Recensie Valery Magica, Diest 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik ben laatste zomer bij haar geweest toen ze in Oostende zat voor een paar dagen. Ik wou haar grote lul eens pijpen na het zien van een paar camfilmpjes online. Dat heb ik dan ook gedaan, meer niet. Ze ziet er goed uit in het echt zoals op de foto's, deed de deur open in zwarte lingerie. Ze heeft ook een grote en vooral dikke lul, geen 23cm maar toch een goeie 20cm. Ze is ook vriendelijk maar geen beetje Engels, is misschien beter nu ze al een paar maanden in België is nu, mijn conversatie ging niet verder dan "you like". Wat ik wel wel minder vond is dat ze na 10 min pijpen zo'n dikke rode condoom om haar lul deed, ik haat die dikke rode condooms. Was dit om meer geld te kunnen vragen als ik wou verder pijpen zonder of omdat ze te vlug ging klaarkomen, ik weet het niet, ik heb die condoom dan ook vriendelijk verwijderd. Maar ik heb gekregen wat ik wou en heb haar toch een goeie 20 minuten kunnen pijpen met facial voor 100euro, de meeste transen met een grote vragen hier al 150 voor. En ze kwam ook echt klaar, het was geen trucje zoals sommige doen met een flesje vloeistof. Voor mij was dit een goeie date, denk als je geneukt wil worden je best wat voorbereid, haar lul is toch groot en dik.
 
Wat mij betreft, wegblijven. Ze is knap met XL giant maar ze komt geen afspraken na. Ze zegt dat pijpen zonder condoom kan maar eens je daar bent moet je aan dik rubber zuigen. Heel onverschillig en arrogant eens je geld in haar schuif zit.
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op gezicht
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Penislengte
22
Duur van bezoek
45 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/transseksuelen/thehotsbiggirl.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Bij deze dan m'n recensie.

Ik ga niet meer terug omdat er volgens mij betere ervaringen te vinden zijn.
Ze heeft een groot machien maar toch niet de grootte van bv Angel Albuquerque en vooral vond ik dat ze nogal snel terug halfstijf werd. Het duurde bij elke wissel (van pijpen naar neuken bv.) steeds enkele minuten om haar terug stijf te krijgen.

De date begon ook met dat zij eerst nog even wou roken... ok, ze vroeg of het ok was, en ik rook zelf ook: dus ok... (je wil niet binnenkomen en direct een negatieve sfeer maken) maar dat duurde al een 15 tal minuten... Dan liet ze me pijpen al had ik haar wel degelijk gezegd dat ik vooral geneukt wou worden...
Dat pijpen bleef wel even duren... ze vond het duidelijk leuk want haar slappe piemel werd toch wel hard! en jeetje dan is het wel een grote pik!

Op een bepaald moment tijdens het pijpen vraagt ze ook of ik wil dat ze klaarkwam... Terwijl dat vanaf het begin duidelijk was... maar dan vroeg ze toch nog 50 euro extra ofwel wat minder tijd... (miss pijpte ik ze zo goed dat ze wou klaarkomen, hahaha i dont know)... grote afknapper wel...

Dus ja ik zei dat ik wel wou dat ze klaarkwam maar ook dat ik geneukt wilde worden... dus ze begon aan de klus... en het neuken leek ook echt een klus voor haar... helaas... En ook al was dat zeer lekker... want ja ze heeft echt wel een grote lul wanneer die goed hard is, het duurde maar kort waarna ze zich begon af te trekken in m'n gezicht...
 
Bij deze dan m'n recensie.

Ik ga niet meer terug omdat er volgens mij betere ervaringen te vinden zijn.
Ze heeft een groot machien maar toch niet de grootte van bv Angel Albuquerque en vooral vond ik dat ze nogal snel terug halfstijf werd. Het duurde bij elke wissel (van pijpen naar neuken bv.) steeds enkele minuten om haar terug stijf te krijgen.

De date begon ook met dat zij eerst nog even wou roken... ok, ze vroeg of het ok was, en ik rook zelf ook: dus ok... (je wil niet binnenkomen en direct een negatieve sfeer maken) maar dat duurde al een 15 tal minuten... Dan liet ze me pijpen al had ik haar wel degelijk gezegd dat ik vooral geneukt wou worden...
Dat pijpen bleef wel even duren... ze vond het duidelijk leuk want haar slappe piemel werd toch wel hard! en jeetje dan is het wel een grote pik!

Op een bepaald moment tijdens het pijpen vraagt ze ook of ik wil dat ze klaarkwam... Terwijl dat vanaf het begin duidelijk was... maar dan vroeg ze toch nog 50 euro extra ofwel wat minder tijd... (miss pijpte ik ze zo goed dat ze wou klaarkomen, hahaha i dont know)... grote afknapper wel...

Dus ja ik zei dat ik wel wou dat ze klaarkwam maar ook dat ik geneukt wilde worden... dus ze begon aan de klus... en het neuken leek ook echt een klus voor haar... helaas... En ook al was dat zeer lekker... want ja ze heeft echt wel een grote lul wanneer die goed hard is, het duurde maar kort waarna ze zich begon af te trekken in m'n gezicht...
komt ze veel klaar? zag in haar video's dat er een flinke lading melk uit komt
 
Terug
Bovenaan Onderaan