Recensie Andrea Massage, Borsbeek

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik ben al enkele keren in dit huis geweest, maar meer slechte ervaringen dan goede! Mercedes was wel mijn slechtste ervaring! Ze kuste heel graag, maar dat was niet fris, dus dank u….massage was echt waardeloos. Uiteindelijk kwam ze op mij zitten, maar veel beweging was er niet in te krijgen! Nicole masseert niet, maar kust wel lekker en de sex was goed. Jasmin herinner ik mijn niet meer zo goed, alleen dat het teleurstellend was.
 
Ik ben al enkele keren in dit huis geweest, maar meer slechte ervaringen dan goede! Mercedes was wel mijn slechtste ervaring! Ze kuste heel graag, maar dat was niet fris, dus dank u….massage was echt waardeloos. Uiteindelijk kwam ze op mij zitten, maar veel beweging was er niet in te krijgen! Nicole masseert niet, maar kust wel lekker en de sex was goed. Jasmin herinner ik mijn niet meer zo goed, alleen dat het teleurstellend was.
Ik denk dat al deze dames in hun thuis land van geen hout meer pijlen kunnen maken ,en daarom als toevluchtsoord naar hier komen voor toch zuurverdiende centjes nog iets van hun bestaan te kunnen opbouwen , want ze blijven hier soms veertien dagen en vertrekken dan terug , trouwens ze blijven daar ook in dat huis dag en nacht , misschien moeten ze zelfs nog een groot deel van hun centjes afgeven , dan hun ticket nog heen en terug betalen , dus veel zullen ze niet verdient hebben , daarom zijn ze misschien niet zo leuk als date ?
 
Onlangs langsgegaan. Had gekozen voor Giulia. Zeer lieve dame. PZC, NMC, tongzoenen, beffen, mooi lichaam en natuurlijke borsten. Zeker geen klokkenrijdster. Ze heeft geen vaste uren, reden waarom ze niet als "aanwezig" op website aangeduid staat. Dus eerst bellen om dan een afspraak te maken. Voor herhaling vatbaar.
 
Terug
Bovenaan Onderaan