WHEM Andrea, Diest

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Voormalig lid 776

Meubelstuk
Forumpionier
1.117
06/07/21
822
1
Heeft iemand hier al ervaring mee? Ik denk dat ze helemaal nieuw is, is me net opgevallen op RL, en heeft ook een uitgebreide eigen website.
Het ziet er allemaal heel mooi uit, leest ook vrij goed. Alles gebeurt via mail, je moet wel een duidelijke gezichtsfoto doormailen. Haar tekst op haar site doet wat vermoeden dat zij het misschien wel wat hoog in het bolletje heeft, maar dat is ook maar een vermoeden. Ze beweert 42 te zijn (op RL 43) maar de foto's verraden toch wel een wat hogere leeftijd.

Kent iemand haar?


 
Laatst bewerkt:
Vanmorgen deze dame gespot op RL en het spreekt mij wel aan allemaal maar vermits je een foto moet doorsturen wil ik toch wel eerst graag wat info van mannen die haar al bezocht hebben.
Dus graag wat info indien mogelijk.
 
amaai wat een gedoe, ik word moe als ik het lees.. doet me denken aan een dame die vroeger door het leven ging als rechtenstudente.. en die ook een hele waslijst aan verwachtingen opgaf, je moest ze zelf overtuigen met een mail met je motivatie om te komen neuken...

no thx
 
Ik ben ondertussen enkele keren bij haar geweest.
Heel sympathieke, leuke dame!
Elke date was met leuke, geile sex en tussendoor een gezellige babbel.
Aanrader voor diegene die een naturelle vrouw zoeken, behoorlijke intelligentie, veel levenservaring heeft en voor veel openstaat als er respect is.
Ze doet dit werk sinds enkele maanden als zelfstandige, in bijberoep.
 
Ik ben ondertussen enkele keren bij haar geweest.
Heel sympathieke, leuke dame!
Elke date was met leuke, geile sex en tussendoor een gezellige babbel.
Aanrader voor diegene die een naturelle vrouw zoeken, behoorlijke intelligentie, veel levenservaring heeft en voor veel openstaat als er respect is.
Ze doet dit werk sinds enkele maanden als zelfstandige, in bijberoep.

Lijkt mij een super dame.
is de plaats van ontvangst wat discreet?
of zit de dvp in een appartementsgebouw centrum Diest?

weet je of ook kinky gameplay kan?
 
Qua looks was ik ook geïnteresseerd maar als ik alle voorwaarden en tekst bekijk (zeker op haar website - verloop van een afspraak en zo) dan is er exact 0 goesting over om daar moeite voor te doen.
Besides, die dames met timers is voor mij het meest irritante dat er maar kan zijn. Als je op dat moment toevallig nog niet klaar bent dan is het voor mij compleet om zeep. Hoe moeilijk is het om gewoon ergens een goed zichtbare klok te hangen?
Maar goed, mijn 2 cent natuurlijk. Blij te horen dat er al wel mensen zijn die positieve ervaringen met haar hebben.
 
Qua looks was ik ook geïnteresseerd maar als ik alle voorwaarden en tekst bekijk (zeker op haar website - verloop van een afspraak en zo) dan is er exact 0 goesting over om daar moeite voor te doen.
Besides, die dames met timers is voor mij het meest irritante dat er maar kan zijn. Als je op dat moment toevallig nog niet klaar bent dan is het voor mij compleet om zeep. Hoe moeilijk is het om gewoon ergens een goed zichtbare klok te hangen?
Maar goed, mijn 2 cent natuurlijk. Blij te horen dat er al wel mensen zijn die positieve ervaringen met haar hebben.
yup. timers zijn irritant.
maar met klok lijkt me ook maar niks als ze dan naar de klok zit te kijken. Hier geen ervaring mee
 
Je kan ook discreet kijken hé, hoeft niet elke 2 minuten te zijn. :)

Het minst "opdringerige" in mijn ervaring is een playlist waar ze weten van "als dat liedje voorbijkomt is er nog X tijd over" en dat ze dan stilaan beginnen afronden. Dat werkt nog het beste van allemaal vind ik persoonlijk zonder intrusief te zijn.

Ik wil zeker geen misbruik maken en langer proberen te blijven, dus ik snap de nood aan een soort van "het is tijd"-systeem, maar ik heb wel voor X tijd betaald en die zou ik daar graag wel ongestoord doorbrengen.

Voor iemand die aandringt op "spontaan betalen om het niet als een paydate aan te laten voelen" zorgt zo'n timer aan mijn kant voor exact hetzelfde gevoel.
En als het dan toch met een timer moet, 5 minuten tot daar aan toe, maar toch zeker geen kwartier, man man.
 
Je kan ook discreet kijken hé, hoeft niet elke 2 minuten te zijn. :)

Het minst "opdringerige" in mijn ervaring is een playlist waar ze weten van "als dat liedje voorbijkomt is er nog X tijd over" en dat ze dan stilaan beginnen afronden. Dat werkt nog het beste van allemaal vind ik persoonlijk zonder intrusief te zijn.

Ik wil zeker geen misbruik maken en langer proberen te blijven, dus ik snap de nood aan een soort van "het is tijd"-systeem, maar ik heb wel voor X tijd betaald en die zou ik daar graag wel ongestoord doorbrengen.

Voor iemand die aandringt op "spontaan betalen om het niet als een paydate aan te laten voelen" zorgt zo'n timer aan mijn kant voor exact hetzelfde gevoel.
En als het dan toch met een timer moet, 5 minuten tot daar aan toe, maar toch zeker geen kwartier, man man.

duidelijk al ervaring jij. 😉
een aanbeveling graag. 🙂
 
Andrea is een super lieve aantrekkelijke dame met de looks van een stijlvolle klassedame van begin de 40
De ontvangst gaat door in een anonieme publieke omgeving waarbij parkeergelegenheid geen enkel probleem is.
De dame opent persoonlijk voor u de deur.
Bij mijn bezoek was ze gekleed in een mooi zwart kleedje met open rug, waaronder ik een mooi rood lingeriesetje mocht ontwaren.
Wauw zeg !
Bij aankomt direct een glaasje rode wijn aangeboden gekregen (betere dan verwacht)
De rest van de date ga ik voor mezelf houden.
Maar klokkijken en snel afwerken noway
Andrea heb ik leren kennen als een vriendin en niet als een dvp met maar
1 serieus probleem:


Het herhalingsgevaar !
 
Terug
Bovenaan Onderaan