Recensie Angel Baby (Gent) 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik wou deze ook bezoeken maar de advertentie is verdwenen. Ik vermoed dat dit dezelfde is onder een andere naam. De tekst van de advertentie is exact hetzelfde als die van Angel baby.
 
Iemand ervaring?
Ja, ik ben een uurtje bij haar geweest. Zo is lief en aantrekkelijk zoals op de foto's.
Heb wel liever een actievere trans, ze is niet zo groot geschapen en werd niet voldoende hard.
 
Ja, ik ben een uurtje bij haar geweest. Zo is lief en aantrekkelijk zoals op de foto's.
Heb wel liever een actievere trans, ze is niet zo groot geschapen en werd niet voldoende hard.
Ze zit nu in Diest blijkbaar.
Hoe was uw ervaring verder? Kust ze? Hoeveel heb je betaald voor dat uur?
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Bare seks
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Penislengte
Minder dan10cm
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
90 minuten
Link naar advertentie
https://old.redlights.be/prive-ontvangst/transseksuelen/hot-kelly-2.html
Totale kosten (in euro)
150
Wat een geile doos! Maar beginnen bij het begin. Afgesproken om 23h. Ik tekst 30min voordien. Ze zei dat ze een uur later ging zijn. Gelukkig Ken ik nog adresjes en ga dus daar gaan neuken eerst. Ik was om 23h bij de andere dame in Brussel dus rond 00h15 stuur ik of ze dan inderdaad wel beschikbaar is. Ja zegt ze binnen een half uur. Ik klaag niet want als ik een ander mag doen dan mag zij dat ook. Ik sta er om 00h40 aan het adres. Krijg ik de tekst 15min. Ok. Effe chillen. Het wordt 01h00. Ik tekst dat ik ga vertrekken. Ze tekst me op te zeggen dat ze aan het uitgaan was met vriendinnen en nu met taxi onderweg was. Dus helemaal niet aan het werk. Ze was er binnen de 5minuten. Meteen na dat bericht stopt de taxi en zie ik de dames buitenstappen. Ik ken dat allemaal wel en weet dat ik er nog eens 10min mag staan tegen dat ze zich opfrissen. Ga ze ook niet overvallen in de donker met mijn gestalte. Het begint op mijn zenuwen te spelen maar ik wacht. En dan... Bericht. I'm ready. Snel binnen. Ze doet open en glimlacht en verontschuldigt dat ze uitging met vriendinnen en het wat uitliep enzoverder. Ik weet het al schat houd je mond. We kussen. Passievol. Ze heeft gedronken. Duidelijk. Ze glimlacht als dronken vrouwen dat doen. Dan zitten onze tongen diep en sleuren we klerenaf. Ze zuigt mijn pik af met de overgave die alleen een dronken geile hoer kan hebben. Ik laat mij hand afdalen naar haar kruis onder haar slip
Wat een teleurstelling. Helemaal niet als op de fotos. Een echt klein pikje. Dan maar raden wie er top word. Ze is ondertussen verliefd geworden op mijn pik en kruipt bovenop me waar ze hem zomaar in haar kont laat glijden. Een zucht van genot en opluchting ontsnappen uit haar lichaam terwijl ik in haar dring. Wat volgt zijn 5 verschillende strandjes en dan ik die in haar kont klaarkom op zijn hondjes. Dan rusten. Praten. Strelen. Kussen. Weer pijpen en 10 minuten later zitten we terug te neuken. Een tweede keer komen in haar kont zat er niet in (had ervoor ook al geneukt en was laat ondertussen) dus begon ze mijn pik leeg te zuigen tot haar mond vol zat. Ze liep naar vuilbakje om uit te spugen. Lang moeten wachten. Maar tevreden. Een maand nadien tekste ik ze of ze beschikbaar was in het weekend maar ze zei dat ze naar Spanje ging. Ze wou me wel zien maar ik moest werken. Ze stelde me voor om samen te rijden en dan ondertussen een leuke road trip te hebben door Frankrijk. Maar ik moest echt wel werken. Kortom... Rot geamuseerd. Meer dan een uur te laat en enorm verschil in penis zouden normaal 2 sterren verlies zorgen maar de volle overgave het spontane neuken zonder en het niet bij betalen voor extra's vegen dat meteen van tafel!
 
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ja. Is een neppe advertentie. Ik ben er geweest en foto's kloppen niet. Haar echte ad zal ik linken en vragen om te merge met haar echte recensie topic Wel zeer aangenaam verrast. Tegenwoordig gebruikt ze WEL haar eigen fotos. En niet fakes meer.
 
Laatst bewerkt:
Ja. Is een neppe advertentie. Ik ben er geweest en foto's kloppen niet. Haar echte ad zal ik linken en vragen om te merge met haar echte recensie topic Wel zeer aangenaam verrast. Tegenwoordig gebruikt ze WEL haar eigen fotos. En niet fakes meer.
Hallo Saris, op 20 dec schrijf je heel enthousiast en nu is het een nep adv. Hoe bedoel je juist? Was ze goed of niet? En de photoshop van het materiaal, die zie jij bijna overal
 
Ze is knap genoeg irl. Zeer mooi zelfs. Ze poste in de tijd dat ik haar bezocht had ook beide profielen. Met toen hetzelfde nummer. Ik had ze ook zien binnen gaan op voorhand per mijn review. Wat er niet aan af doet dat ze dus toen een vals profiel online had met fake pics. Nu is ze nog steeds online. Onder Kelly. Check the juiste link in mijn review.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan