Fantasieen die je nog wil waarmaken

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Oh! Ik ben dan heel benieuwd naar je ervaring! Was het bare of met condoom, kwam je er sneller door klaar? Voel je de ander ook echt of amper?
Was het makkelijk om voor elkaar te krijgen of was het klungelen?
Nee dit was bare, mijn vriendin wil niet met condoom. Zeker geen geklungel, ging vrij soepel. Het is super geil je vriendin zo te zien genieten. Je voelt de andere wel, maar dat vergeet je eigenlijk

Nee dit was bare, mijn vriendin wil niet met condoom. Zeker geen geklungel, ging vrij soepel. Het is super geil je vriendin zo te zien genieten. Je voelt de andere wel, maar dat vergeet je eigenlijk

Maar het is niet zo dat de beweging van de ander je juist stimuleert en dat je misschien sneller klaarkomt ofzo? Is de ander ook in haar klaargekomen terwijl jij in haar zat?

Maar het is niet zo dat de beweging van de ander je juist stimuleert en dat je misschien sneller klaarkomt ofzo? Is de ander ook in haar klaargekomen terwijl jij in haar zat?

Ik heb twee keer een sandwich (vaginaal/anaal) mogen beleven en mijn ervaring was juist dat de bewegingen van de andere harde pik stimulerend werkten. Dit uiteraard aangevuld met de geile setting eromheen.

De kunst is om in een cadans te komen waarbij de ene paal in beweegt terwijl de andere juist een terugtrekkende beweging maakt. Mijn eerste keer was met een man die té gretig was en puur voor zijn eigen gerief ging. Het gevolg was dat hij bleef pompen en we geregeld tegelijk ingaand gingen en dat werkt veel minder goed.

De tweede keer lukte dat wel en juist in/uit gaande voel je dan de andere paal langs de jouwe schuren. Ik werd daar althans zeer geil van.

Wat mij betreft kan deze op mijn 2026 bucketlist.

Ultieme fantasie is een orgie met mn huidige vrouw en 2 ex-vriendinnen… dan kan ik nog eens goed vergelijken en genieten van hen. 😆

Never gonna happen helaas.

In het betaalde milieu zou ik nog eens een geile trio willen doen met 2 vrouwen en me heerlijk willen laten klaarpijpen (CIM) terwijl de andere aan mn ballen zuigt. En dit allemaal filmen. 😬 Ooit al wel is gedaan, maar vind de film niet zo geslaagd en wil een herkansing. De vrouwen zijn helaas gestopt met deze service, dus wie tips heeft, DM me 😉

Ultieme fantasie is een orgie met mn huidige vrouw en 2 ex-vriendinnen… dan kan ik nog eens goed vergelijken en genieten van hen. 😆

Never gonna happen helaas.

In het betaalde milieu zou ik nog eens een geile trio willen doen met 2 vrouwen en me heerlijk willen laten klaarpijpen (CIM) terwijl de andere aan mn ballen zuigt. En dit allemaal filmen. 😬 Ooit al wel is gedaan, maar vind de film niet zo geslaagd en wil een herkansing. De vrouwen zijn helaas gestopt met deze service, dus wie tips heeft, DM me 😉

formeel is dat dan geen orgie maar een reverse gangbang :p

Als vraag ik me af, vanaf hoeveel deelnemers is een gangbang een gangbang? :D

formeel is dat dan geen orgie maar een reverse gangbang :p

Als vraag ik me af, vanaf hoeveel deelnemers is een gangbang een gangbang? :D

😄

Voor mij is het een gangbang als 1 persoon (M/V/X) met minimaal 5 anderen (M/V/X) sex heeft in 1 sessie.
Dat kan achter elkaar zijn (de traditionele gangbang) maar ook allemaal tegelijk (mijn favoriet)
Bij 4 vind ik het nog net te magertjes om een gangbang te noemen, maar is een twijfelaar. Dat is oefenen of voorspel..... En hard werken voor de anderen om er een gangbang gevoel aan te geven.
Bij 3 of 2 is het gewoon lekker geil om te doen. Dan is er meer aandacht voor die ene persoon.

Gangbangs doe ik met anderen, waarbij mijn vriendin evt wel toekijkt en fluffer is.
MMV's (en MMMV) staan op de lijst voor dit jaar samen met m'n vriendin.
MX's, MXX en MXXX staan op mijn lijstje voor dit jaar, waar mijn vriendin dan bij is of misschien meedoet.
Wij noemen die 3-1 combi's geen gangbangs.
En 4 is eigenlijk tussen laken en servet in.

Tenminste zo zien wij dat.

Gangbangs doe ik met anderen, waarbij mijn vriendin evt wel toekijkt en fluffer is.
Ik was ooit eens bij een GB van Melody Pleasure in Villa Weizigt waarbij een stel aanwezig was, de man deed wel mee zij helaas niet. Mijn god wat een mooie vrouw was dat. Haar looks, haar lichaam en outfit, WOW. Ik kon mijn ogen niet van haar afhouden, zeker niet toen ze op een gegeven moment met haar Satisfyer aan de gang ging. Haar hele uitstraling was er een van raw sexuality, een heerlijke herinnering. Zij is wel een paar keer in mijn fantasieën voorgekomen.

Het lijkt me ook wel leuk om eens een echte bi-trio te doen met 2 dames. Dat de dames dus ook gemeend met elkaar bezig zijn. Dus niet een simpel kusje, maar gewoon tongzoenen, beffen en alles. En dan liefst alles zonder natuurlijk, maar minimaal PZC.
Dat ga je in het professionele circuit eerder zelden tegenkomen weet ik uit ervaring. Maar het bestaat wel maar is zeer moeilijk te vinden, en da's ook weer ervaring.
Meestal is het inderdaad je spreekt met twee dames af en als je geluk hebt zijn ze beiden gelijktijdig met jou bezig, maar zeer dikijls (en meestal) is het zo dat je met de ene vrouw bezig bent en de tweede er naast ligt. En hopelijk is ze dan tenminste nog geïnteresseerd aan het toekijken, maar veelal ongeïnteresseerd erbij liggend in de hoop dat je niks meer extra's wil of doet.
In veel gevallen is het gewoon weggesmeten geld. Ik heb er vroeger wel een paar keer gehad die wel echt een trio deden en ook met elkaar. Maar dat alles is ook weeral lang geleden, uit de tijd nog dat de dvp's nog echte dvp's waren met de nadruk op de p.

Ooit gedaan bij soraya, met een braziliaanse die er toen was, fantastisch mooie vrouw ook, lang blond haar zeer mooie tattoo.
Stond toen in de badkamer als ik me aan het verfrissen was, ik zei tegen Soraya wat een bom heb je nu in huis, Soraya met haar duivels lachje ah vind je ze mooi, zeg ja komt net in mijn top 2 juist na jou :) wel zegt ze durf je een trio aan?
Want denk, ik zeg ja maar een full trio jullie ook op en bij mekaar dan terwijl ik je neuk moet je ze beffen en omgekeerd, damn krijg nog een stijve terwijl ik dit schrijf.
Ben toen kapot buiten gegaan maar met een herrinering voor het leven, kort daarna was deze dame weg.
Was jaren geleden lang voor covid zelfs, denk dat haar huis net open was, maar praat er soms nog over met Soraya.

Kan ik hieruit opmaken dat ze het nu nog allemaal net iets te spannend vind maar het wel een keer wil uitproberen?

Nee, denk het niet.
Gangbangs zijn niet haar ding om aan deel te nemen.
Het kijken vindt ze lekker omdat ze dan ziet hoe ik geniet. Niemand hoeft dan aan haar te komen. Ze is een cuckquean.
De MM(M)V vindt ze meer dan genoeg. Dan heeft ze het gevoel dat ze met elk een klik kan hebben, want dat vindt ze wel belangrijk. Daarnaast houdt ze ook niet van teveel mensen om zich heen.

Nee, denk het niet.
Het kijken vindt ze lekker omdat ze dan ziet hoe ik geniet. Niemand hoeft dan aan haar te komen. Ze is een cuckquean.
De MM(M)V vindt ze meer dan genoeg. Dan heeft ze het gevoel dat ze met elk een klik kan hebben, want dat vindt ze wel belangrijk. Daarnaast houdt ze ook niet van teveel mensen om zich heen.

Ik zou al heel tevreden zijn met een MM(M)V :)

Die lucky men die mochten meedoen, zijn dat vrienden/betrouwbare kennissen? Omdat jullie het bare met ze doen enzo.

Het lijkt me ook wel leuk om eens een echte bi-trio te doen met 2 dames. Dat de dames dus ook gemeend met elkaar bezig zijn. Dus niet een simpel kusje, maar gewoon tongzoenen, beffen en alles. En dan liefst alles zonder natuurlijk, maar minimaal PZC.
Heb ik meegemaakt in een privéhuis. Kwam daar regelmatig bij dezelfde dame en heb gevraagd om een trio. Kwam toen enthousiast met een dvp-vriendin aanzetten waar ik ook al eens geweest was. We kenden elkaar dus. Was een heerlijk uur! Denk er nog wel eens aan terug.

Nee, denk het niet.
Hier juist andersom, ik mag niet aan andere vrouwen zitten, maar zij vind het heerlijk om met mannen plezier te hebben, liefst meerdere heren ter gelijk. Ze vind dan ook leuk als ik kijk.

Terug
Bovenaan Onderaan