Recensie Anais,Zwolle 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Stilzkin

Newbie
15
30/09/22
7
1
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Spaans
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/zwolle/4328945-anais
Totale kosten (in euro)
170
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Ik heb deze Latina vanavond een bezoekje gebracht, dame ontvangt in de welbekende flatjes in Zwolle noord.

Aan de tattoo te zien is het wel de dame van de foto's alleen heeft ze nu zwart haar en dat mooie lichte huidje is wat donkerder gekleurd... Verder is het een mooie dame om te zien lekker atletisch lichaam, afijn dat was ook het enige mooie want van de mogelijkheden blijft er niks over helaas.

Ik ben er een uurtje geweest en alles gebeurt met condoom pzc absoluut niet! (Tong)zoenen vergeet het maar ik mocht nog net voorzichtig met haar poesje spelen maar niet erin...ze heeft een paar mooie borsten maar helaas zijn die ook niet uit de bh gekomen

Ze kan wel lekker pijpen en ze heeft me even reverse cowgirl gereden en ze probeerde nog wat af te trekken..of iets wat erop moet lijken want haar telefoon was belangrijker, ook elke meer met babydoekjes bij langs..we hebben de tijd nog even vol gemaakt met een massage, dat vond ze wel leuk zo te merken want ze bleef van de telefoon af en deed het ook best lekker! Alleen jammer van die Nivea zooi...

Lang verhaal kort; geen pzc en ook geen (Tong)zoenen of vingeren..en ik heb ook geen tieten gezien 😭

Er was overigens ook nog een dame aanwezig in dezelfde flat..niet gezien maar wel gehoord
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan