Presentje voor Dvp

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Lief van die mannen! Wat vind je ervan als je bijvoorbeeld een kaart krijgt met een oprechte tekst erin?
Dat bedoelde ik met een presentje waar iemand moeite voor heeft gedaan. Zeker als het een persoonlijke boodschap is is dat toch super?

Ik spreek niet voor anderen, maar bij mij gaat er nooit een presentje de kliko in. Dat is pas ongemanierd!

Ik vind het super lief en een blijk van waardering! Echt heel lief
leuk kaartje chocola of parfum als extra dat maakt het persoonlijk en voelt we echt als een cadeautje🤗
Kijk.. een fooi is heel leuk, maar iemand die speciaal iets voor jou koopt en daar moeite voor doet dat is verschrikkelijk lief! Persoonlijk waardeer ik dat echt
Vind ik hartstikke leuk natuurlijk. Welke vrouw krijgt er nou niet graag bloemen, chocola of een luchtje?
Het leukst vind ik de cadeautjes waaraan je merkt dat de gever er moeite voor heeft gedaan.

Grappig dat ik regelmatig in commentaren lees dat sommige leden cadeaus geven maar niks vinden want ze komen alleen maar voor het neuken, terwijl voor anderen leden het juist iets toevoegt.

Als ik de meningen lees van de dames die meelezen/schrijven, ben ik blij dat ik tot die laatste groep behoor. Jullie kant van het verhaal is voor mij een bevestiging dat wat sommige mannen, inclusief mijzelf, leuk vinden om te doen ook wordt gewaardeerd.

Ik snap overigens wel dat het misschien wat anders is als het een dame betreft die hier misschien 3 maanden werkt en dan weer naar haar thuisland vertrekt.

Als ik de meningen lees van de dames die meelezen/schrijven,
Vrouwen die sekswerk doen zijn echt niet dommer dan de mannen die hen bezoeken hoor. Wat dacht je, dat zij hier gaan schrijven dat ze die presentjes van hun dierbare klanten maar niets vinden? Sommige dingen die gegeven worden, vallen al eens mee, en och ja, het is lief bedoeld allemaal, maar vaak is het toch wel eens glimlachen...

Terug
Bovenaan Onderaan