Andra (Roe), Den Haag, Doubletstraat 12k3 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

jaydeeboy

Vaste klant
200
29/09/21
211
26
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Andra zegt dat ze nieuwe hier is. Heeft paar jaren in België gewerkt.

Ik had haar nooit gezien, maar ben ik bijna niet hier 's avonds.

Kleine dame, kleine borsten, cute witte slip en bh, dunne sigarette, en hele lange zwarte haar.
Vind ik haar aantrekkelijke en na een beetje twijfelen (heb wel 4-5 door naast haar ram gelopen) ben ik naar binnen gegaan.

En vanaf het moment dat we in het kamer waren is het naar het minder goed kant gegaan.
Hoe lang wil je ? Standaard
10 minuten dan.
Geef ik 40, nee het is 50, ok maar dat had ik niet verwacht ... oh well

Meteen begin ik met een grap dat ze een klokkijker is maar zegt ze meteen dat ze geen horloge draagt.
Ze is niet echt serieus, maar ze snapt niet mijn grapjes (misschien moet ik mijn mond houden).

Ok over haar dienst, wat meeste belangrijk is. Het begint meteen, maar gelukkig kan ik haar ook aanraken.
Pijpen is relatief ok, niks bijzonder, niks slecht, maar niks diep. Kan wel beter, hier zal ik zeggen dat ze onder het gemilddede is.
Toen ze stopt vraagt ze meteen "neuken?" , nee wil ik beetje langer maar gaan we voor de volgende stap.
Missio was lekker, vind ik schattig hoe ze in mijn ogen kijkt maar alles voelt ook een beetje afstand.
Doggy met kleine dames is altijd heel leuk, en hier was ik niet teleurgesteld, geen time pressure, maar ze doet niks hier met plezier.

In het korte, het was ok. Niks bijzonder.
Herhaling kans is daar maar het is meer dat ik haar schattig vind en niet voor haar dienst ; ik wil proberen om een klik te opbouwen.
Ik wil ook andere dingen proberen maar denk al dat ze gaat extras voor vragen.

Terug
Bovenaan Onderaan