nog een 2e ronde zelfs eruit gekomen. Geen must voor mij maar ik protesteer niet. Het is geen klokkijker, tenminste dat gevoel had ik niet.
Na afloop nog even kunnen douchen. Met een zeer tevreden gevoel naar huis, dikke voldoende ondanks dat dame emotioneel een beetje afwezig leek.
Zeker voor mij voor herhaling vatbaar.
Laatst bewerkt: