Presentje voor Dvp

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Lief van die mannen! Wat vind je ervan als je bijvoorbeeld een kaart krijgt met een oprechte tekst erin?
Dat bedoelde ik met een presentje waar iemand moeite voor heeft gedaan. Zeker als het een persoonlijke boodschap is is dat toch super?

Ik spreek niet voor anderen, maar bij mij gaat er nooit een presentje de kliko in. Dat is pas ongemanierd!

Ik vind het super lief en een blijk van waardering! Echt heel lief
leuk kaartje chocola of parfum als extra dat maakt het persoonlijk en voelt we echt als een cadeautje🤗
Kijk.. een fooi is heel leuk, maar iemand die speciaal iets voor jou koopt en daar moeite voor doet dat is verschrikkelijk lief! Persoonlijk waardeer ik dat echt
Vind ik hartstikke leuk natuurlijk. Welke vrouw krijgt er nou niet graag bloemen, chocola of een luchtje?
Het leukst vind ik de cadeautjes waaraan je merkt dat de gever er moeite voor heeft gedaan.

Grappig dat ik regelmatig in commentaren lees dat sommige leden cadeaus geven maar niks vinden want ze komen alleen maar voor het neuken, terwijl voor anderen leden het juist iets toevoegt.

Als ik de meningen lees van de dames die meelezen/schrijven, ben ik blij dat ik tot die laatste groep behoor. Jullie kant van het verhaal is voor mij een bevestiging dat wat sommige mannen, inclusief mijzelf, leuk vinden om te doen ook wordt gewaardeerd.

Ik snap overigens wel dat het misschien wat anders is als het een dame betreft die hier misschien 3 maanden werkt en dan weer naar haar thuisland vertrekt.

Als ik de meningen lees van de dames die meelezen/schrijven,
Vrouwen die sekswerk doen zijn echt niet dommer dan de mannen die hen bezoeken hoor. Wat dacht je, dat zij hier gaan schrijven dat ze die presentjes van hun dierbare klanten maar niets vinden? Sommige dingen die gegeven worden, vallen al eens mee, en och ja, het is lief bedoeld allemaal, maar vaak is het toch wel eens glimlachen...

@dickdebock bedankt voor het mansplainen,
Leuk dat je kennis hebt van moderne uitdrukkingen die je wellicht niet geheel begrijpt maar die toch stoer overkomen.
fijn dat je het beter weet dan de genoemde dames zelf
Misschien moet je eens nadenken over een mogelijke reden waarom iemand iets zou kunnen weten.

Ik heb ten eerste geen dames genoemd (genoemde dames???) in mijn bericht, en ten tweede zijn er een paar dames die hier reageerden, van de totale groep van vele duizenden die er in het Nederlands taalgebied alleen al actief zijn in dit vak.
en ons pleziert met je heerlijk cynische antwoord.
Dat was ook de bedoeling: de lezers wat plezieren. Als je niet meer kan relativeren en geen cynisme aankon, wordt de wereld grauw en grijs. Als je alles rustig gelezen hebt, zou je misschien ook kunnen gemerkt hebben dat ik een paar keer ergens schreef dat er inderdaad mogelijkheden bestaan om voor iemand die je kent - voor zover een klant een dvp zal 'kennen' - iets te kopen dat zij toevallig net nodig heeft. Maar dat was je wellicht ontgaan.
Ik ben zo blij dat ik anders in het leven sta.

Zelfs als je gelijk zou hebben, ben ik toch liever naïef dan cynisch, het maakt het leven voor mij in ieder geval een stuk leuker.
Fijn zo, want betaalde seks heeft maar 2 doelen: een man een leuke ervaring laten hebben, en een vrouw iets laten verdienen. Maar als je inderdaad liever naïef bent dan cynisch, aanvaard dan dat er achter de rug thuis wel eens geglimlacht wordt met sommige mannen die daar komen aandraven met hun bos bloemen of hun pralines, iets dat de meeste van die mannen dan dikwijls thuis voor hun vaste partner zelfs nooit doen.

Enige cadeau die ik aan een DVP geef is volledig hygienisch aankomen. Dit betekent: schoon gebit, goed geknipt kapsel, geschoren schaamstreek, heel lichaam in bodylotion,

Dat is waar 🤔, maar de volgende keer wel.

De meeste dames hebben wel een lekkere parfum op, dus kan je naar de naam vragen voor de next time 😉
Koop jij wel eens een cadeautje voor een klant?

Vrouwen die sekswerk doen zijn echt niet dommer dan de mannen die hen bezoeken hoor. Wat dacht je, dat zij hier gaan schrijven dat ze die presentjes van hun dierbare klanten maar niets vinden? Sommige dingen die gegeven worden, vallen al eens mee, en och ja, het is lief bedoeld allemaal, maar vaak is het toch wel eens glimlachen...
We zijn allemaal mensen die allemaal verschillend kunnen zijn. Op fora is men snel geneigd over gemiddelde mensen te discussieren terwijl ieder mens anders kan zijn, iedere klik anders kan zijn en ieder moment anders kan zijn nog los van ieders andere manier v belevenis, interpretatie etc. En elkaar de maat nemen op eigen meningen, perceptie, ervaringen etc is eigenlijk best zinloos.

Leuk dat je kennis hebt van moderne uitdrukkingen die je wellicht niet geheel begrijpt maar die toch stoer overkomen.
Ik ga hier geen hele discussie over voeren maar dit staat onder ander bij de uitleg over mansplainen: Vaak suggereert de uitleg dat de man meer kennis heeft, zelfs als de vrouw de expert is op het betreffende gebied. Je schrijft je reactie onder de quote "Als ik de meningen lees van de dames die meelezen/schrijven" volgens mij reageer je dan op de meningen van de dames die hier schrijven en die ik als expert zie, vandaar het mansplainen.

Ik heb ten eerste geen dames genoemd (genoemde dames???) in mijn bericht, en ten tweede zijn er een paar dames die hier reageerden, van de totale groep van vele duizenden die er in het Nederlands taalgebied alleen al actief zijn in dit vak.
Ten eerste, mijn (genoemde dames???) gaat over 4 de dames die ik heb genoemd en zegt niets over de eventuele dames waar jij het over hebt. Ten tweede, als je jouw eerste reactie met een specifieke quote van mijn begint die luidt, ' Als ik de meningen lees van de dames die meelezen/schrijven", dan ga ik er vanuit dat jou reactie gaat over de meningen van de diezelfde dames wiens schrijven ik had gequote, anders heeft het quoten door jou van die specifieke regel niet heel veel toegevoegde waarde en werkt alleen verwarrend.

Vervolgens schrijf je in die die zelfde eerste reactie ook nog eens: "Wat dacht je, dat zij hier gaan schrijven dat ze die presentjes van hun dierbare klanten maar niets vinden?" misschien niet heel vreemd is dat ik dat nog steeds koppel aan de specifieke quote van mij en je het dus nog steeds over de 4 genoemde schrijvende dames hebt.

Als je niet meer kan relativeren en geen cynisme aankon, wordt de wereld grauw en grijs.
Als ik naar mijzelf kijk, ik kan prima relativeren want zoals je kon lezen eindigde ik mijn eerdere bericht ook met dat het in sommige gevallen anders kan zijn, bijvoorbeeld bij een dame die vanuit het buitenland hier maar kort verblijft. Maar relativeren in het algemeen is zeker iets positiefs.

Een cynische grapje op z'n tijd of zwarte humor kan ik persoonlijk juist erg waarderen maar volgens mij was jou eerdere reactie geen grap maar gewoon iets leuks, dames die schrijven een presentje te waarderen, in het negatieve trekken.

Niet meteen de verkeerde conclusies trekken, dit gaat niet over jou, maar in het algemeen ziet de wereld van iemand die echt cynisch in het leven staat er redelijk grauw en grijs uit.

Ik ben echt niet zo naïef dat ik ook wel begrijp dat er dames zijn die wel eens denken, weer chocolade, wat moet ik ermee. Maar aan de schrijfstijl, en wat ik zelf bij andere dames heb meegemaakt, kan ik zien dat de reacties van de 4 genoemde dames oprecht en eerlijk zijn en daar is waar mijn oorspronkelijke bericht over ging.

Verder ga ik hier geen hele discus meer over voeren, ik geloof dat ik mijn punt wel duidelijk heb gemaakt. Daarnaast heb ik wel wat leukers te doen, vanmiddag voor het eerst sinds een jaar of 2 weer eens een leuke betaalde date geplant en ga nog even, lekker naïef, langs de Rituals voor presentje, een shower gel waar we elkaar misschien heerlijk mee gaan inzepen.

Ouwe koek, evenwichtige relatie, keukentafelgesprekken vinden tegenwoordig plaats bij gemeenten in het kader van de wet WMO! Heb je huishoudelijke hulp of een scootmobiel nodig?
Dit antwoord toont ergens wel aan dat helaas bij de wandelaars nog altijd een aantal mannen rondlopen die blij mogen zijn dat ze bij de sekswerkers terecht kunnen, wegens te wereldvreemd voor normale omgang met mensen. Dat is inderdaad ouwe koek want dergelijke sukkelaars zijn er altijd al geweest. :ROFLMAO: :ROFLMAO:

Dat is inderdaad ouwe koek want dergelijke sukkelaars zijn er altijd al geweest. :ROFLMAO: :ROFLMAO:

Iedereen beleeft een dvp bezoek anders, maar om iemand daarvoor een sukkel te noemen gaat wel te ver.

Niet iedereen is sociaal genoeg om op andere manieren aan een vrouw te komen. Zelfvertrouwen, uiterlijk, leeftijd, angst, ervaring.. alles kan meehelpen om die stap niet te durven nemen.

Iedereen beleeft een dvp bezoek anders, maar om iemand daarvoor een sukkel te noemen gaat wel te ver.
Die vent is geen sukkel omdat hij een dvp bezoekt en ook niet omdat hij misschien geschenkjes geeft, maar gewoon omdat hij blijkbaar niet in staat is om op een gewone manier in het leven te staan, gezien zijn reactie in zijn berichtje #1.399. Ik maak daaruit op dat hij bedoelt dat je geen evenwichtige relatie kan hebben met iemand.

Terug
Bovenaan Onderaan