Algemeen Andrea's massage Borsbeek

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Coolio

Stamgast
399
19/03/23
178
16

Iemand hier ervaring mee a.u.b.?
Hanteren nog wel deftige prijzen.
€70-30 minuten
€110-45 minuten
€130-60 minuten

Alvast bedankt voor jullie feedback!
 
Als je weet dat de dames bij private girls maar 50% krijgen van het gevraagde bedrag krijgen word er daar maar één iemand er rijk van :giggle: en tegenwoordig ook nog cash betalen !!
Ja is erg dan dat ze daar willen werken. Als dat allemaal waar is.
Maar hier zijn precies zelden meisjes nog bij andreas.
Misschien vandaar, concurrentie weg dus overdreven verhogen....
Vind raar zo lang geen dames bij andreas.... wou het er eens proberen maar ja....
 
Laatst bewerkt:
Ik ben er vorige week geweest, bij Mercedes, ze doet wel haar best je het comfortabel en leuk te maken… maar na de daad viel ze bijna in tranen want deze job is echt haar ding niet (vermoed ik, dat is mijn mening, anderen kunnen een andere ervaring ervaren hebben natuurlijk) puur uit noodzaak dat ze dit doet lijkt me wel. Er was wel een klik, ben er dan ook heel voorzicht en vriendelijk mee omgesprongen …
Eigenlijk kunt u zich dan afvragen word ze gedwongen om dit werk te doen ? of is de toestand in Hongarije dan echt zo slecht dan ze zulk werk moet doen , en hoeveel krijgt ze dan van de vrouw des house, ik weet dat ze daar dan enkele weken verblijven ook blijven eten en slapen op de kamer waar ze ontvangen , als ik zoiets mee maak betaal ik de dame , en heb echt geen zin in seks dan !
 
Ik kwam er vroeger wel eens, en kijk af en toe nog eens op hun website. De laatste tijd is het een komen en gaan van meisjes die niet lang blijven. Dat is geen goed teken.
 
Wat zie ik op google staan:

Andrea Massage Salon is tijdelijk gesloten
Bevestigd door dit bedrijf · 8 weken geleden

Geen goed teken
De dame die daar goed was is Ginger maar dit komt blijkbaar niet meer ? De andere dames komen telkens voor veertien dagen en gaan dan terug naar hun thuisland (Roemenië) en dan komen er weervindend ,soms een de zelfde zoals toen Ginger .
 
De dame die daar goed was is Ginger maar dit komt blijkbaar niet meer ? De andere dames komen telkens voor veertien dagen en gaan dan terug naar hun thuisland (Roemenië) en dan komen er weervindend ,soms een de zelfde zoals toen Ginger .
Ben er vandaag voorbij gereden en er staat een lichtje op het eerste verdiep dat de zaak open is ?
 
ben er op donderdag 28/9 geweest by Yasminne.Na 50 min terug buiten,zgz tyd was om.Waaardeloze massage en nooit meer terug gaan
Ik vermoed dat hier eigenlijk Jazmin bedoeld wordt. Raar ben ook bij haar geweest en Jazmin is de dame van de foto ze spreekt goed Engels we hebben lol gemaakt leuke sex gehad, en dat op een maandag dat is dan 120 voor een uur. Dacht ook even dat die aanbieding maandag massage 120 euro voor een uur alleen voor massage zou gelden maar nee hoor gewoon priveontvangst heerlijke sex met nadien nog kleine relax massage niets op aan te merken. Voor zover ik weet werkt daar geen dame met de naam Yasminne dus neem toch aan dat dezelfde DVP bedoeld wordt nl. Jazmin en daar is niets op aan te merken
 
Laatst bewerkt:
Op hun website staat:

15 minuten € 50
30 minuten € 70
45 minuten € 110
60 minuten € 130

Heeft iemand recent ervaring met deze Massagesalon?

tik bijvoorbeeld in de zoekfunctie borsbeek in dan zie je tientallen recensies en commentaren
recente en oude
recent;
momenteel zijn aanwezig
Nicole en Jazmin twee leuke meiden en dat voor 130 euro of als je maandag gaat 120 euro voor een uur je moet al een echte zuurpruim zijn als dat een probleem is
 
tik bijvoorbeeld in de zoekfunctie borsbeek in dan zie je tientallen recensies en commentaren
recente en oude
recent;
momenteel zijn aanwezig
Nicole en Jazmin twee leuke meiden en dat voor 130 euro of als je maandag gaat 120 euro voor een uur je moet al een echte zuurpruim zijn als dat een probleem is
Ik vind zowel de meiden als de prijs prima! De enige probleem is dat ik helemaal niets weet over wat ze doen en niet! Is het alleen een sexy massages of inclusief intiem?
 
Ik vind zowel de meiden als de prijs prima! De enige probleem is dat ik helemaal niets weet over wat ze doen en niet! Is het alleen een sexy massages of inclusief intiem?
Eigenlijk is het meer priveontvangst met intiem dan massage. Er wordt uiteraard voorgesteld te starten met massage maar als jij graag ineens voor GFE wil gaan ook goed. Mocht je het fijn vinden om ook wat contact te hebben Nicole spreekt Nederlands.
 
Laatst bewerkt:
Eigenlijk is het meer priveontvangst met intiem dan massage. Er wordt uiteraard voorgesteld te starten met massage maar als jij graag ineens voor GFE wil gaan ook goed. Mocht je het fijn vinden om ook wat contact te hebben Nicole spreekt Nederlands.
Bedankt voor de waardevol informatie. Ik bel hen maandag en maak ik een afspraak.

Update:

Vanmiddag gebeld naar Andrea om te vragen over de prijs van 30 minuten (TZ, PZC en NMC). Het antwoord was €100,- opgebouwd als volgt: NMC €70 + TZ €10 + PZC €20. In andere woorden zijn ze duurder dan Maison damour en PG's die kost €90.
 
Laatst bewerkt:
Bedankt voor de waardevol informatie. Ik bel hen maandag en maak ik een afspraak.

Update:

Vanmiddag gebeld naar Andrea om te vragen over de prijs van 30 minuten (TZ, PZC en NMC). Het antwoord was €100,- opgebouwd als volgt: NMC €70 + TZ €10 + PZC €20. In andere woorden zijn ze duurder dan Maison damour en PG's die kost €90.
PZC is toch ook een meerprijs bij hen. En niet alle dames TZ daar.🤔
 
Ik ga hier nooit meer. Echt waardeloze ontvangst. De dame in kwestie bakte er weinig of niks van, enkel Hongaars, ze giechelde de hele tijd (geen idee waarom), het moest allemaal rap gaan, echt een afknapper. Pijpen was een ramp. Na de seks (of wat er voor moet doorgaan) ging ze me zogezegd masseren, maar dat trok ook echt op geen bal.
 
Terug
Bovenaan Onderaan