Recensie Andrea, Rotterdam 4,33 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Intiem
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
BDSM spel
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Soft SM
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Penislengte
20/21
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/shemales/prive-ontvangst/rotterdam/588955-ts-andrea#overview
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Nou, ná een aantal uur wachten tot ze wel of niet reageert, was de date er toch wel van gekomen. Zaterdagnacht ben ik bij haar op bezoek geweest. Makkelijk te bereiken met de auto. Eenmaal binnen ging ze haar nog even klaarmaken. Kwam ze daarna de kamer binnen en hebben we de transactie afgehandeld
Kwam ze op bed liggen en begonnen we met het voorspel. Ze is heel passionate en is heel geil. Verder spreekt ze ook goed Engels en communiceert

Eenmaal elkaar opgewarmd moest ik haar pijpen. Ze vond het heerlijk en was totaal gefocust op mij en keek hoe ik het deed. Af en toe forceerde ze mij om haar shlong helemaal in mijn keel te nemen. Daar kickte ze heel erg op zag ik! Op een gegeven moment zat ik met mn hoofd tussen haar benen en haar shlong in mn keel. Kon geen kant op🤤. Het is zeker 20/21 cm lang zoals op de foto te zien is

Daarna de daad verricht. Condoom om en ze ging met die banaan. Ik moest met mn buik op het bed liggen en kwam zij achter op mij liggen en ging DIEP stoten. Ze had totaal geen genade toen ik het soms niet meer aankon...ze is wel lekker dominant en drilt je lekker door hoor. Ik was haar kleine eigendom op dat moment toen ze diep in me zat

Dus goede date gehad! Dan weten jullie ook wat jullie kunnen verwachten!
 
Nou, ná een aantal uur wachten tot ze wel of niet reageert, was de date er toch wel van gekomen. Zaterdagnacht ben ik bij haar op bezoek geweest. Makkelijk te bereiken met de auto. Eenmaal binnen ging ze haar nog even klaarmaken. Kwam ze daarna de kamer binnen en hebben we de transactie afgehandeld
Kwam ze op bed liggen en begonnen we met het voorspel. Ze is heel passionate en is heel geil. Verder spreekt ze ook goed Engels en communiceert

Eenmaal elkaar opgewarmd moest ik haar pijpen. Ze vond het heerlijk en was totaal gefocust op mij en keek hoe ik het deed. Af en toe forceerde ze mij om haar shlong helemaal in mijn keel te nemen. Daar kickte ze heel erg op zag ik! Op een gegeven moment zat ik met mn hoofd tussen haar benen en haar shlong in mn keel. Kon geen kant op🤤. Het is zeker 20/21 cm lang zoals op de foto te zien is

Daarna de daad verricht. Condoom om en ze ging met die banaan. Ik moest met mn buik op het bed liggen en kwam zij achter op mij liggen en ging DIEP stoten. Ze had totaal geen genade toen ik het soms niet meer aankon...ze is wel lekker dominant en drilt je lekker door hoor. Ik was haar kleine eigendom op dat moment toen ze diep in me zat

Dus goede date gehad! Dan weten jullie ook wat jullie kunnen verwachten!
60 min voor 100€????
En met 20 cm pik in je mond/keel stik je niet de moord???
 
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Penislengte
20
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/shemales/prive-ontvangst/rotterdam/588955-ts-andrea
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Een tijdje geleden geweest bij Andrea, 1 van de lekkerste shemales die ik heb bezocht. Geil zoenen en ze kan goed pijpen.
Ze lijkt een beetje op de toen jonge, Zuid-Amerikaanse shemale van Tsplayground. Kan haar niet meer vinden, en weet de naam niet meer. Kan iemand me helpen?:)
 
In een woord wow was een beetje lastig een afspraak te maken, maar uiteindelijk toch gelukt. Ziet er goed uit en heb haar goed gepijpt waardoor ze toch een flinke paal krijgt en als je haar sterretje goed likt dan is het hek van de dam damn ben dan ook flink doorgepaald door haar.

De prijs is ook nog te doen voor een halfuur 100 euro. Ze begon rustig en daarna tempo opvoeren echt lekker. Als ze maar goed hard worden dan gaat zo'n lul er goed in.

Ben ook een aantal keer bij Karina in de Bloedstraat geweest, maar die krijgt haar lul niet echt goed hard en dan wil ze hem er in een keer in rammen ja dan wordt het in het begin erg pijnlijk. Ik ben om en ga op zoek naar shemales die nog grotere harde lullen hebben die je ook goed doorneuken:)
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Bare seks
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Penislengte
20
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/588955-ts-andrea
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Was al een keer eerder bij haar geweest, maar dat was alweer jaren geleden. Omdat ik wegens TT vlakbij Groningen was, maar van de gelegenheid gebruik gemaakt en langs gegaan.
Ze is echt werkelijk een prachtige dame met een prachtige pik. Pijpen zc, waarna ze al snel aangaf mij te willen nemen. Dat deed ze lekker dominant en flink hard. Wat erg suffe zoentjes die geen naam mogen hebben.
Mijn grote probleem met haar is dat ik had betaald voor 45 minuten en ze al na 15 minuten begon te zeuren dat ik wel klaar mocht komen ('sperm baby'). Heb het enige tijd genegeerd, maar ze bleef zo ontzettend erop hameren dat ik me moest klaartrekken dat ik dat maar heb gedaan. Ik wist dat de rest van de tijd anders toch niet gezellig zou worden. Dus na 20 minuten al gekomen. Zij haar pik afvegen, direct op haar telefoon en er kwam er geen woord meer uit haar. Misschien had ze een slechte dag, misschien was het te warm. Who knows... Hoe dan ook het was in ieder geval een enorm teleurstellende afloop van wat zo veelbelovend leek. Daarom eindbeoordeling 3*.
 
Laatst bewerkt:
Was al een keer eerder bij haar geweest, maar dat was alweer jaren geleden. Omdat ik wegens TT vlakbij Groningen was, maar van de gelegenheid gebruik gemaakt en langs gegaan.
Ze is echt werkelijk een prachtige dame met een prachtige pik. Pijpen zc, waarna ze al snel aangaf mij te willen nemen. Dat deed ze lekker dominant en flink hard. Wat erg suffe zoentjes die geen naam mogen hebben.
Mijn grote probleem met haar is dat ik had betaald voor 45 minuten en ze al na 15 minuten begon te zeuren dat ik wel klaar mocht komen ('sperm baby'). Heb het enige tijd genegeerd, maar ze bleef zo ontzettend erop hameren dat ik me maar moest klaartrekken dat ik dat maar heb gedaan. Ik wist dat de rest van de tijd anders toch niet gezellig zou worden. Dus na 20 minuten al gekomen. Zij haar pik afvegen, direct, op haar telefoon en er kwam er geen woord meer uit haar. Misschien had ze een slechte dag, misschien was het te warm. Who know. Hoe dan ook het was in ieder geval een enorm teleurstellende afloop van wat zo veelbelovend leek. Daarom eindbeoordeling 3*.


Denk dat ze te lang in Nederland is, op een gegeven moment worden ze toch arrogant en afwerkers. Helaas.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?

Partners

Nieuwste berichten

Forum statistieken

Onderwerpen
37.649
Berichten
730.340
Leden
33.631
Nieuwste lid
Jan-Willem
Terug
Bovenaan Onderaan