WHEM Andree, Antwerpen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ben ook nieuwsgierig naar haar... Haar al gecontacteerd via Whatsapp met de vraag waar ze ongeveer ontvangt en wat ze zoal doet maar is enorm kortaf in antwoord... " do you come or not?" terwijl ik nog niets van info kreeg op mijn vragen...
 
Ben ook nieuwsgierig naar haar... Haar al gecontacteerd via Whatsapp met de vraag waar ze ongeveer ontvangt en wat ze zoal doet maar is enorm kortaf in antwoord... " do you come or not?" terwijl ik nog niets van info kreeg op mijn vragen...
Tsja! En in haar add staat letterlijk 'call me for more details'!
Trouwens, als je haar foto's ziet... lijkt me toch meer het type jonge vrouw 'vol van zichzelf'. Kan natuurlijk best meevallen... maar ik pas toch liever!
 
Vorige week bij haar geweest. Niet voor herhaling vatbaar. Locatie niet erg netjes, de dame rookt, van zowat alle beloofde services (zoals tongzoenen) was geen sprake. Was terug buiten op 20 min. Enige positieve punt: is wel degelijk de dame van op de foto's: jong en petite.
 
Ik denk dat het deze dame is:

 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan