Anaal in Nederland

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ene Mimi omgeving Den Haag. Advertentie is momenteel offline. Je moet wel ff ontvangst regelen. Adverteerd met anaal, vervolgens zegt ze 'liever niet' waarna ze na wat aandringen toch overstag gaat. Stop meestal mijn vinger er in om te kijken hoe ze reageren en zij liet me gewoon gaan. Ze heeft een slank lijfje dat je makkelijk op kan tillen. Ze is ook echt strak van achter vergeleken met andere meiden, volgens mij is ze onervaren in anaal want ze laat alles toe zolang je maar initiatief toont. Na afloop in de douche nogmaals in der kontje geneukt in missio waarbij ze heel vies begon te praten. Bijna schelden en smeken tegelijk 🤣🤣. Als je klaar bent dan huppelt ze met der kapotte kontje zo naar haar vriendje toe die staat te wachten op de parkeerplaats. Kortom, lekker geneukt en flink gelachen. Wel een ritje waard.
 
Nee helaas nog niet. Moet ook wel zeggen dat een paar het aanboden voor 100 extra. Tsja dat vind ik nog te duur..
Heb haar inmiddels bezocht in Amsterdam en anaal gedaan voor 50 extra. Gaf geen krimp en kan wel wat hebben. Zie ook mijn review. Verwacht alleen niet teveel GFE of een complete service. Totale date was prima, dus niet slecht maar ook niet op en top.

 
Heb haar inmiddels bezocht in Amsterdam en anaal gedaan voor 50 extra. Gaf geen krimp en kan wel wat hebben. Zie ook mijn review. Verwacht alleen niet teveel GFE of een complete service. Totale date was prima, dus niet slecht maar ook niet op en top.

Is dat niet die dame die vroeger NZC deed?
 
Nu een paar van mijn anale meiden het land uit zijn zoek ik weer een paar strakke jonge schatjes met goede anaal-ervaring. Dus lekker door kunnen neuken in bijvoorbeeld doggy-style zonder gelijk oe en aai te roepen. Graag jong en strak en fris, dus kom niet aan met Jordan of Casinki Ink of dat soort ranzige figuren.
Graag wel uit eigen ervaring, linkjes van kinky delen zonder eigen ervaring heeft weinig zin. Kom maar op met die strakke kontgaatjes!
Beatrice zit in Leeuwarden, deze dvp kun je bezoeken in 'het hofje' check de locatie bij raamprostitutie. Slanke (Roemeense?) dame die eigenlijk all-in (dus ook anaal) voor een uurtje 150 vraagt. Veel plezier!
 
Heeft er nog iemand ervaring met een dame in of rondom Utrecht? Uiteraard in combinatie met het onderwerp van deze thread.
Beetje knap moet ze wel zijn (uiteraard is dat subjectief), maar ik hoor het graag.
 
Hi!
Ik ben vanaf donderdag avond in den haag en ben opzoek naar dames die anaal doen. Mag priveontvangst zijn of aan de ramen. Alle tips zijn welkom!

Mijn dank is groot!!
Gekke Henkie
Doe even wat zoekwerk hier zou ik zeggen. Dit topic, en is er er nog wel een die over anaal gaat. En dan kan je ook nog bij de Den Haag dames gewoon wat rondlezen..
 
Vind haar wel aantrekkelijk maar reviews zijn niet best.


Ik snap de negatieve reviews niet zo goed. Persoonlijk heb ik meerdere keren een leuk half uurtje met haar doorgebracht. De eerste keer op de gok afgesproken vanwege haar knappe koppie.
 
Terug
Bovenaan Onderaan