Ballen alleen of ballen en pik afbinden.

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Inderdaad een cock ring van rubber om je pik en om je ballen. Maar je pik en ballen met touw afbinden is ook lekker geil. En als ze je dan verder helemaal hulpeloos vast bindt met handboeien en inzwachteld met touw, gevolgd door je pik in haar Poes te schuiven en je neukt tot je ballen exploderen is het feestje compleet.

Rubberen ring om pik en ballen voor kort, zeg maar tijdens de seks alleen.
Stalen ring om pik en ballen voor langer, heel de dag.
Rubber ring om ballen of pik alleen doet me niet zoveel.
Stalen ring om ballen alleen wordt meer een hanger. Ik vind het wel geil maar in alle gevallen onhandig.
Voor tijdens de sessie is een cock-and-ball-bondage met katoen of (gewassen) hennep touw ook geil.

Ik doe altijd ballen + pik afbinden (met een rubberen cockring). Maar niet om klaarkomen uit te stellen, om een hardere pik te krijgen.
Afbinden... of niet... heeft echt geen invloed op het wel-of-niet klaarkomen... of hoe snel!

Wat het echter wél doet... is je een (veel) hardere erectie geven! Het bloed wordt immers -bij stimulatie- in je pik gepompt, maar kan er vervolgens moeilijker weer uit!

En... wees maar zeker dat zij die (extra) harde erectie ook best weet te appreciëren! Mijn ervaring!

Het is waarschijnlijk per persoon anders, de ervaring. Zelf geniet ik er zeker van. Mits niet te strak aangetrokken. En m'n vaste Dame kwam zelf met dit idee. Ze vindt het mega geil. En het hoort soms bij het voorspel.

Maar kant het er ook moeilijker in zou ik zeggen?
Hie werkt dat dan?
Goeie vraag. Geen idee. Ik doe de cockring om als ik nog een slap maatje pink heb. En krijg een veel hardere pik dan zonder die cockring.

Een setje van 3 rubberen ringen (3 maten) kost een paar euro. Dus ik zou dat gewoon kopen en ermee experimenteren.

Is dit niet schadelijk?
Alleen als je het er te lang om laat zitten. Maximaal een half uur, heb ik wel eens gelezen. Dus past prima in een gemiddeld raambezoekje. Nooit last van gehad achteraf.

En een van rubber (of een touwtje) kan er makkelijk weer afgehaald worden. Een cockring van metaal zou ik zelf nooit gebruiken.

Laatst bewerkt:
Bij extra-stak afbinden met bijvoorbeeld een schoenveter belemmer je dus wel degelijk de bloedstroom! Dus wel even opletten dat je dat niet te lang doet!
Zo'n rubberen cockring doet echt niks hoor! Kan je echt lang mee doorgaan... als je dat zou willen...
Is per persoon verschillend, die dingen knellen bij mij de boel af als hem er al om krijgen

Het leukste is zo'n zacht siliconen cockring. Bestaat in verschillende formaten. Sommige verpakkingen bevatten zelfs drie verschillende diameters! Past er vast wel eentje!
Heb ik denk te grote ballen en dan nog ik heb keiharde erectie zeker met een kamagrapil of zo en zo n ding om je luk kan klemmen, irriteren of in de weg zitten bij sexuele handelingen. Ieder zijn ding...

Bij mij werkt het alleszins geweldig! En heb dan ook nog meerdere dames... die gewoon verlekkerd zijn op die harde afgebonden pik en ballen! Gedeelde fun is dubbele fun!

Terug
Bovenaan Onderaan