Recensie Annabel (Ven), Den Haag, Doubletstraat 75 K7 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Rony80

Forumfiel
Forumpionier
10.199
05/07/21
10.439
22
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
E+
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Middag
Totale kosten (in euro)
40
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Vorige week Venezolaanse Annabel bezocht, ik had haar een paar weken geleden al gezien en een kort praatje met haar gemaakt, Maar nu zag ik haar weer staan, nog even naar andere dames gezocht die ik van plan was te bezoeken, maar deze waren er niet.
Toen ongeveer na een uur wandelen toch maar weer eens bij haar langs gelopen, ze zag er lekker uit met lekkere grote jetsers in een soort van badpak gepropt, Deze wilde Rony wel even van dichtbij bekijken.
Prijsje afgesproken en naar binnen gegaan, mij jodokus even een wasbeurt gegeven en klaar voor de actie. Toen begon het, ik merkte dat ze grote borsten had, en dat ze bijna tot aan haar navel hingen niet echt een fraai gezicht maar toch maar even mee gaan spelen dacht ik. Maar daar hield mevrouw niet zo van en er aan likken was al helemaal uit den boze. Ook merkte ik dat ze best een lelijk gebit had met twee scheef snijtanden, Toen maar op bed beland en toen begon ze te pijpen, dat deed ze dacht ik best wel aardig, maar toen ze dichtbij kwam merkte ik best dat ze uit haar mond stonk. Naar mijn idee had ze een ontstoken kies oid die behandeld moet worden. Dit drukte wel de pret voor mij,
Vervolgens heeft ze mij bereden als een amazone, dit deed ze dacht ik niet zo onaardig en na verloop kwam ik klaar.
Al met al vond ik het een tegenvallende sessie, zeker als ik het vergelijkt met andere dames in de straat. Mij ziet ze in ieder geval niet meer terug.
PS, ik heb haar een onvoldoende gegeven voor haar hygiene, maar dat heeft alles te maken met haar mondhygiene, want ik dacht dat ze zich wel wast na de daad.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb deze dame ook een keer bezocht.
Ik vond haar wel aardig, maar had niet echt een klik.
Inderdaad een tegenvaller hoe haar borsten omlaagvallen houd ik echt niet van
Het was een warme dag en de kamer was snikheet.
Niets van stank uit haar mond gemerkt.
Ik vind Wel dat ze een mooi gezicht heeft trouwens
Maar in Alle eerlijkheid.....ik zat te balen dat ik niet in de kamer ernaast zat......kost me wat meer geld ...maar is het waard
Ik vraag me overigens af waar het vandaankomt dat ze venezolaans zou zijn, mij vertelde ze dat ze Dominicaans is.....en dat lijkt me ook aannemelijker.....
Al met al niet voor herhaling vatbaar
 
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
E+
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Middag
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
40
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Tja.... getrokken door het mooie gezicht en grote borsten naar binnen.
Matig bezoek. Vreemde manier van condoom omdoen, trekken was ruw...pijpen leek nergens op. Werd er niet opgewonden van. Na afloop geen was....kortom. doorlopen.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan