Anaal voor minder dan 200 (totaal)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

noryd81

Wandelaar
48
06/10/21
36
3
Heb geen ervaring met anaal. Wil graag dvp anaal nemen, alleen vragen de meeste 100 extra. Als je dan 45min ofzo en anaal doet kom je gouw boven de 200 uit. Kan je iemand adviseren?
 
Heb geen ervaring met anaal. Wil graag dvp anaal nemen, alleen vragen de meeste 100 extra. Als je dan 45min ofzo en anaal doet kom je gouw boven de 200 uit. Kan je iemand adviseren?
Ze vragen meestal voor anaal 50 extra als ze meer vragen moet je ze niet bezoeken, nooit meer dan 50 euro betalen. Dames die meer dan 50 vragen zijn sowieso dames die uit zijn op je geld dus kom je meestal bedrogen uit ook.
 
Laatst bewerkt:
Als Roosendaal bereikbaar is voor je: Houd Sabrina in de gaten, zij vraagt vaak niets extra voor anaal en eigenlijk iedereen is er voor minder dan € 200 klaar volgens de reviews. Het is wel een paar maanden geleden dat ik haar advertentie voor het laatst online heb gezien. Ik heb ook goede ervaring met Izi, momenteel actief in Breda, maar zij valt denk ik net buiten budget. (1u + anaal = 170 + 50)
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan