Waar houd je het langst mee volhouder klaar te komen, ballen alleen of ballen en pik afbinden? Heb hier nog niet zoveel ervaring mee.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenAfbinden... of niet... heeft echt geen invloed op het wel-of-niet klaarkomen... of hoe snel!Ik doe altijd ballen + pik afbinden (met een rubberen cockring). Maar niet om klaarkomen uit te stellen, om een hardere pik te krijgen.
Het afbinden doet de Meesteres pas als zij tevreden is over formaat van je penis. Controle over het klaarkomen kun je leren, is o.a. kwestie van concentratie.Maar kant het er ook moeilijker in zou ik zeggen?
Hie werkt dat dan?
Goeie vraag. Geen idee. Ik doe de cockring om als ik nog een slap maatje pink heb. En krijg een veel hardere pik dan zonder die cockring.Maar kant het er ook moeilijker in zou ik zeggen?
Hie werkt dat dan?
Alleen als je het er te lang om laat zitten. Maximaal een half uur, heb ik wel eens gelezen. Dus past prima in een gemiddeld raambezoekje. Nooit last van gehad achteraf.Is dit niet schadelijk?
Bij extra-stak afbinden met bijvoorbeeld een schoenveter belemmer je dus wel degelijk de bloedstroom! Dus wel even opletten dat je dat niet te lang doet!Is dit niet schadelijk?
Is per persoon verschillend, die dingen knellen bij mij de boel af als hem er al om krijgenBij extra-stak afbinden met bijvoorbeeld een schoenveter belemmer je dus wel degelijk de bloedstroom! Dus wel even opletten dat je dat niet te lang doet!
Zo'n rubberen cockring doet echt niks hoor! Kan je echt lang mee doorgaan... als je dat zou willen...
Dat ligt aan de dikte van je apparaat denk ik....Zo'n rubberen cockring doet echt niks hoor!
Het leukste is zo'n zacht siliconen cockring. Bestaat in verschillende formaten. Sommige verpakkingen bevatten zelfs drie verschillende diameters! Past er vast wel eentje!En aan formaat en soort en materiaal cockring
Rubber heeft mijn voorkeur. Siliconen kunnen (naar verluidt) niet tegen olie en een beetje olie bij een afsluitende handjob is wel zo prettig.Het leukste is zo'n zacht siliconen cockring
Heb ik denk te grote ballen en dan nog ik heb keiharde erectie zeker met een kamagrapil of zo en zo n ding om je luk kan klemmen, irriteren of in de weg zitten bij sexuele handelingen. Ieder zijn ding...Het leukste is zo'n zacht siliconen cockring. Bestaat in verschillende formaten. Sommige verpakkingen bevatten zelfs drie verschillende diameters! Past er vast wel eentje!
Precies! Als het bij jou niet lekker zit... waarom er dan mee doorgaan?Heb ik denk te grote ballen en dan nog ik heb keiharde erectie zeker met een kamagrapil of zo en zo n ding om je luk kan klemmen, irriteren of in de weg zitten bij sexuele handelingen. Ieder zijn ding...