Recensie Andreea, Antwerpen, Schippersstraat 32/3 4,67 ster(ren)

Daal

Vaste klant
14 sep 2022
151
20
83
Ik kan geen goede recensie schrijven. Het pijpen was veel te kort ik ben geen 30 jaar meer dan ging alles vlotter. Dus hij was niet stijf na het pijpen en hij zakte weg als nen pudding. Dan maar trekken dan ging ze wel zo zitten dat ik met poes kon spelen. Ik kreeg wel het gevoel dat ze nog strak is daar. Ik ga volgende keer wel nog is proberen met goed te slapen en er zelf niet aan te trekken moet me dat wel lukken. De volgde keer hoop ik een betere ervaring te hebben !

Vroeger kreeg ik al nen stijve als ik een mooi lichaam zag maar die tijden zijn verleden tijd en pijpen mocht ook niet te lang duren want dan waren er geen strandjes meer .regelmatig na 10 minuten al terug buiten gestaan .

Highguy

Wandelaar
16 jun 2022
85
3
69
Laat u daaromtrent niet uit je lood slaan. Ik heb momenteel de indruk dat in het skw er meer aandacht wordt gegeven aan quantity, not quality. En voor quality ben ik zelfs bereid 200 euro te geven. Mijn standaard zelfs

Kladderadatsch

Stamgast
2 jul 2021
336
36
458
Antwerpen
Omdat ik een nachtwandelaar ben, heb ik maar weinig kans om Andreea te zien. Alleen zie ik nu op haar Redlights profiel dat ze op woensdagen tot middernacht zou zitten:
1668872028120.png
Iemand die kan bevestigen dat ze er dan effectief is?

swtdisposition

Vaste klant
29 dec 2022
123
4
229
Ik begrijp sommige posts echt niet.
Er staat een post met een link waar al heer contactgegevens instaan. Je kan het dus Andrea zelf vragen.
Denk je dat de hoerenlopers het beter gaan weten dan de hoer zelf ... ?

• Leuk
Waarderingen: Focker

drben

Vaste klant
Oudgediende
3 jul 2021
189
16
122
Ik begrijp sommige posts echt niet.
Er staat een post met een link waar al heer contactgegevens instaan. Je kan het dus Andrea zelf vragen.
Denk je dat de hoerenlopers het beter gaan weten dan de hoer zelf ... ?
Ik denk dat Andreea niet zit te wachten op het beantwoorden van honderden appjes. Vandaar dat ik hier de vraag stel.