Recensie Anna (Ven), Den Haag, Doubletstraat 16k4 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Nieuwsgier

Vaste klant
212
06/01/23
191
10
Zoenen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Woensdagavond was ik bij Venezolaanse Anna. Ze spreekt behoorlijk Engels. Ze is vermoedelijk eind 20. Ze doet vriendelijk, maar niet overdreven.

Tongzoenen betekent bij haar met het puntje van haar tong kort aan je lippen likken. Toen ik aangaf dat ik wat anders in gedachte had, deed ze alsof ze me niet begreep.

Zoenen deed ze wel maar was gehaast. (Is normaal blijkbaar extra, maar omdat ik geen orale of vaginale seks wilde, was dit oké) en ze liet zich ook zoenen.

Haar aanraken en strelen is geen probleem. Ze leek het zelfs leuk te vinden als je met haar borsten speelde. Je mocht ook aan tepels likken

Ik kreeg een handig van haar die ik zelf heb afgemaakt. (Ik moet het altijd zslf afmaken, dat ligt niet aan haar.)

Misschien is ze beter in orale en vaginale seks. Dat weet ik niet.

Ik heb wel het gevoel dat ze dit werk niet voor haar plezier doet en dat vind ik sneu..
 
Om toch nog met een positieve noot af te sluiten. Ik mocht wel twee minuten langer blijven om tot een hoogtepunt te komen. Ze vroeg ook goed wat ik fijn vond en speelde een beetje met m'n tepels.

Tja lang niet iedereen zal het voor het plezier doen, maar er is een verschil tussen: makkelijk geld verdienen/als enige uitweg zien/dwang

Ik weet ook niet super goed hoe ik zoiets moet beoordelen, want het was m'n eerste keer bij de ramen.

Ze leek op zich wel lief en vrij makkelijk in de omgang, maar van dat tongzoenen was natuurlijk jammer dat ze zei dat ze dat niet wilde doen. Vooraf gevraagd. Ach ja, misschien heeft iemand anders hier straks wel goede ervaringen met haar
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan