Recensie Andra, Den Haag, Doubletstraat 16a k1 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Voormalig lid 121

Meubelstuk
Forumpionier
2.615
30/06/21
4.015
37
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Totale kosten (in euro)
30
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Andra is de DVP die ik het meest bezocht heb van allemaal.
Ik denk dat ik haar wel een jaar of 2 bezocht heb. Ze heeft een heel groot 2 persoons bed waar we altijd de spannendste avonturen beleefde. Ik had gewoon echt het gevoel dat ik haar meest favoriete klant was :D maar daar ben ik vast niet de enige in.
Door de tijd ook aardig wat prive info van haar te weten gekomen, en zo krijg je op een gegeven moment toch een soort band.
Helaas zoals vaak was de koek op een gegeven moment een beetje op, kleine miscommunicatie op WhatsApp en de liefde was over..
Ook Andra mis ik af en toe nog wel eens..
 
Andra is de DVP die ik het meest bezocht heb van allemaal.
Ik denk dat ik haar wel een jaar of 2 bezocht heb. Ze heeft een heel groot 2 persoons bed waar we altijd de spannendste avonturen beleefde. Ik had gewoon echt het gevoel dat ik haar meest favoriete klant was :D maar daar ben ik vast niet de enige in.
Door de tijd ook aardig wat prive info van haar te weten gekomen, en zo krijg je op een gegeven moment toch een soort band.
Helaas zoals vaak was de koek op een gegeven moment een beetje op, kleine miscommunicatie op WhatsApp en de liefde was over..
Ook Andra mis ik af en toe nog wel eens..
Jammer dat de koek op was. Komt zeker doordat je slechts 30 euro betaalt ?
 
De oude goede 30 euro tijden. Ik mis nog steeds de fantastische 25 euro tijden. Lekker neuken zonder dat het pijn deed in je portemonnee.
Ja, vroeger was alles goedkoper.
Maar denk je ook eens aan de dames?
Het deed dan wel geen pijn in jouw portemonnee, maar hoe zag het er in dat van de dames uit?
Zij moeten van hun inkomsten rondkomen (in zo verre het geen hobbyisten zijn, wat voor de overgrote aantal het geval is). Hoeveel mannen moet je dan niet per dag afwerken om tot redelijke inkomsten te komen (stel zij betalen ook nog netjes hun belastingen)?
Dan kan je ook echt niet meer dan afwerkseks verwachten.
 
Ja, vroeger was alles goedkoper.
Maar denk je ook eens aan de dames?
Het deed dan wel geen pijn in jouw portemonnee, maar hoe zag het er in dat van de dames uit?
Zij moeten van hun inkomsten rondkomen (in zo verre het geen hobbyisten zijn, wat voor de overgrote aantal het geval is). Hoeveel mannen moet je dan niet per dag afwerken om tot redelijke inkomsten te komen (stel zij betalen ook nog netjes hun belastingen)?
Dan kan je ook echt niet meer dan afwerkseks verwachten.
Zeker denk ik aan de dames. Daarom betaal ik nu ook gewoon netjes 35 euro zonder te zeuren ?.

Eerlijk gezegd in heel veel branches werken mensen veel voor weinig, maar dat is een andere discussie.
 
Vroeguh kon je je in de Poeldijksestraat bij sommige dames laten pijpen voor 25 gulden dat zal rond 2000 zijn geweest net voor de euro
Die goede oude tijd, toen de Poeldijksestraat er nog was, voor 35 gulden een wip maken, en dan een biertje drinken in de Talk of town om op adem te komen en dan op naar de volgende ronde.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Totale kosten (in euro)
35
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Bij binnenkomst een social talk en wasje gedaan. Een korte voorspel gehad waarbij ze met haar borsten over m'n gezicht en lul ging.
Condoompje erop en zuigen maar. Dit deed ze goed genoeg en keek me ook af en toe aan. Zolang het geen headbangen is vind ik het prima.

Vervolgens on top en ze ging heletijd met haar borsten tegen m'n gezicht aan. Welke man vindt dat nou niet leuk ?.

Vervolgens missionaris waarbij ze goed haar benen wijd deed. Je kon lekker doorstoten en spelen met haar borsten.

Uiteindelijk afgemaakt in doggy style. Ze deed het condoompje eraf. Dit vind ik wel zo netjes, niet alle dames doen dit.

Wasje gedaan, korte aftertalk en wegwezen. Voor herhaling vatbaar
 
Ze is inderdaad wel wat kilootjes zwaarder dan een aantal jaren geleden, maar ik kan haar zeker niet mollig noemen, persoonlijk mag er wel wat vlees op de botten zitten vind ik ook lekkerder met het neuken, ik heb afgelopen dinsdag heel lang getwijfeld om bij haar binnen te gaan, uiteindelijk niet gedaan, waar ik achteraf wel wat spijt van had. Wellicht voor de volgende keer, ze begon wel een spontaan praatje met mij, dat waardeerde ik wel.

Ze is niet echt heel knap, maar ze heeft wel iets aantrekkelijks. Dus wellicht dat jullie binnenkort mijn recensie kunnen verwachten. Bovendien hoor ik niet anders dan dat ze een goede service geeft.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan