Recensie Ana | Natali Almere Poort 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Orry

Vaste klant
106
07/04/22
61
12
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Highclass companion
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Bare seks
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Stevig
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/5633082-natali
Totale kosten (in euro)
150
Op een moment dat een foto wordt genomen is deze al gedateerd, je wordt immers alleen maar ouder 😊. Echter de foto's van haar zijn minstens 10 jaar oud en in die tijd was zij minimaal 30 kilogram lichter en dan overdrijf ik echt niet.

Er is een flinke lijst met seks opties, gaaf! Blijkbaar trof ik haar op een verkeerde dag. Vingeren "not in my program", tongzoenen "not in my program". Deze mededeling kwam in combinatie met "no don't do this, I'm sensitive" het meest naar voren, lekker ontnuchterend in de "perfect girlfriend ervaring' die zij belooft.

Haar Engels is bijzonder slecht en verder dan teendiepte communicatie kom je niet. Menig wandelaar zal zeggen "daar kom ik niet voor", ik houd echter wel van een beetje sociale interactie. Hoe dan ook zij zegt uit Odessa Oekraïne te komen, is een paar weken op en af in Nederland want kind in Oekraïne, zit in Almere want Amsterdam is 'very bad people'. Zij neukt het liefste autochtone Nederlanders en heeft iets tegen kleur en mensen uit de Levant. Het is maar dat je het weet.

Als zij schrijft ' I would like to make our experience together unforgettable' dan klopt dat wel maar niet op de wijze die je hoopt. Bij pijpen is zij nog enigszins actief, best lastig om dat niet te zijn. Qua neuken is het liggen en niet bewegen. Ik was dan ook snel klaar. Wel een uur betaald maar na 20 minuten stond ik buiten,.

Het voordeel van de locatie is dat je letterlijk voor deur kunt parkeren. Qua hygiëne vond ik het appartement, dat zij met een andere dame deelt, bijzonder smerig. Er is wel een douche maar die werd mij in ieder geval niet aangeboden, de wasbak gebruikt zij als asbak. Na de daad krijg een je een natte tissue. Kleding moest eigenlijk op de grond, wat ik niet wilde en niet heb gedaan (opgestapeld op een tafeltje).

De combinatie van passiviteit, niet doen wat je zelf aan opties biedt, het gebrek aan een dialoog en de matige hygiëne maakt dat mijn eerste keer in Almere Poort tevens een laatste keer was.

Terug
Bovenaan Onderaan