Ik zal wel naïef zijn op dit gebied ofzo, maar wanneer is er sprake van een "all the way trio"?
We hebben wat 'milde' trio's gehad waarbij de andere man(nen) niet penetreerde n
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIk zal wel naïef zijn op dit gebied ofzo, maar wanneer is er sprake van een "all the way trio"?
Nee dit was bare, mijn vriendin wil niet met condoom. Zeker geen geklungel, ging vrij soepel. Het is super geil je vriendin zo te zien genieten. Je voelt de andere wel, maar dat vergeet je eigenlijkOh! Ik ben dan heel benieuwd naar je ervaring! Was het bare of met condoom, kwam je er sneller door klaar? Voel je de ander ook echt of amper?
Was het makkelijk om voor elkaar te krijgen of was het klungelen?
Ah ok, ben ik toch enigszins naïef: alleen maar trios gehad waarbij ik de enige penetrerende partij was.We hebben wat 'milde' trio's gehad waarbij de andere man(nen) niet penetreerde n![]()
Nee dit was bare, mijn vriendin wil niet met condoom. Zeker geen geklungel, ging vrij soepel. Het is super geil je vriendin zo te zien genieten. Je voelt de andere wel, maar dat vergeet je eigenlijk
Ja die is ook in haar klaar gekomen, maar toen was ik er al uit. Stimuleert meer omdat het geil is niet perse door get gevoelMaar het is niet zo dat de beweging van de ander je juist stimuleert en dat je misschien sneller klaarkomt ofzo? Is de ander ook in haar klaargekomen terwijl jij in haar zat?
Maar het is niet zo dat de beweging van de ander je juist stimuleert en dat je misschien sneller klaarkomt ofzo? Is de ander ook in haar klaargekomen terwijl jij in haar zat?
Ultieme fantasie is een orgie met mn huidige vrouw en 2 ex-vriendinnen… dan kan ik nog eens goed vergelijken en genieten van hen.
Never gonna happen helaas.
In het betaalde milieu zou ik nog eens een geile trio willen doen met 2 vrouwen en me heerlijk willen laten klaarpijpen (CIM) terwijl de andere aan mn ballen zuigt. En dit allemaal filmen.Ooit al wel is gedaan, maar vind de film niet zo geslaagd en wil een herkansing. De vrouwen zijn helaas gestopt met deze service, dus wie tips heeft, DM me
![]()
Een gangbang is sex met vrouw of man door meerdere personen tegelijk.formeel is dat dan geen orgie maar een reverse gangbang
Als vraag ik me af, vanaf hoeveel deelnemers is een gangbang een gangbang?![]()
formeel is dat dan geen orgie maar een reverse gangbang
Als vraag ik me af, vanaf hoeveel deelnemers is een gangbang een gangbang?![]()
Ik was ooit eens bij een GB van Melody Pleasure in Villa Weizigt waarbij een stel aanwezig was, de man deed wel mee zij helaas niet. Mijn god wat een mooie vrouw was dat. Haar looks, haar lichaam en outfit, WOW. Ik kon mijn ogen niet van haar afhouden, zeker niet toen ze op een gegeven moment met haar Satisfyer aan de gang ging. Haar hele uitstraling was er een van raw sexuality, een heerlijke herinnering. Zij is wel een paar keer in mijn fantasieën voorgekomen.Gangbangs doe ik met anderen, waarbij mijn vriendin evt wel toekijkt en fluffer is.
Kan ik hieruit opmaken dat ze het nu nog allemaal net iets te spannend vind maar het wel een keer wil uitproberen?
...
Gangbangs doe ik met anderen, waarbij mijn vriendin evt wel toekijkt en fluffer is.
MMV's (en MMMV) staan op de lijst voor dit jaar samen met m'n vriendin.
...
Dat ga je in het professionele circuit eerder zelden tegenkomen weet ik uit ervaring. Maar het bestaat wel maar is zeer moeilijk te vinden, en da's ook weer ervaring.Het lijkt me ook wel leuk om eens een echte bi-trio te doen met 2 dames. Dat de dames dus ook gemeend met elkaar bezig zijn. Dus niet een simpel kusje, maar gewoon tongzoenen, beffen en alles. En dan liefst alles zonder natuurlijk, maar minimaal PZC.
wat is spaghetti seks?Gangbangs ...daar zijn wij niet zo gek van maar 'spaghetti seks' da's pas geil om doen met een stel of 3/4
Laat je een keer verrassen, loop een club binnen en vraag er naarwat is spaghetti seks?![]()
Met ze'n allen door en op mekaar ,onder mekaar , in mekaar enz enz ...heel geil en plezant om doen ... zoals een orgie maar niemand zit apart ,iedereen zit aan iedereenwat is spaghetti seks?![]()
oh ok, duidelijkMet ze'n allen door en op mekaar ,onder mekaar , in mekaar enz enz ...heel geil en plezant om doen ... zoals een orgie maar niemand zit apart ,iedereen zit aan iedereen![]()
Kan ik hieruit opmaken dat ze het nu nog allemaal net iets te spannend vind maar het wel een keer wil uitproberen?
Nee, denk het niet.
Gangbangs zijn niet haar ding om aan deel te nemen.
Het kijken vindt ze lekker omdat ze dan ziet hoe ik geniet. Niemand hoeft dan aan haar te komen. Ze is een cuckquean.
De MM(M)V vindt ze meer dan genoeg. Dan heeft ze het gevoel dat ze met elk een klik kan hebben, want dat vindt ze wel belangrijk. Daarnaast houdt ze ook niet van teveel mensen om zich heen.
Een soort cuckcold dusMij lijkt het leuk als ik bij een dvp ben ,een andere man mee neem die haar neukt , ik toe kijk en verder als ze doggy doet ze mij gelijk pijpt , maar het is altijd moeilijk om een 2e man te vinden die dit ook goed vind .
Heb ik meegemaakt in een privéhuis. Kwam daar regelmatig bij dezelfde dame en heb gevraagd om een trio. Kwam toen enthousiast met een dvp-vriendin aanzetten waar ik ook al eens geweest was. We kenden elkaar dus. Was een heerlijk uur! Denk er nog wel eens aan terug.Het lijkt me ook wel leuk om eens een echte bi-trio te doen met 2 dames. Dat de dames dus ook gemeend met elkaar bezig zijn. Dus niet een simpel kusje, maar gewoon tongzoenen, beffen en alles. En dan liefst alles zonder natuurlijk, maar minimaal PZC.
Hier juist andersom, ik mag niet aan andere vrouwen zitten, maar zij vind het heerlijk om met mannen plezier te hebben, liefst meerdere heren ter gelijk. Ze vind dan ook leuk als ik kijk.Nee, denk het niet.
Gangbangs zijn niet haar ding om aan deel te nemen.
Het kijken vindt ze lekker omdat ze dan ziet hoe ik geniet. Niemand hoeft dan aan haar te komen. Ze is een cuckquean.
De MM(M)V vindt ze meer dan genoeg. Dan heeft ze het gevoel dat ze met elk een klik kan hebben, want dat vindt ze wel belangrijk. Daarnaast houdt ze ook niet van teveel mensen om zich heen.