Recensie Andrea, Gent 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

PardonMySins

Stamgast
Forumpionier
423
09/07/21
271
30
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://old.redlights.be/profiel/andrea-1609/
Totale kosten (in euro)
140
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
RL pics zijn wel degelijk van Andrea maar persoonlijk vind ik dat ze hiermee en verkeerde indruk maakt. Gelukkig dat ik me daar niet heb door laten misleiden.

Spreekt vrij goed Engels. Initieel was ik van plan maar 30min door te brengen maar ter plaatse gaf ze vrij goede en serieuze indruk en haar vrij chille houding om het beste ervan te maken maakte dat ik besloot om 1 uur ipv 30min te blijven.

Prima beslissing : lekker ongeremd tz, heerlijk lange en uitgebreide pzc, lekker beffen en dat voorspel was zo goed dat ik het intiem niet lang uithield.

Echt leuke en serieuze meid, dit vraagt voor een herhaling.
 
RL pics zijn wel degelijk van Andrea maar persoonlijk vind ik dat ze hiermee en verkeerde indruk maakt. Gelukkig dat ik me daar niet heb door laten misleiden.

Spreekt vrij goed Engels. Initieel was ik van plan maar 30min door te brengen maar ter plaatse gaf ze vrij goede en serieuze indruk en haar vrij chille houding om het beste ervan te maken maakte dat ik besloot om 1 uur ipv 30min te blijven.

Prima beslissing : lekker ongeremd tz, heerlijk lange en uitgebreide pzc, lekker beffen en dat voorspel was zo goed dat ik het intiem niet lang uithield.

Echt leuke en serieuze meid, dit vraagt voor een herhaling.
Hoe is de locatie waar ze werkt? Netjes? Warme ruimte? Of kille kelderkamer?
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan