WHEM Ana, Purmerend

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

HendrickLamar

Vaste klant
119
05/01/22
144
12
Collega's,

Iemand ervaring met deze dame? Ziet er op de foto's héél goed uit (zeker voor haar leeftijd)!! Ben benieuwd!

 
Jaren geleden geprobeerd om met haar af te spreken
Neemt zelden op en als je haar dan te pakken krijgt en iets afspreekt laat ze de volgende dag niets meer van zich horen
Daarnaast zijn de reviews op Kinky niet echt positief, intiem kan blijkbaar niet en ze zou eigenlijk 67 zijn
 
En nu zou ze in Hoogeveen zitten
Wat ik vreemd vind is dat er 2 foto's van haar bij een andere advertentie staan
En deze Ella bevind zich ook in Hoogeveen
 
Vreemd, deze reviews zijn inmiddels verwijderd van haar kinky.nl profiel...
Nu zijn ze weer terug met een hele bijzondere reactie:

ana
8 maanden geleden
Ik ben ana Ik ben geen 67 jaar oud en ik heb geen 30 extra kilo's dat is een meisje dat me 700 euro schuldig was en haar in rekening bracht en me dat allemaal schreef als ik veel armen en hoofd heb, maar dat ben ik niet golda Ik hou van hoe ik ben daarom heb ik mijn gezicht geüpload en nu ga ik een foto van mijn lichaam en gezicht uploaden om jou te plezieren Ik ben erg elegant en ik voel me jong Ik denk dat ik de oudste vrouw ter wereld ben Ik voel me levend nooit verdrietig altijd blij als ik me niet gelukkig voel Ik werk niet Ik hou van geluk en daarmee weet ik dat ik geboren ben, ik wilde niet antwoorden, meisje, alsjeblieft, ik ga je een plezier doen met die twee letters weet je al dat ik geleid word, ik doe geen kwaad
 
Ontvangt nu in Purmerend.
Lijkt mij heerlijk om die tieten eens lekker onder te kliederen....
Maar zo te lezen is de advertentie nepperij... Jammer
Ik ben inmiddels bij Ana geweest en ik vond het heerlijk! Had er indd niet teveel van verwacht, mede omdat ze best oud is (goed te zien op sommige foto's) maar ik vind het fantastisch! Ga er vast weer een keer heen! Echt een cougar met heerlijke tieten, een nog redelijk strak kutje en weet haar lichaam goed te gebruiken! Aanrader 4/5
 
Ik ben inmiddels bij Ana geweest en ik vond het heerlijk! Had er indd niet teveel van verwacht, mede omdat ze best oud is (goed te zien op sommige foto's) maar ik vind het fantastisch! Ga er vast weer een keer heen! Echt een cougar met heerlijke tieten, een nog redelijk strak kutje en weet haar lichaam goed te gebruiken! Aanrader 4/5
Zijn die sloopkogels echt of nep?
 
Ik ben inmiddels bij Ana geweest en ik vond het heerlijk! Had er indd niet teveel van verwacht, mede omdat ze best oud is (goed te zien op sommige foto's) maar ik vind het fantastisch! Ga er vast weer een keer heen! Echt een cougar met heerlijke tieten, een nog redelijk strak kutje en weet haar lichaam goed te gebruiken! Aanrader 4/5
Deed ze wel intiem dan? Want ik begreep uit eerdere reacties dat geslachtsgemeenschap een no go was.
 
Ik ben inmiddels bij Ana geweest en ik vond het heerlijk! Had er indd niet teveel van verwacht, mede omdat ze best oud is (goed te zien op sommige foto's) maar ik vind het fantastisch! Ga er vast weer een keer heen! Echt een cougar met heerlijke tieten, een nog redelijk strak kutje en weet haar lichaam goed te gebruiken! Aanrader 4/5
Waarom plaats je geen recensie
 
Terug
Bovenaan Onderaan