- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 5,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 4,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 3,00 ster(ren)
- Extra's
- Bare seks
- Pijpen zonder condoom
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Bruin
- Cupmaat
- B
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Dag
- Woensdag
- Link naar advertentie
- https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/i-like-sex-and-i-am-horny-all-the-time-2.html
- Totale kosten (in euro)
- 200
Vorige week woensdag opnieuw afgesproken met Anays. Anays is een jonge knappe Hongaarse dame met een speelse ietwat verlegen blik. De dame is een echte aanrader en neem rustig de tijd om de spanning op te bouwen. Heel fris en met een natuurlijk lichaam in tegenstelling tot de vele fake borsten die ons omringen.
Na afhandeling van het financiële luik, ging ze eerst in de douche en ik ook. Daarna bouwden we samen het sensuele liefdesspel op: kussen, pijpen, 69. Ze leek sterk te genieten van het beffen en haar frisse poesje smaakte heerlijk en zoet.
Ik was zo geil dat ik niet langer kon wachten. Ze stak zelf mijn penis in haar strakke kutje en ik mocht rustig doorstoten. Geen fake gekreun, maar ze leek er zelf sterk van te genieten.
Voor mij is Anays een echte aanrader en een verademing naast de vlugge afwerkstrategie van andere dames. Als je lief bent tegen haar, krijg je zeer veel terug. Ik kan niet wachten om terug te gaan bij haar.
Na afhandeling van het financiële luik, ging ze eerst in de douche en ik ook. Daarna bouwden we samen het sensuele liefdesspel op: kussen, pijpen, 69. Ze leek sterk te genieten van het beffen en haar frisse poesje smaakte heerlijk en zoet.
Ik was zo geil dat ik niet langer kon wachten. Ze stak zelf mijn penis in haar strakke kutje en ik mocht rustig doorstoten. Geen fake gekreun, maar ze leek er zelf sterk van te genieten.
Voor mij is Anays een echte aanrader en een verademing naast de vlugge afwerkstrategie van andere dames. Als je lief bent tegen haar, krijg je zeer veel terug. Ik kan niet wachten om terug te gaan bij haar.