WHEM Valery,Zandhoven

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
inderdaad. Amai.
Het is hier en daar nog wel goed gedaan, maar op sommige van haar foto's (4/32, 8/32 en 10/32 om er maar een paar te noemen), zie je gewoon keiduidelijk dat het hoofd op een ander lichaam is gefotoshopt.
 
ok dan zelf maar op onderzoek gegaan aangezien geen reacie op mijn WHEM
de foto's van deze dame zijn Playboy centerfold materiaal
initieel ontving ze in zandhoven sinds kort in Brasschaat.
Ondanks ieders twijfels wegens "te mooie fotos," heb ik " haar"toch aangeschreven.
Redelijk snel een standaard opgemaakt antwoord in het engels terug met prijzen en mogelijkheden (150 per uur voor de geinteresseerden)
het adres dat hielp eigenlijk ook niet want het adres kende ik al van vorige wat tegengevallen ontmoetingen
Dan toch maar een uur van afspraak voorgesteld antwoord gekregen in het engels dat dat kon
bij binnenkomst herkende ik de dame van de foto niet direct zij zag mijn twijfel en waarschijnlijk ook wat teleurstelling en vroeg Ca Va? wijzend op zichzelf. In het Frans dus want Engels sprak ze niet. Het vreemde was dat ze er eigenlijk helemaal niet slecht uitzag in een strak jurkje dat een lichaam deed vermoeden als op de fotos. De term Hot Blond klopte niet het was een brunette haar gezicht was wel leuk en als je je best deed kon het misschien de dame van de foto zijn. Zij weet dit aan make up en de professionele fotograaf toen ik mijn twijfel uitte of zij de Valery van de foto was.
Ik ken mezelf als het eerste moment bij een DVP niet is wat je verwacht heb ik daarna toch wat meer moeite met de sexuele daad 10 seconden getwijfeld aangezien best knappe meid maar nee omgedraaid en gaan zien of ik de dame die al een tijdje op mijn lijst stond kon bereiken waarover in een recensie zo dadelijk iets meer.
Ik hoor iedereen al denken: stomme newbie .... waarom post je nu zoiets
Maar dacht met dit te posten misschien iemand hier iets aan heeft.
Aan de dame één advies plaats gewoon fotos nu zoals je bent dat werkt hoor je bent best ok dat is beter dan die hyperperfectionistische fotos die alleen maar een teleurstelling kunnen geven als het niet word wat het leek te gaan zijn
 
Respect dat je het er op hebt gewaagd, @machiavelli.
Nu, dat de juffrouw op de foto's geen echte blonde is, konden we inderdaad al wel afleiden als je naar haar wenkbrauwen kijkt. Ik ga er op basis van je uitleg dus van uit dat de foto's niet van deze Valery zijn.
Jammer genoeg hebben veel van die latijns-amerikaanse dametjes geen behoefte om eerlijk te zijn en zo misschien klanten voor langere tijd aan zich te binden. In no time zijn ze toch weer weg naar een andere stad/land.
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan