Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIk dacht dat ze er in de 2e week 2026 weer is. Top vrouw en zeker de moeite waard voor een bezoekje.Lees dat Gina op vakantie is, weet iemand wanneer ze er weer is?
Ondanks dat ze niet mijn type is (skinny) heeft ze mij omdat ze altijd vriendelijk en open is toch mijn interesse opgewekt. Ben nieuwsgierig geworden nav de recensies.
Wauw Anallover, heb je dat echt gedaan ? Ik ben hier nieuw maar volgens mij was ik na jou op oudjaarsdag bij deze aardige dame. IK wist niet dat kutjes zonder condoom gewit worden? Is dat gebruikelijk ? Ik ben er wel benieuwd naar en dank je bij voorbaat voor een antwoord.... Na je antwoord zal ik ook een referentie plaatsen.Nog net voor het knallen van het vuurwerk nog liggen knallen met deze Brabantse. Druk die dag met wandelaars en gelukkig was ze nog vrij. Na een frisse wasbakspoeling kon de pret beginnen. Lekker gepijpt door haar en daarna een kussen onder haar kleine kontje zodat ik haar kutje uitvoerig en lang kon likken. Ze genoot er van maar het vele malen geile dingen zeggen is een klein minpuntje. Nog ff hard laten pijpen om ze daarna flink te palen wat ze lekker vindt. Condoom eraf en haar Brabants kale kutje volledig gewit. Lekkere beurt!
Ik was niet op oudjaarsdag bij haar maar de 30ste en zeker mocht ik, niet voor het eerst, haar kale kutje volledig onderspuiten.Wauw Anallover, heb je dat echt gedaan ? Ik ben hier nieuw maar volgens mij was ik na jou op oudjaarsdag bij deze aardige dame. IK wist niet dat kutjes zonder condoom gewit worden? Is dat gebruikelijk ? Ik ben er wel benieuwd naar en dank je bij voorbaat voor een antwoord.... Na je antwoord zal ik ook een referentie plaatsen.
Ik was niet op oudjaarsdag bij haar maar de 30ste en zeker mocht ik, niet voor het eerst, haar kale kutje volledig onderspuiten.
Neem aan niet in dat lekkere kale kutje van haar???Ik was niet op oudjaarsdag bij haar maar de 30ste en zeker mocht ik, niet voor het eerst, haar kale kutje volledig onderspuiten.
Nee op haar lekkere kale kut.Neem aan niet in dat lekkere kale kutje van haar???