damestester
Stamgast
- Algemene beoordeling
- 3,00 ster(ren)
- Intiem
- 3,00 ster(ren)
- Pijpen
- 3,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Engels
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 18-25
- Haarkleur
- Blond
- Cupmaat
- A
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 20 minuten
- Shift
- Avond/Nacht
- Dag
- Zaterdag
- Totale kosten (in euro)
- 50
Andrea is 24. Ze werkt hier al acht maanden zegt ze. Daarvoor ook als hoer in Roemenie en Engeland, maar ze is er nu al achter dat dit werk niets voor haar is. Over een maand stopt ze. Ze heeft het hele rijtje: lipfillers, grote nep wimpers en platinum blond geverfd haar. Ze is knap. Redelijk slank. Ze heeft van die rare kleine "puffy" tieten (met van die grote areolas), ik weet dat sommigen daar gek op zijn maar ik niet. Ze heeft een vrij slappe huid, haar kont is echt slap.
Ze is wat zakelijk, op zich wel vriendelijk. Pijpen is ok. Haar kut is strak bij de opening maar echt wijd dieper van binnen. Als ik haar doggie neuk, kijkt ze me de hele tijd recht aan in de spiegel, haar rug heel diep krom met haar kont goed in de lucht. Ik krijg niet heel veel tijd.
Ze is wat zakelijk, op zich wel vriendelijk. Pijpen is ok. Haar kut is strak bij de opening maar echt wijd dieper van binnen. Als ik haar doggie neuk, kijkt ze me de hele tijd recht aan in de spiegel, haar rug heel diep krom met haar kont goed in de lucht. Ik krijg niet heel veel tijd.