Recensie Andreea, Antwerpen, Schippersstraat 32/3 4,43 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.
Doet zij nog de dag? Woensdag was ze er niet.
En doet zij ook het hardere werk?
Ze werkt van 11 tot 17u30 dacht ik. Maar ik spreek altijd vantevoren af.

Het hardere werk is niets voor mij. Dus daar kan ik je geen antwoord op geven. Heb er wel verschillende toys zien staan.
 
Andreea was vandaag weer aanwezig. Vaak neemt ze - net als Vanessa (SS32/1) - vrij op woensdag en zondag.
Zondag is hun vaste vrije dag. Door de week kan het variëren naar gelang ze al afspraken hebben of verwachten dat er weinig te verdienen valt bvb door slecht weer.
 
Ik kan geen goede recensie schrijven. Het pijpen was veel te kort ik ben geen 30 jaar meer dan ging alles vlotter. Dus hij was niet stijf na het pijpen en hij zakte weg als nen pudding. Dan maar trekken dan ging ze wel zo zitten dat ik met poes kon spelen. Ik kreeg wel het gevoel dat ze nog strak is daar. Ik ga volgende keer wel nog is proberen met goed te slapen en er zelf niet aan te trekken moet me dat wel lukken. De volgde keer hoop ik een betere ervaring te hebben !

Vroeger kreeg ik al nen stijve als ik een mooi lichaam zag maar die tijden zijn verleden tijd en pijpen mocht ook niet te lang duren want dan waren er geen strandjes meer .regelmatig na 10 minuten al terug buiten gestaan .
 
Laat u daaromtrent niet uit je lood slaan. Ik heb momenteel de indruk dat in het skw er meer aandacht wordt gegeven aan quantity, not quality. En voor quality ben ik zelfs bereid 200 euro te geven. Mijn standaard zelfs
 
Omdat ik een nachtwandelaar ben, heb ik maar weinig kans om Andreea te zien. Alleen zie ik nu op haar Redlights profiel dat ze op woensdagen tot middernacht zou zitten:
1668872028120.png
Iemand die kan bevestigen dat ze er dan effectief is?
 
Lekker toch voor haar .Zijn meer dan genoeg dames die WEL aanwezig zijn.
Ik lig er ook niet wakker van. Ik heb Andrea nog nooit bezocht. Het was gewoon antwoord op de gestelde vraag.

De keuze is al moeilijk genoeg wie te bezoeken.
 
Ik begrijp sommige posts echt niet.
Er staat een post met een link waar al heer contactgegevens instaan. Je kan het dus Andrea zelf vragen.
Denk je dat de hoerenlopers het beter gaan weten dan de hoer zelf ... ?
 
Ik begrijp sommige posts echt niet.
Er staat een post met een link waar al heer contactgegevens instaan. Je kan het dus Andrea zelf vragen.
Denk je dat de hoerenlopers het beter gaan weten dan de hoer zelf ... ?
Ik denk dat Andreea niet zit te wachten op het beantwoorden van honderden appjes. Vandaar dat ik hier de vraag stel.
 
Dan denk je waarschijnlijk verkeerd.
Of denk je dat ze haar nummer enkel vermeldt voor afspraken of voor wat kletspraat of chit chat met de mannen ...
Je kan haar gerust vragen of ze werkt op een bepaalde dag hoor. Ze zal het wel het best weten ...
 
Volgens mijn laatste informatie, maar die is niet van de laatste dagen, bevindt ze zich nog in Roemenië.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan