Recensie Cute Alexandra, Gent 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Inov8

Vaste klant
127
17/12/21
528
14
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/cute-alexandra.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Haar add staat nu al niet meer online (en geen idee of ze nog terugkomt, en zo ja: waar, want het was duidelijk dat ze rondreisde), maar toch even een recensie over deze dame.

Aangetrokken door haar foto's (lang en slank, klein kontje, niet al te grote borsten) en omdat ik veel goesting had, een afspraak gemaakt. Ze 'verhuisde' toen net van Leuven naar Gent.
Plaats van afpsraak was een Ibis-hotel. Eerst vreesde ik dat dit niet zo discreet zou zijn, maar eigenlijk valt dit heel goed mee en is het zelfs discreter dan aanbellen aan eender welk huis wat mij betreft.

Even aankloppen aan de deur van haar kamer en ze deed open. Was (gelukkig) duidelijk de dame van de foto's, maar haar gezicht was natuurlijk op die foto's geblurd en ik schrok toch even. Niet dat ze lelijk was, maar haar lippen waren zodanig opgespoten dat het bijna een karikatuur was. Die ze dan ook nog eens fel rood had gemaakt (dus zelf vond ze het wslk heel mooi). Doordat ze haar lange zwarte haren dan ook nog eens los droeg zoals Morticia Adams gaf het bijna een komisch aanzicht. De goesting was zoals al gezegd vrij groot en de rest zag er zeker OK uit, dus maar even de knop omgedraaid.
Wat volgde was redelijk afstandelijk: ik kon/mocht douchen. Mocht me daarna op bed leggen. Geen kussen, zelfs niet zonder tong. Zij kleedde zich ook uit (zag er zeer goed uit), en zakte vrijwel direct af naar de jongeheer om te pijpen (met condoom). Daarbij lag zij dwars op het bed, zodat ik haar wel wat kon aanraken, maar zodra ik mijn vingers wat nat maakte om wat makkelijker met haar poesje te kunnen spelen, reageerde ze: geen spuug. Ik mocht haar wel aanraken, maar dan wel met 'droge' vingers. Goed, droog aanraken is beter dan niet aanraken, dus toch maar wat over haar lekker slanke kontje en haar fijne lipjes gestreeld.
Likken mocht, maar enkel omdat ik het vroeg had ik de indruk. En dan maakte ze meteen de opmerking dat ik enkel aan de buitenkant mocht likken. Beetje domper weeral, maar goed: enkel buitenkant likken is beter dan niet likken, dus me dan maar goed geconcentreerd op clitje.
Vrij weinig reactie echter, dus na een tijdje toch maar terug met mijn hoofd boven water. Wat glijmiddel en ik werd naar binnen geleid in missio-standje. Voelde dat het niet zo lang zou duren in dat standje, dus gelukkig op tijd geswitcht naar cowgirl, wat ook een aangenaam zicht was, zolang ik me maar niet focuste op haar lippen (die van haar gezicht). Daarna ook nog doggy en daar bewoog ze lekker met haar slanke kontje en dat zorgde ervoor dat ik niet meer kon inhouden.
Net toen ik het gevoel had dat ze wat begon los te komen, was dat meteen weer voorbij: ik mocht zelf condoom in de badkamer gaan uitdoen en douchen, en eenmaal terug zat ze wel nog naakt op bed, maar was het duidelijk dat ik er niet meer moest gaan naastliggen, maar mijn kleren terug mocht aandoen en vertrekken.
Leuk voor eens 1 keer, maar geen herhalingsgevaar.
 
Terug
Bovenaan Onderaan