Recensie Andrea, Den Haag, Doubletstraat 18 k2 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Voormalig lid 121

Meubelstuk
Forumpionier
2.615
30/06/21
4.015
37
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Avond/Nacht
Totale kosten (in euro)
40
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Andrea is een redelijk lange blonde dame met een mooie naturelle B/C cup. Altijd goed gehumeurd en enthousiast als ze me ziet.
Ze zit inmiddels een jaar of 2 in de Doublet en heb haar in die tijd regelmatig bezocht, momenteel is ze wel zo'n beetje m'n vaste dame.
De service is altijd redelijk standaard en zelfs wat gehaast te noemen, maar mede door haar vriendelijkheid en uitbundige karakter kom ik toch graag bij haar.

Helaas gaf ze aan dat ze er begin Juli weer vandoor gaat voor onbepaalde tijd.. Dat ze ooit terug zal komen denk ik wel, maar wanneer kon ze niet zeggen.
Ik ga haar gezelligheid mooie borsten en lieve bekkie missen.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Totale kosten (in euro)
35
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Op verzoek toch een recensie over deze dame, die ze naar mijn mening wel verdient.
Mijn bezoek was overdag, er stonden wat dames maar zij trok mijn aandacht. Ze ziet er aantrekkelijk uit en ik wou haar eens een bezoekje brengen. Dus snel naar haar raam toe en naar binnen gestapt. Op kamer stelde ze zich voor als 'Andreea' dus. Ik vind een hand wel een beetje jammer, want ik kom niet voor een zakelijke gesprek. Ik heb liever een omhelzing of een kusje😊
Financiële verplichting gedaan en gaan wassen. Ze stond al naakt, mooi figuur en heerlijke borsten😍
Normaal werken bijna alle dvp's je naar bed toe, maar Andreea ging hurken en bracht het cd erom. Ze begon heerlijk te pijpen. Toch wel anders om het mee te maken, gebeurt niet vaak in de ramenbuurt.
Zij was ook niet zo van; je leuter is op sterkte kom we gaan ketsen. Nee.. ze ging toch aardig door. Op bed verder gegaan met het intieme gedeelte, lekker in missio overheen gegaan. Vaak sluit ik met doggy af, omdat het gewoon zalig is om van achter te bonken haha!

Verwacht geen GFE, het was ook niet echt zakelijk maar gewoon een normaal bezoek.
Geen gehaast en lekker voldaan de deur uit.
Ze vertelde overigens dat ze in meerdere steden heeft gewerkt zoals; Antwerpen en Amsterdam. Ze werkt nu in Den Haag omdat haar vriendinnen ook hier zijn.
Nu ik erover nadenk weer, zou ik binnenkort wel even langswippen. En zoals Ted zegt; ze is heel lief en enthousiast. Je kan buiten seks om een normaal gesprek voeren.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan